Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (31)Періодичні видання (324)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Коваленко, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи з 1 по 15
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 2
Цікаві статті :
Бойчук А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. Бойчук (стр.10-11)
Венгер І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського/ І. Венгер (стр.12-14)
Владзимирський А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова (стр.15-17)
Галайчук І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні/ І. Галайчук (стр.18-21)
Гальченко В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей/ В. Гальченко (стр.21-22)
Гладишев В. . Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів/ В. Гладишев, В. Нагорний (стр.23-24)
Годлевський Л. . Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін/ Л. Годлевський, А. Мацко (стр.25-26)
Казаков В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти/ В. Казаков (стр.27-30)
Казаков В. . Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті/ В. Казаков (стр.31-34)
Карпенко О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет"/ О. Карпенко (стр.35-36)
Коваленко С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев (стр.36-38)
Коваленко О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва/ О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина (стр.39-41)
Ковальчук Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри/ Л. Ковальчук (стр.42-46)
Ковальчук Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського/ Л. Ковальчук (стр.47-50)
Корда М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології/ М. Корда (стр.53-54)
Кравець Н. Інтернет-освіта в медицині/ Н. Кравець (стр.55-56)
Лобенко А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту/ А. Лобенко (стр.57-59)
Майоров О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті/ О. Майоров (стр.60-68)
Мисула І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес/ І. Мисула (стр.69-70)
Рижов О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання/ О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін (стр.82-84)
Рижов О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ/ О. Рижов, Н. Іванькова (стр.85-88)
Рижов О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти/ О. Рижов, Ю. Колеснік (стр.89-92)
Рудай В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ/ В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін (стр.93-94)
Сабан О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес/ О. Сабан, І. Солонинко (стр.95-96)
Свистун Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів/ Р. Свистун (стр.97-98)
Семенець А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи/ А. Семенець (стр.99-100)
Ухач В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України/ В. Ухач, Р. Чигур (стр.101-102)
Чирський М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз/ М. Чирський, О. Горлов (стр.105-107)
Шевченко А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології/ А. Шевченко (стр.108-110)
Шевченко Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології/ Л. Шевченко, А. Владзимирський (стр.111-113)
Шкробот С. . Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті/ С. Шкробот, І. Гара, З. Салій (стр.114-115)
Яценко В. Медична освіта як галузь медичної телематики/ В. Яценко (стр.117-121)
Яценко В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології/ В. Яценко (стр.122-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко О., Бичков В., Щербина А.
Назва : Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 39-41 (Шифр МУ7/2002/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко О.
Назва : Українсько-польська науково-педагогічна співпраця.Сучасний етап
Місце публікування : Вища освіта України. - 2006. - № 4. - С. 92-97 (Шифр 23823/2006/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Мисуля І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету/ І. Р. Мисуля, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда (стр.5-7)
Загричук Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула (стр.8-11)
Думанський Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович (стр.12-15)
Пішак В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу/ В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська (стр.16-20)
Василик В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста/ В. С. Василик, О. М. Крекотень (стр.21-23)
Гриб В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія"/ В. А. Гриб (стр.24-27)
Марущак М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисциплши "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки/ М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька (стр.28-30)
Карпенко Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/ Ю. І. Карпенко [и др.] (стр.31-34)
Кузняк Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології/ Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький (стр.35-36)
Марков А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО/ А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко (стр.37-39)
Муц Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи/ Л. Б. Муц (стр.40-42)
Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ/ С. Л. Стефанко (стр.43-44)
Куровська В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко (стр.48-50)
Гусакова І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти/ І. В. Гусакова (стр.51-54)
Нікіфорова Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій/ Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко (стр.55-58)
Кузняк Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія"/ Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин (стр.59-60)
Кривецький В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича/ В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук (стр.61-63)
Личковський Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/ Е. І. Личковський [и др.] (стр.64-66)
Гаїна Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини/ Н. І. Гаїна, Т. В. Процак (стр.67-68)
Бурова Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів/ Л. М. Бурова (стр.69-71)
Зайцева К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні/ К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко (стр.72-74)
Городецький В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ В. Є. Городецький (стр.75-76)
Кравчук Л. В. Ідеї Сковороди у здоров'язберігаючій філософії сучасного суспільства/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний (стр.77-80)
Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/ Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк (стр.81-82)
Аймедов К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання/ К. В. Аймедов (стр.83-84)
Тригубчак О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ О. В. Тригубчак (стр.85-87)
Байдалка І. Д. Методологічні засади викладання епідеміяології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу/ І. Д. Байдалка (стр.88-90)
Сидоренко О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. Л. Сидоренко (стр.91-94)
Ярема Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров'я/ Н. І. Ярема (стр.95-97)
Чурпій К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога/ К. Л. Чурпій (стр.98-99)
Іоффе О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.100-102)
Чурпій К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами/ К. Л. Чурпій (стр.103-104)
Федонюк Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу/ Л. Я. Федонюк [и др.] (стр.105-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іоффе О. Ю., Кульбака В. С., Коваленко О. М., Супрун Ю. О., Стець М. М., Цюра Ю. Л.
Назва : Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 100-102 (Шифр МУ7/2013/1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Бурлака Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків/ Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан (стр.5-7)
Волощук Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська (стр.8-11)
Вороненко Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін (стр.12-16)
Мельничук І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.17-20)
Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення/ О. В. Солодовник (стр.21-25)
Чоп’як В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди/ В. В. Чоп’як [та ін.] (стр.26-28)
Шухтін В. В. Реформування вищої освіти в Україні/ В. В. Шухтін [та ін.] (стр.29-34)
Бєленічев І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.35-37)
Бугай Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [та ін.] (стр.38-43)
Велика А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів/ А. Я. Велика, О. О. Перепелиця (стр.44-47)
Волощук Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.48-51)
Добровольський В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу/ В. В. Добровольський (стр.52-55)
Загричук Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії/ Г. Я. Загричук, А. Є. Демид (стр.56-61)
Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/ С. В. Канівець, О. Є. Денисик (стр.62-66)
Кривошей О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії/ О. В. Кривошей (стр.67-70)
Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/ М. О. Левків (стр.71-74)
Прилипко Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету/ Н. А. Прилипко [та ін.] (стр.75-77)
Родіонова В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)/ В. В. Родіонова [та ін.] (стр.78-81)
Семенець А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті”/ А. В. Семенець, С. Б. Чеканов (стр.82-89)
Спіріна І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.90-92)
Стеченко О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.93-98)
Суховолець І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців/ І. О. Суховолець (стр.99-101)
Хобзей М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату/ М. К. Хобзей, А. Р. Вергун (стр.102-105)
Шишка І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря)/ І. В. Шишка, А. В. Кудієвський (стр.106-109)
Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/ М. Ю. Колесник, І. С. Качан (стр.110-113)
Кадобний Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року/ Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова (стр.114-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Родіонова В. В., Коваленко О. М., Ніколаєнко-Камишова Т. П., Собко С. В., Хмель О. С.
Назва : Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)
Паралельн. назви :Experience of training students for participation in the All-ukrainian student’s competition in clinical immunology and allergology (results of teachers and look of students)
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 78-81 (Шифр МУ7/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: У роботі представлено узагальнення досвіду з проведення І етапу студентської олімпіади з клінічної імунології та алергології в рамках підготовки студентів до участі в ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади. Метою проведеної роботи було показати можливі шляхи підвищення навчальної мотивації студентів та якості навчання на клінічному циклі. На кафедрі внутрішньої медицини № 2 та профпатології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” протягом 3-х років проводиться І етап Всеукраїнської студентської олімпіади, в якій беруть участь студенти 5, 6 курсів. Описано етапи, які входять до програми внутрішньовузівської олімпіади. У висновках надаються рекомендації: проведення фахової олімпіади надає змогу підвести підсумки роботи з викладання дисципліни “Клінічна імунологія та алергологія”; змагання сприяють виконанню мети і головного завдання вузу і кожного викладача - підвищення якості підготовки кваліфікованих спеціалістів; проведення І етапу та підготовку до ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади бажано здійснювати із залученням провідних фахівців - практичних лікарів, що надає змогу студентам отримати не тільки глибокі теоретичні знання, але й практичний досвід, що загалом сприяє самоствердженню студентів та підвищенню науково-практичного потенціалу студентського корпусу
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вища освіта України -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України/ В. Андрущенко, Н. Хамітов (стр.5-17)
Курбатов С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів/ С. Курбатов (стр.18-22)
Вознюк О. Розвиток педагогічної дійсності/ О. Вознюк (стр.23-31)
Кірик Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ/ Т. Кірик (стр.32-38)
Силадій І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора/ І. Силадій (стр.39-45)
Shvets V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE/ V. Shvets (стр.46-51)
Качмар О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті/ О. Качмар (стр.52-57)
Коваленко О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії/ О. Коваленко (стр.58-63)
Опанасюк Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва/ Ю. Опанасюк (стр.64-70)
Хілько Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади/ Ю. Хілько (стр.71-77)
Подолякіна О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти/ О. Подолякіна (стр.78-82)
Астахова В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти/ В. Астахова (стр.83-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко О.
Назва : Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії
Паралельн. назви :Legal support of higher education of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 58-63 (Шифр 23823/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географіч. рубрики: Велика Британія
Анотація: Стаття присвячена дослідженню досвіду правового забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. Виокремленно основні питання адміністративно-правового забезпечення вищої освіти та науки Великої Британії. Зокрема, проаналізовано роботу структурних підрозділів університету, нормативні документи, якими керуються у своїй діяльності заклади вищої освіти. Розглянуто окремі складові принципу автономії університетів: академічна, фінансова, організаційна, кадрова, науково-дослідна. Проаналізовано стипендіальні програми університетів Великої Британії та їх вимоги до вступу в університети Англії
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Вища освіта України -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Вчитель ХХІ століття: нова стратегія Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова/ В. Андрущенко (стр.5-14)
Линовецька О. Державна політика в галузі освіти: документи, норми, принципи/ О. Линовецька (стр.15-20)
Коваленко О. Правові основи та реалізація закону України "Про вищу освіту" у вітчизняних університетах/ О. Коваленко (стр.21-26)
Корсак Ю. Нооуніверситет - ХХІ як потенційний лідер у майбутньому суспільстві/ Ю. Корсак, К. Корсак (стр.27-33)
Силадій І. Розвиток освіти в контексті основних викликів глобалізації/ І. Силадій (стр.34-38)
Shvets V. Management of students’ educational activity by semantic networks in engineering training/ V. Shvets, J. Wojnarowski (стр.39-44)
Опанасюк Ю. Основні напрями інформатизації освіти/ Ю. Опанасюк (стр.45-50)
Сікорський П. Зовнішні чинники і їх вплив на якість вищої освіти в Україні/ П. Сікорський (стр.51-57)
Іванова Ю. Особливості запровадження електронного навчання при вивченні математичних дисциплін в аграрному університеті/ Ю. Іванова (стр.58-63)
Козлакова Г. Регіональний університет як науково-освітнє середовище для підготовки лідерів вищої школи/ Г. Козлакова (стр.64-69)
Курбатов С. Американська система акредитації вищих навчальних закладів/ С. Курбатов (стр.70-75)
Похресник А. Критичний філософський аналіз тенденції створення рейтингів ВНЗ світу/ А. Похресник (стр.76-83)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко О.
Назва : Правові основи та реалізація закону України "Про вищу освіту" у вітчизняних університетах
Паралельн. назви :The legal framework and the implementation of the law of Ukraine "On higher education" in the universities of ukraine
Місце публікування : Вища освіта України. - 2016. - № 4. - С. 21-26 (Шифр 23823/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нормативні документи--вища освіта--університети
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Вища освіта України -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Агресивність особистості та її мінімізація засобами освіти/ В. Андрущенко (стр.7-12)
Максименко С. Системність психіки людини і психології навчання/ С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча (стр.13-24)
Якимчук О. Реформа української освіти: 2007-2015 рр/ О. Якимчук (стр.25-29)
Саєнко Т. Екологічна освіта - основа екобезпеки та сталого розвитку/ Т. Саєнко (стр.30-36)
Кофанова О. Роль геоекології у формуванні дослідницьких компетентностей у студентів-екологів і майбутніх фахівців з гірництва/ О. Кофанова, О. Кофанов (стр.37-45)
Шпачинський І. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти/ І. Шпачинський (стр.46-51)
Кочерга Є. Ритмічне коло єднання - унікальні практичні інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот/ Є. Кочерга [та ін.] (стр.52-58)
Demyanenko N. Tutoring as pedagogical action and new profession: systematic approach to the problem/ N. Demyanenko (стр.59-66)
Козлакова Г. Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину/ Г. Козлакова [та ін.] (стр.67-74)
Бакка Т. Підготовка майбутнього вчителя до навчання громадянської світи в школі/ Т. Бакка (стр.75-80)
Дебич М. Інтернаціоналізація систем забезпечення якості вищої освіти як глобальна тенденція/ М. Дебич (стр.81-88)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козлакова Г., Сусь Б., Коваленко О., Іванова Ю., Ставицька І.
Назва : Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину
Місце публікування : Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 67-74 (Шифр 23823/2020/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні--платформи--онлайн--навчання--контроль
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Вища освіта України -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження «Педагогічної конституції Європи»)/ В. Андрущенко (стр.5-18)
Якимчук О. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії/ О. Якимчук (стр.19-25)
Кіт М. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь/ М. Кіт (стр.26-32)
Саєнко Т. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу/ Т. Саєнко (стр.33-40)
Кірик Т. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку/ Т. Кірик (стр.41-49)
Нестерова М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот/ М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський (стр.50-55)
Хоменко Г. Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко (стр.56-64)
Сікорський П. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти/ П. Сікорський, І. Колодій (стр.65-71)
Біденко Є. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості/ Є. Біденко (стр.72-78)
Коваленко О. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика/ О. Коваленко (стр.79-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко О.
Назва : Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика
Паралельн. назви :Statutes of european and ukrainian universities: a descriptive characteristic
Місце публікування : Вища освіта України. - 2020. - № 3. - С. 79-86 (Шифр 23823/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища--освітнє--законодавство--освіта--автономія--принципи--завдання
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)