Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Періодичні видання (152)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кузнецова, А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи з 1 по 3
1.
Шифр: ПУ56/2017/2
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2 . - 51.31, р.
Зміст:
Хвисюк, О. М. Актуальні питання розвитку системи громадського здоров’я в Україні / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Карабан О. М., Вороньжев І. О.
Поліщук, І. В. Сучасні підходи до організації індивідуальної роботи лікарів-інтернів на кафедрі акушерства і гінекології інституту післядипломної освіти / І. В. Поліщук. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лоскутов, А. Е. Применение интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам / А. Е. Лоскутов, Д. А. Синегубов, А. Е. Олейник. - С.15-18. - Библиогр. в конце ст.
Гирка, В. Д. Опыт использования студенческих конференций в педагогическом процессе / В. Д. Гирка [та ін.]. - С.19-21. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Потапова Л. Н., Бердиков И. А., Савенко Б. О., Мехтиханов М. С.
Хомченко, Е. В. Проблеми освітянського процесу та розвиток перцептивної культури студентів у сучасних умовах / Е. В. Хомченко [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кузнецова А. В., Жадан Т. П., Маркова В. Т.
Гирка, В. Д. Вебинар как средство повышения мотивации к изучаемым дисциплинам / В. Д. Гирка [та ін.]. - С.26-29. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Жмурко С. Г., Бердиков И. А., Сайко Д. В., Мехтиханов М. С.
Кузнецова, А. В. Организация учебного процесса для студентов с ограниченными возможностями / А. В. Кузнецова [та ін.]. - С.30-32. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Бавыкина Т. П., Жадан Т. П., Калуцкая О. В.
Цодікова, О. А. Стан мукозального імунітету в дітей із рекурентною патологією лімфоїдного кільця глотки та методи його корекції / О. А. Цодікова, Г. С. Середа, О. О. Рожнов. - С.33-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чернуский, В. Г. Применение индуктора интерферона (циклоферона) в протоколе терапии бронхиальной астмы у детей / В. Г. Чернуский [та ін.]. - С.39-48. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Попов Η. Н., Говаленкова О. П., Летяго А. В., Кашина-Ярмак В. Л., Евдокимова Т. В.
Хвисюк, А. Н. Роль маркеров воспаления при нарушениях костного ремоделирования / А. Н. Хвисюк [та ін.]. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Павлов С. Б., Бабенко Н. М., Кумечко М. В., Семко Н. Г., Конкина С. В.
Любченко, О. В. Морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Біопласт-дент» / О. В. Любченко, В. М. Черненко. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Божко, К. В. Современная комплексная терапия больных стомалгией / К. В. Божко, И. И. Кутько. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кричка, Н. В. Застосування лабіометрії в методиці вимірювання довжини верхньої губи в разі визначення оклюзійної площини протезів у хворих із повною відсутністю зубів / Н. В. Кричка. - С.63-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лукьянцева, О. Ю. Наиболее важные электроэнцефалографические показатели у детей с неврозоподобным энурезом / О. Ю. Лукьянцева. - С.66-69. - Библиогр. в конце ст.
Волошин, С. П. Безпосередні результати лікування некрозу низведеної кишки після сфінктерозберігаючих операцій у хворих на колоректальний рак / С. П. Волошин. - С.70-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Черепова, В. I. Сучасні погляди на знеболювання пологів / В. I. Черепова [та ін.]. - С.76-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Снопкова Л. В., Кандиба Л. І., Сикал І. М., Риженко Ю. В.
Хвисюк, М. А. Сравнительный анализ новых биомаркеров воспаления галектин-3, р-селектин и HS-СРБ у пациентов со стабильной ИБС / М. А. Хвисюк. - С.81-84. - Библиогр. в конце ст.
Корж, А. В. Роль емоційно-афективних порушень і особистісних рис у формуванні різних ступенів прихильності до терапії хворих на параноїдну шизофренію / А. В. Корж. - С.85-90. - Библиогр. в конце ст.
Куцевляк, В. Ф. Кафедре стоматологии, терапевтической стоматологии Харьковской медицинской академии последипломного образования 50 лет / В. Ф. Куцевляк. - С.91-94
Із нагоди ювілейного дня народження професора Ромаєва Сергія Миколайовича. - С.95-96
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    Проблеми освітянського процесу та розвиток перцептивної культури студентів у сучасних умовах [Текст] = Problems of the educational process and students’ perceptual development of culture in modern conditions / Е. В. Хомченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Наше стрімке століття висуває величезні вимоги до психіки людини, до тих потенційних можливостей, наявних у процесах перцепції (сприйняття, пам’ять, мислення). В основі складного процесу побудови образу сприйняття лежать системи внутрішньоаналізаторних і міжаналізаторних зв’язків. Сприйняття — це система перцептивних дій, і оволодіння ними потребує спеціального навчання і практики. У сфері перцептивних дій наявні чотири рівні: виявлення, розрізнення, ідентифікація та пізнання. Перші два належать до перцептивних дій, їх кінцевий результат — формування перцептивного образу еталона. А останні два — до пізнавальних дій. Для пізнання обов’язкове зіставлення й ідентифікація. Ідентифікація — ототожнення двох стимулів, що сприймаються одночасно або ототожнення безпосередньо сприйманого стимулу з еталоном, що зберігається в пам’яті
Дод.точки доступу:
Хомченко, Е. В.
Кузнецова, А. В.
Жадан, Т. П.
Маркова, В. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Организация учебного процесса для студентов с ограниченными возможностями [Текст] = Organization of the educational process for students with disabilities / А. В. Кузнецова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 30-32. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Студенческие годы — это пора интенсивного взросления. В этот период происходит развитие самосознания личности, формирование таких качеств, как социальная ответственность, независимость в выборе пути развития, критичность мышления. Современное обучение направлено на установление продуктивного педагогического взаимодействия студента и преподавателей с использованием средств информационных и телекоммуникационных технологий. Исходя из нашего опыта, основными проблемами в обучении студентов-инвалидов являются ограничения в коммуникации и трудности получения учебной информации. В связи с этим нами применялась специальная методика, включающая в себя учебно-методический, коммуникативный, оценочно-рефлексивный элементы и предметный, модульный и учебный уровни практического воздействия. В новых экономических условиях обострились проблемы обучения и трудоустройства студентов-инвалидов. Это требует особого внимания к научно-методическим аспектам тифлопедагогики
Дод.точки доступу:
Кузнецова, А. В.
Бавыкина, Т. П.
Жадан, Т. П.
Калуцкая, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)