Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кондратенко, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.

Назва журналу :Вища школа -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Крижанівський Є. Івано-Франківському національному технічному університету нафти і газу — визнаному центру вищої нафтогазової освіти і науки — 30 років/ Крижанівський (стр.7-11)
Дзвінчук Д. Україна на зламі: прогнози майбутнього вищої освіти й суспільства/ Д. Дзвінчук, В. Петренко (стр.12-21)
Будугай А. Григорій Верба — філософ-сковородознавець і педагог/ А. Будугай (стр.22-40)
Дебич М. Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз/ М. Дебич (стр.41-50)
Тарасенко Р. Особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі у навчально-інформаційному середовищі/ Р. Тарасенко (стр.51-57)
Кірик Т. Філософія про нове явище XXI ст. — поширення ноогуманістичних уявлень/ Т. Кірик (стр.58-67)
Кондратенко Т. Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам/ Т. Кондратенко (стр.68-81)
Якимець Н. Медична педагогіка як потреба сучасного суспільства/ Н. Якимець (стр.82-88)
Ткаченко Н. Визначення поняття “професійний імідж”: погляд на проблему/ Н. Ткаченко (стр.89-95)
Проект Положення про Національну раду України з питань розвитку науки і технологій (стр.96-106)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондратенко Т.
Назва : Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам
Місце публікування : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 68-81 (Шифр 21876/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: У статті досліджується проблема взаємозв’язків навчального матеріалу предметів освітнього галузі “Технології” та економічних предметів, що виникають у процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти згідно з навчальними програмами з предметів “Трудове навчання” та “Технології”. Доведено, що цей взаємозв 'язок створює педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам. За результатами застосування морфологічного аналізу запропонована оновлена педагогічна система вищого педагогічного навчального закладу, яка б забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом “Технологічна освіта". Визначені оптимальні варіанти оновленої педагогічної системи вищого педагогічного навчального закладу, яка б ефективно взаємодіяла та забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом “Технологічна освіта”. З урахуванням взаємопов’язаності навчального матеріалу з предметів освітнього галузі “Технології" та економічних предметів розроблені й обґрунтовані педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним дисциплінам, а саме: відбір, систематизація та узгодження навчального матеріалу; створення техніко-економічного інтегративного середовища навчання; врегулювання проблемних питань діяльності; забезпечення освітнього процесу науково-педагогічними кадрами з економічною спеціалізацією
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)