Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Періодичні видання (152)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кузнецова, А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи з 1 по 3
1.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Хвисюк О. М. Актуальні питання розвитку системи громадського здоров’я в Україні/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.6-10)
Поліщук І. В. Сучасні підходи до організації індивідуальної роботи лікарів-інтернів на кафедрі акушерства і гінекології інституту післядипломної освіти/ І. В. Поліщук (стр.11-14)
Лоскутов А. Е. Применение интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам/ А. Е. Лоскутов, Д. А. Синегубов, А. Е. Олейник (стр.15-18)
Гирка В. Д. Опыт использования студенческих конференций в педагогическом процессе/ В. Д. Гирка [та ін.] (стр.19-21)
Хомченко Е. В. Проблеми освітянського процесу та розвиток перцептивної культури студентів у сучасних умовах/ Е. В. Хомченко [та ін.] (стр.22-25)
Гирка В. Д. Вебинар как средство повышения мотивации к изучаемым дисциплинам/ В. Д. Гирка [та ін.] (стр.26-29)
Кузнецова А. В. Организация учебного процесса для студентов с ограниченными возможностями/ А. В. Кузнецова [та ін.] (стр.30-32)
Цодікова О. А. Стан мукозального імунітету в дітей із рекурентною патологією лімфоїдного кільця глотки та методи його корекції/ О. А. Цодікова, Г. С. Середа, О. О. Рожнов (стр.33-38)
Чернуский В. Г. Применение индуктора интерферона (циклоферона) в протоколе терапии бронхиальной астмы у детей/ В. Г. Чернуский [та ін.] (стр.39-48)
Хвисюк А. Н. Роль маркеров воспаления при нарушениях костного ремоделирования/ А. Н. Хвисюк [та ін.] (стр.49-53)
Любченко О. В. Морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Біопласт-дент»/ О. В. Любченко, В. М. Черненко (стр.54-57)
Божко К. В. Современная комплексная терапия больных стомалгией/ К. В. Божко, И. И. Кутько (стр.58-62)
Кричка Н. В. Застосування лабіометрії в методиці вимірювання довжини верхньої губи в разі визначення оклюзійної площини протезів у хворих із повною відсутністю зубів/ Н. В. Кричка (стр.63-65)
Лукьянцева О. Ю. Наиболее важные электроэнцефалографические показатели у детей с неврозоподобным энурезом/ О. Ю. Лукьянцева (стр.66-69)
Волошин С. П. Безпосередні результати лікування некрозу низведеної кишки після сфінктерозберігаючих операцій у хворих на колоректальний рак/ С. П. Волошин (стр.70-75)
Черепова В. I. Сучасні погляди на знеболювання пологів/ В. I. Черепова [та ін.] (стр.76-80)
Хвисюк М. А. Сравнительный анализ новых биомаркеров воспаления галектин-3, р-селектин и HS-СРБ у пациентов со стабильной ИБС/ М. А. Хвисюк (стр.81-84)
Корж А. В. Роль емоційно-афективних порушень і особистісних рис у формуванні різних ступенів прихильності до терапії хворих на параноїдну шизофренію/ А. В. Корж (стр.85-90)
Куцевляк В. Ф. Кафедре стоматологии, терапевтической стоматологии Харьковской медицинской академии последипломного образования 50 лет/ В. Ф. Куцевляк (стр.91-94)
Із нагоди ювілейного дня народження професора Ромаєва Сергія Миколайовича (стр.95-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хомченко Е. В., Кузнецова А. В., Жадан Т. П., Маркова В. Т.
Назва : Проблеми освітянського процесу та розвиток перцептивної культури студентів у сучасних умовах
Паралельн. назви :Problems of the educational process and students’ perceptual development of culture in modern conditions
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 22-25 (Шифр ПУ56/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: Наше стрімке століття висуває величезні вимоги до психіки людини, до тих потенційних можливостей, наявних у процесах перцепції (сприйняття, пам’ять, мислення). В основі складного процесу побудови образу сприйняття лежать системи внутрішньоаналізаторних і міжаналізаторних зв’язків. Сприйняття — це система перцептивних дій, і оволодіння ними потребує спеціального навчання і практики. У сфері перцептивних дій наявні чотири рівні: виявлення, розрізнення, ідентифікація та пізнання. Перші два належать до перцептивних дій, їх кінцевий результат — формування перцептивного образу еталона. А останні два — до пізнавальних дій. Для пізнання обов’язкове зіставлення й ідентифікація. Ідентифікація — ототожнення двох стимулів, що сприймаються одночасно або ототожнення безпосередньо сприйманого стимулу з еталоном, що зберігається в пам’яті
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузнецова А. В., Бавыкина Т. П., Жадан Т. П., Калуцкая О. В.
Назва : Организация учебного процесса для студентов с ограниченными возможностями
Паралельн. назви :Organization of the educational process for students with disabilities
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 30-32 (Шифр ПУ56/2017/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: Студенческие годы — это пора интенсивного взросления. В этот период происходит развитие самосознания личности, формирование таких качеств, как социальная ответственность, независимость в выборе пути развития, критичность мышления. Современное обучение направлено на установление продуктивного педагогического взаимодействия студента и преподавателей с использованием средств информационных и телекоммуникационных технологий. Исходя из нашего опыта, основными проблемами в обучении студентов-инвалидов являются ограничения в коммуникации и трудности получения учебной информации. В связи с этим нами применялась специальная методика, включающая в себя учебно-методический, коммуникативный, оценочно-рефлексивный элементы и предметный, модульный и учебный уровни практического воздействия. В новых экономических условиях обострились проблемы обучения и трудоустройства студентов-инвалидов. Это требует особого внимания к научно-методическим аспектам тифлопедагогики
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)