Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (75)Періодичні видання (624)Бібліотечні видання (8)Краєзнавство (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Коваленко, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи з 1 по 16
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко В.
Назва : Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів
Паралельн. назви :Universal criteria and standards of subject-matter of educational and scientific text content
Місце публікування : Вища освіта України. - 2019. - № 1. - С. 39-43 (Шифр 23823/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): референти--денотати--дидактологістика--інтелект
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко В.
Назва : Трагедія «голого розуму» у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки
Місце публікування : Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 60-67 (Шифр 23823/2013/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко В.
Назва : Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи
Місце публікування : Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 37-41 (Шифр 23823/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко В.
Назва : Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти
Місце публікування : Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 30-36 (Шифр 23823/2016/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко В.
Назва : Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи
Паралельн. назви :Smart technologies in the field of higher professional ducation: theoretical-methodological and methodological- echnological bases
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 3. - С. 57-63 (Шифр 23823/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 3
Цікаві статті :
Вороненко Ю. Актуальні проблеми розвитку системи підготовки іноземних громадян у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України / Ю. Вороненко, Ю. Фисун (стр.14-16)
Сухолиткий О. Стан та перспективи підготовки фахівців для зарубіжних країн у вищих навчальних закладах України / О. Сухолиткий (стр.17-18)
Абрамов В. Досвід підготовки іноземних студентів у Дніпропетровській державній медичній академії/ В. Абрамов (стр.18-20)
Андрейчин М. Особливості навчання Іноземних студентів на випускному курсі медичного вищого навчального закладу/ М. Андрейчин, І. Господарський, О. Івахів (стр.21-23)
Бочаров В. Нововведення в навчально-дослідницькій роботі іноземних студентів - "Мотиваційна наскрізна система НДРС"/ В. Бочаров (стр.24-26)
Бочаров В. Математичне обгрунтування оцінок ("тестової", "поточної", "залікової", "рейтингової", "екзаменаційної") у студентів-іноземців/ В. Бочаров (стр.27-29)
Горячев П. Особистісні детермінанти стійкості до стресу іноземних студентів/ П. Горячев, О. Кривоногова, К. Аймедов (стр.30-31)
Гульчій О. Роль міжнародного співробітництва у підготовці іноземних студентів/ О. Гульчій (стр.32-34)
Дудник І. Соціальні аспекти адаптації іноземних студентів до умов перебування і навчання в Україні на прикладі медичного університету/ І. Дудник (стр.35-38)
Зайченко Г. До постановки проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів в Україні/ Г. Зайченко, К. Іванова (стр.39-41)
Казаков В. Оцінка якості навчання іноземних студентів / В. Казаков (стр.42-44)
Ковальчук Л. Навчання іноземних студентів- досвід і проблеми/ Л. Ковальчук (стр.45-47)
Ковальчук Л. Використання сучасних технологій в процесі підготовки іноземних студентів в ТДМА/ Л. Ковальчук (стр.48-49)
Ковальчук Л. Навчання іноземців- шлях до світової спільноти/ Л. Ковальчук (стр.50- 52)
Костяк Н. Психолого-педагогічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання у вищих навчальних закладах України/ Н. Костяк, Н. Козак, Г. Паласюк (стр.53-55)
Мороз В. Досвід організації навчально-виховної роботи зі студентами-іноземцями/ В. Мороз, В. Коваленко, В. Півторак (стр.56-58)
Мороз В. Особливості психофізіологічної та психічної професійної адаптації іноземних студентів на додипломному етапі навчання у медичному вищому навчальному закладі/ В. Мороз, І. Сергета, М. Йолтухівський, Дацишин П., Коваленко Т. (стр.59-62)
Мороз В. Перспективи використання психофізіограм та психограм основних медичних професій у діяльності медичних вищих навчальних закладів / В. Мороз, І. Сергета, О. Молчанова (стр.63-69)
Пентюк О. Про інститут кураторства іноземних студентів/ О. Пентюк, М. Луцюк, Б. Борисенко (стр.72-73)
Сєркова В. Значення комп'ютерного тестування в системі оцінки знань іноземних студентів/ В. Сєркова, Ю. Монастирський, О. Шиш (стр.74-75)
Томаш В. Навчання іноземних студентів в медичному вузі: реалії, проблеми, пошуки, перспективи/ В. Томаш, Є. Рождєственський, Н. Скородумова (стр.76-79)
Шапринський В. Значення наукового студентського гуртка як однієї з форм якісної підготовки іноземних студентів/ В. Шапринський (стр.80-82)
Субота Л. До питання про концепцію підручника з російської мови для студентів-іноземців вузів медико-фармацевтичного профілю/ Л. Субота (стр.82-83)
Самсонов О. Основні шляхи поліпшення викладання біології для іноземних студентів. які навчаються на підготовчому відділенні медичного університету/ О. Самсонов, Ш. Брагін, С. Овчінніков (стр.84-86)
Слесаренко О. Особливості викладання біології на підготовчому відділенні іноземних слухачів Дніпропетровської державної медичної академії/ О. Слесаренко, В. Гарець, І. Кононова, Тісова Р. (стр.87-88)
Токарська Л. Про викладання російської мови на підготовчому відділенні медичної академії/ Л. Токарська (стр.88-91)
Богиня Л. Взаємозв'язок і наступність вивчення загальноосвітніх дисциплін на етапі довузівської та додипломної підготовки іноземних студентів/ Л. Богиня, І. Колєчкін, Т. Криворучко, Явор Р. (стр.92-94)
Рибак П. Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання / П. Рибак, І. Гатаулліна, П. Титаренко, Руденко О. (стр.95- 96)
Стеблюк М. Основні принципи побудови занять з біології на підготовчому факультеті/ М. Стеблюк, А. Попович, Т. Ємець, Приходько О. (стр.97-98)
Токуєва Н. Про проблеми навчання студентів-іноземців підготовчих факультетів монологічного мовлення на матеріалі мови спеціальності/ Н. Токуєва, Т. Савицька (стр.98-99)
Чернов В. Урахування комунікативних потреб іноземних студентів у процесі навчання їх мови спеціальності на початковому етапі (медико- біологічний профіль)/ В. Чернов, В. Радіонова, Г. Михайлюк (стр.100-102)
Баранник С. Методологічні особливості викладання курсу загальної хірургії іноземним студентам / С. Баранник (стр.103-105)
Баринов Е. Можливі шляхи оптимізації навчання іноземних студентів медико-біологічних дисциплін на молодших курсах медичного факультету/ Е. Баринов (стр.105-109)
Бактіміров В. Особливості викладання паталогічної анатомії та біопсійно-секційного курсу іноземним студентам на додипломному етапі/ В. Бактіміров, О. Федорченко (стр.110-111)
Богачик Н. Оптимізація навчання іноземних студентів на кафедрі інфекційних хвороб/ Н. Богачик (стр.112-113)
Бойчук Б. Проблеми та перспективи викладання загальної гігієни студентам-іноземцям/ Б. Бойчук (стр.114-115)
Бутвін Г. Досвід та проблеми інтегрованого викладання променевих методів діагностики і променевої терапії іноземним студентам/ Г. Бутвін (стр.116-118)
Вакуленко І. Досвід проведення практичних занять на кафедрі радіології та променевої анатомії з іноземними студентами/ І. Вакуленко (стр.119-120)
Волков К. Особливості викладання гістології, цитології та ембріології іноземним студентам/ К. Волков (стр.121-123)
Воробйов Є. Різноманітність видів контролю підготовки з внутрішніх хвороб як засіб підвищення якості додипломного навчання студентів-іноземців/ Є. Воробйов (стр.124-125)
Галалу С. Особливості системи навчання з акушерства та гінекології у іноземних студентів на випускному курсі в Донецькому державному медичному університеті/ С. Галалу (стр.126-128)
Гейченко В. Ставлення іноземних студентів до навчання і оцінок (за досвідом курсу госпітальної терапії)/ В. Гейченко (стр.129-130)
Гіленко І. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі госпітальної хірургії/ І. Гіленко (стр.131-132)
Гнатюк М. Ефективність використання навчальних фільмів при підготовці іноземних студентів на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ М. Гнатюк (стр.133-135)
Гонський Я. Деякі аспекти підвищення якості викладання іноземним студентам медичного факультету на кафедрі медичної хімії/ Я. Гонський (стр.136-137)
Гудима А. Шляхи вдосконалення організації навчання студентів-іноземців на кафедрі екстремальної і військової медицини/ А. Гудима (стр.138-140)
Денисенко О. Деякі аспекти оптимізації навчального процесу при викладанні шкірних та венеричних хвороб іноземним студентам/ О. Денисенко, М. Перепічка (стр.141-143)
Дубинська Г. Шляхи оптимізації навчального процесу при викладанні інфекційних хвороб іноземним студентам/ Г. Дубинська (стр.143-145)
Єльський В. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі паталогічної фізіології Донецького медичного університету/ В. Єльський (стр.146-147)
Єрьоміна О. Вибір методів навчання на практичних заняттях при програмному вивченні лікувальної фізкультури та спортивної медицини студентами-іноземцями/ О. Єрьоміна, Л. Котова (стр.148-149)
Казаков В. Про особливості навчання іноземних студентів на кафедрі фізіології Донецького медуніверситету/ В. Казаков (стр.150-151)
Калугін В. . Деякі проблемні питання удосконалення навчання іноземних студентів на додипломному етапі/ В. Калугін, М. Яцків, Л. Малюх (стр.152-153)
Корда М. Особливості викладання медичної біології іноземним студентам/ М. Корда (стр.154-155)
Марценюк В. Новітні інформаційні технології при викладанні медичної інформатики та фізики для іноземних студентів/ В. Марценюк (стр.156-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз В., Коваленко В., Півторак В.
Назва : Досвід організації навчально-виховної роботи зі студентами-іноземцями
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 56-58 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко В.
Назва : Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи
Паралельн. назви :Professional mind and comprehension denotative laws in the sphere of high school dydactic logistics
Місце публікування : Вища освіта України. - 2015. - № 4. - С. 17-23 (Шифр 23823/2015/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вища освіта України -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Курбатов С. "Без коректур": до 70-річчя Василя Кременя/ С. Курбатов (стр.5-6)
Андрущенко В. Освіта без насильства/ В. Андрущенко (стр.7-12)
Захарова О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання/ О. Захарова, Ж. Гончарова (стр.13-22)
Горбунова Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій/ Л. Горбунова (стр.23-34)
Книш І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини/ І. Книш (стр.35-42)
Капустін С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі/ С. Капустін (стр.43-49)
Шудло С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність?/ С. Шудло, О. Заболотна (стр.50-56)
Коваленко В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи/ В. Коваленко (стр.57-63)
Гончарова О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності/ О. Гончарова (стр.64-75)
Силадій І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді/ І. Силадій (стр.76-83)
Нестерова М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті/ М. Нестерова (стр.84-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вища освіта України -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Хамітов Н. Філософська публіцистика як мужність відкритості іншому: актуальність для академічної освіти і науки/ Н. Хамітов, С. Крилова (стр.12-21)
Глушко Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти/ Т. Глушко (стр.22-28)
Корсак К. Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд/ К. Корсак [та ін.] (стр.29-38)
Коваленко В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів/ В. Коваленко (стр.39-43)
Nesterova M. Implementation of eu values in the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу)/ M. Nesterova (стр.44-52)
Цвєткова Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники/ Г. Цвєткова, Е. Панасенко (стр.53-61)
Якимчук О. Досягнення та суперечності реалізації «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті»/ О. Якимчук (стр.62-67)
Магера С. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів/ С. Магера (стр.68-74)
Пирогова Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів/ Т. Пирогова (стр.75-81)
Підлісний Д. Smart-освіта у smart-суспільстві: можливі шляхи адаптації/ Д. Підлісний, Г. Глушкова (стр.82-83)
Хамітов Н. Суспільство і держава для людини: єдність української мрії та дії (Рецензія на двотомник В. П. Андрущенка «Організоване суспільство». Книга перша «Від мрії до дії». Книга друга «Філософія новітнього державотворення»)/ Н. Хамітов (стр.84-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Вища освіта України -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях/ В. Андрущенко, І. Силадій (стр.5-10)
Богданов І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою/ І. Богданов [та ін.] (стр.11-20)
Мороз І. Реінжиніринг у системі освіти/ І. Мороз, О. Стадник (стр.21-27)
Nesterova M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості)/ M. Nesterova (стр.28-33)
Коваленко В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями/ В. Коваленко (стр.34-40)
Лукашук М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти/ М. Лукашук (стр.41-47)
Захаренко К. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі/ К. Захаренко (стр.48-54)
Опанасюк Ю. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки/ Ю. Опанасюк (стр.55-58)
Ляшенко Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні/ Л. Ляшенко (стр.59-66)
Іваній І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти/ І. Іваній (стр.67-71)
Федів В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі/ В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура (стр.72-76)
Оніщук І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України/ І. Оніщук (стр.77-82)
Астахова В. Головна наукова подія навчального року/ В. Астахова (стр.83-84)
Панченко Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві/ Л. Панченко, Д. Свириденко (стр.85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Вища освіта України -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Суперечності гуманітарної науки: до методології вирішення/ В. Андрущенко (стр.5-8)
Коваленко В. Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів/ В. Коваленко (стр.9-11)
Нестерова М. Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти/ М. Нестерова (стр.16-20)
Береза В. Політична освіта як предмет сучасного політологічного дискурсу/ В. Береза (стр.21-29)
Кірик Т. Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм"/ Т. Кірик (стр.30-36)
Швець В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання/ В. Швець (стр.37-43)
Опанасюк Ю. Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації/ Ю. Опанасюк (стр.44-48)
Бак М. Основні технології мультимедійної освіти/ М. Бак (стр.49-57)
Прибора Н. Формування готовності майбутніх учителів до використання хімічного експерименту в навчанні учнів/ Н. Прибора (стр.58-65)
Сирота Л. Навчальна дисципліна «Загальне книгознавство»: особливості викладання і засвоєння/ Л. Сирота (стр.66-73)
Кофанова О. Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів/ О. Кофанова (стр.74-81)
Чуйкова О. Етика цінності життя в гуманітарній підготовці студента-медика (на прикладі діяльності св. Луки Войно-Ясенецького та А. Швейцера)/ О. Чуйкова (стр.82-88)
Попова І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів/ І. Попова (стр.89-94)
Воронкін О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ О. Воронкін (стр.95-102)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Вища освіта України -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення/ В. Андрущенко (стр.5-8)
Вітренко Ю. Освіта України в Системі національних рахунків/ Ю. Вітренко (стр.9-22)
Молодиченко В. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького/ В. Молодиченко (стр.23-29)
Лапенок М. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності/ М. Лапенок (стр.30-34)
Корсак К. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.35-41)
Набок М. Філософські засади ефективності управління освітою/ М. Набок (стр.42-50)
Луговий В. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи/ В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова (стр.51-59)
Коваленко В. Трагедія «голого розуму» у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки/ В. Коваленко (стр.60-67)
Смоленська О. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів/ О. Смоленська (стр.68-73)
Ганаба С. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект/ С. Ганаба (стр.74-81)
Варецька О. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти/ О. Варецька (стр.82-88)
Сбруєва А. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу/ А. Сбруєва (стр.89-95)
Похресник А. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу/ А. Похресник (стр.96102)
Курбатов С. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів/ С. Курбатов (стр.103-110)
Педагогічна Конституція Європи. Преамбула (стр.111-116)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Вища освіта України -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Цивілізація культури/ В. Андрущенко (стр.5-10)
Бех Ю. Космополітизм як світоглядно-ідеологічна платформа розбудови освіти XXI століття/ Ю. Бех (стр.11-16)
Коваленко В. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи/ В. Коваленко (стр.17-23)
Попова І. Основні риси екологічно спрямованої освіти/ І. Попова (стр.24-31)
Шовш К. Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема/ К. Шовш (стр.32-37)
Тимченко І. Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз/ І. Тимченко (стр.38-44)
Кляп М. Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації вищої освіти України/ М. Кляп (стр.45-53)
Романкова Л. Волонтерська діяльність як складова формування моральних цінностей студентської молоді/ Л. Романкова (стр.54-60)
Войдило Я. Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів/ Я. Войдило (стр.61-66)
Любивий В. Соціальний медіа-концепт у контексті формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців/ В. Любивий (стр.67-73)
Золотарьова І. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії/ І. Золотарьова, М. Колісник (стр.74-81)
Стадник М. М. Нові парадигмальні зрушення у виховному просторі. Рецензія на монографію «Формування особистості в умовах транзиту», підготовлену викладачами Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі та інших ВНЗ України (Керівник авторського колективу М. Ю. Зелінський)/ М. М. Стадник (стр.82-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Вища освіта України -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Сікорський П. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження)/ П. Сікорський (стр.5-17)
Бондар В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук/ В. Бондар (стр.18-23)
Рубанець О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи/ О. Рубанець (стр.24-29)
Кірик Т. У пошуках нових освітніх парадигм для України XXI століття/ Т. Кірик (стр.30-36)
Коваленко В. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи/ В. Коваленко (стр.37-41)
Книш І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа/ І. Книш (стр.42-49)
Девтерова Т. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи/ Т. Девтерова (стр.50-57)
Любарець В. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти/ В. Любарець (стр.58-63)
Подольська Є. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів/ Є. Подольська, Т. Подольська (стр.64-69)
Щербакова О. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні/ О. Щербакова (стр.70-78)
Чубарева О. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів/ О. Чубарева (стр.79-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Вища освіта України -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти/ В. Андрущенко (стр.5-9)
Бакіров В. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів/ В. Бакіров, Л. Бєлова (стр.10-16)
Рубанець О. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі/ О. Рубанець (стр.17-21)
Терепищий С. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту/ С. Терепищий (стр.22-29)
Коваленко В. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти/ В. Коваленко (стр.30-36)
Нестерова М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: Європейський досвід/ М. Нестерова (стр.37-41)
Цвєткова Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін/ Г. Цвєткова (стр.42-48)
Опанасюк Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти/ Ю. Опанасюк (стр.49-53)
Силадій І. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованого світу/ І. Силадій (стр.54-58)
Яременко Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти/ Л. Яременко (стр.59-64)
Курбатов С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів/ С. Курбатов (стр.65-73)
Щербакова О. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки/ О. Щербакова (стр.74-82)
Курбатов С. «ПОБАЧИТИ СЛОНА...» Рецензія на книгу: «Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд “Міжнародний фонд досліджень освітньої політики”» ; за заг. ред. Т. В. Фінікова, О. І. Шарова - К.: Таксон, 2014. - 144 с/ С. Курбатов (стр.83-84)
Астахова В. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи/ В. Астахова (стр.85-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)