Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (17)Періодичні видання (154)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кресюн, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-19 
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2005р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали науково-практичної конференції . Досвід впровадження основних засад Болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти ,14-15 квітня 2005р./ науково-практичної конференції Матеріали (стр.6-40)
Передрій В. Стратегія Євроінтеграційного реформування вищої медичної та фармацевтичної освіти України/ В. Передрій (стр.9-11)
Волосовець О. Питання якості освіти у контексті впровадження засад Болонської декларації у вищій медичній школі/ О. Волосовець (стр.12-16)
Вітенко І. Навчальна книга -як важлива компонента впровадження Болонського процесу в медичну освіту України/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.17-20)
Ковальчук Л. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору / Л. Ковальчук, І. Мисула, К. Пашко (стр.21-23)
Зіменковський Б. Актуальні проблеми розвитку інноваційних процесів у вищій медичній та фармацевтичній освіті України у контексті Європейського вибору/ Б. Зіменковський, М. Гжегоцький, І. Солонинко (стр.31-33)
Запорожан В. Модернізація навчання як чинник Євроінтеграції/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.36-37)
Колесник Ю. Болонський процес та якість освіти/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов (стр.38-40)
Матеріали науково-практичної конференції-семінару. Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р./ науково-практичної конференції-семінару Матеріали (стр.42-76)
Мінцер О. Методологія та методичні підходи до аналізу результатів клінічних досліджень та підготовки систематичних оглядів/ О. Мінцер (стр.47-49)
Вітенко І. Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря/ І. Вітенко, А. Циганенко, О. Ковальова (стр.55-57)
Казаков В. Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.58-63)
Яцина О. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів ІІІ курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій/ О. Яцина, І. Сергета, М. Редчіц (стр.74-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан В., Кресюн В., Чернецька О.
Назва : Модернізація навчання як чинник Євроінтеграції
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 36-37 (Шифр МУ7/2005/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. Банчук [та ін.] (стр.6-14)
Вітенко І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця/ В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков (стр.32-35)
Ждан В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті/ В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. (стр.42-46)
Казаков В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.48-51)
Ліщенко Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.54-57)
Господарський І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні/ І. Господарський, О. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. (стр.60-63)
Никоненко О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. Никоненко [та ін.] (стр.64-65)
Усинська О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. Усинська (стр.66-67)
Федорців О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. (стр.70-72)
Колесник Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Ковальчук [та ін.] (стр.75-77)
Лісовий В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті/ В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи/ В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов (стр.85-87)
Мінцер О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу/ О. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Лоскутов, М. Головаха (стр.93-94)
Крекотень О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами/ О. Крекотень, І. Олійник (стр.94)
Нерянов Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами/ Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський (стр.95-96)
Яшан О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. Яшан [та ін.] (стр.97-102)
Качор В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині/ В. Качор, С.М. Андрейчин (стр.103-104)
Лепявко А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США/ А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.105-107)
Олійник О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. Олійник [та ін.] (стр.108-110)
Шкробот С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті/ С. Шкробот [та ін.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії/ Р. Гнатюк [та ін.] (стр.116-118)
Хміль С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. Хміль [та ін.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан В., Бажора Ю., Кресюн В.
Назва : Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 39-41 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М.В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О.П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л.Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І.С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В.Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І.Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І.Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В.П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном/ В. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В.П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів/ Є. Нейко [и др.] (стр.56-58)
Коломоєць М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір/ М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш (стр.58-61)
Васюк В.Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-64)
Полеся Т.П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В.В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С... технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. . Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Скородумова Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. Скородумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О.М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О.П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В.І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О.Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-90)
Годлевський Л. . Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І.Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О.Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С.Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан В., Кресюн В., Бажора Ю.
Назва : Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 42-45 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан В., Кресюн В., Чернецька О.
Назва : Про підвищення кваліфікації викладачів у світлі євроінтеграційних процесів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 46-48 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Лазоришинець В.В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.5-10.)
Ковальчук Л.Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.10-14.)
Банчук М.В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.14-22.)
Вітенко І.С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою/ І. С. Вітенко (стр.23-31.)
Ждан В.М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.32-33.)
Запорожан В.М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.34-36.)
Зіменковський Б.С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.37-39.)
Івченко В.К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов (стр.39-40.)
Казаков В.М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.40-44.)
Колесник Ю.М. на шляху до європейського освітнього простору/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.44-46.)
Лісовий В.М. Про розвиток міжнародних зв'язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський (стр.47-49.)
Москаленко В.Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О.О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.50-53.)
Нейко Є.М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів/ Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров (стр.54-55.)
Никоненко О.С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.56-57.)
Пішак В.П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу/ В. П. Пішак [и др.] (стр.58-60.)
Хвисюк О.М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін (стр.61-63.)
Черних В.П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.63-65.)
Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О.О. Богомольця/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна (стр.65-67.)
Галникіна С.О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології/ С. О. Галникіна (стр.67-68.)
Горбатюк С.М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ С. М. Горбатюк [и др.] (стр.69-71.)
Господарський І.Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.72-74.)
Грошовий Т.А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.75-77.)
Гудима А.А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.78-80.)
Гуменюк О.М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір/ О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.81-83.)
Дрижак В.І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія"/ В. І. Дрижак [и др.] (стр.83-85.)
Дубініна В.Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.86-87.)
Дубініна В.Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.88-89.)
Козинець Г.П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих"/ Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук (стр.90-92.)
Костильов О.В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань/ О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко (стр.92-94.)
Лохматова Н.М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку/ Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова (стр.94-96.)
Павлишин Г.А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.97-99.)
Пашко К.О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології/ К. О. Пашко [и др.] (стр.100-101.)
Пашко К.О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України/ К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова (стр.102-104.)
Педанов Ю.Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.105-106.)
Січкоріз О.Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров'я західного регіону України (2007-2009 рр.)/ О. Є. Січкоріз [и др.] (стр.107-109.)
Федорців О.Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.109-111.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан В.М., Кресюн В.Й., Чернецька О.В.
Назва : Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 2. - С. 34-36. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметні рубрики: Связь учебного заведения с общественностью
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Митник З.М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров'я/ З. М. Митник [и др.] (стр.7-10)
Лазоришенець В.В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/ В. В. Лазоришенець [и др.] (стр.10-17)
Лазоришинець В.В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров'я України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.18-20)
Лазоришинець В.В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.21-22)
Лазоришинець В.В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/ В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець (стр.23-27)
Ковальчук Л.Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. горбачевського/ Л.Я Ковальчук (стр.27-30)
Ковальчук Р.Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/ Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки (стр.31-33)
Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/ М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.34-42)
Волосовець О.П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.43-46)
Вітенко І.С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/ І. С. Вітенко (стр.47-49)
Ковальчук Л.Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.50-59)
Москаленко В.Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О.О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.60-63)
Вороненко Ю.В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.63-65)
Казаков В.М. П'ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.65-68)
Черних В.П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.69-72)
Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.73-74)
Ждан В.М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальніст 7.110106 "Стоматологія"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.75-78)
Андрейчин М.А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки/ М. А. Андрейчин [и др.] (стр.79-82)
Біловол О.М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/ О. М. Біловол [и др.] (стр.82-85)
Бобирьов В.М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/ В. М. Бобирьов [и др.] (стр.86-88)
Вакуленко І.П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/ І. П. Вакуленко [и др.] (стр.89-91)
Вітенко І.С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/ І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк (стр.91-93)
Глушко Л.В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.94-96)
Гуменюк О.М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб'єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/ О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк (стр.96-99)
Дзяк Г.В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.100-101)
Запорожан В.М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.102-104)
Зіменковський Б.С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.104-106)
Іваченко В.К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/ В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко (стр.107-109)
Іоффе І.В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/ І. В. Іоффе [и др.] (стр.109-111)
Ковальчук Л.Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.111-116)
Колесник Ю.М. Болонський процес та шляхи покращання рівня підготовки фахівців/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.117-119)
Лісовий В.М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник (стр.120-123)
Мисула І.Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.123-127)
Мінцер О.П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/ О. П. Мінцер (стр.128-130)
Нейко Є.М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] (стр.130-132)
Никоненко О.С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.132-133)
Притуло О.О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.134-135)
Талаєнко Ю.О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. О. Талаєнко [и др.] (стр.136-137)
Фомін П.Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.138-139)
Хвисюк О.М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко (стр.140-142)
Швед М.І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/ М. І. Швед [и др.] (стр.143-145)
Гребеник М.В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.146-148)
Шумко Б.І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.148-150)
Семеренко А.О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. О. Семеренко (стр.150-151)
Стубайло Т.С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/ Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний (стр.152-153)
Ходорчук А.Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.154-156)
Ходорчук А.Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.157-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)