Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (8)Періодичні видання (84)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Марценюк, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-29 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лепявко А., Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Назва : До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна,США.
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 105-107 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загричук Г. Я., Марценюк В. П., Мисула І. Р.
Назва : Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 8-11 (Шифр МУ7/2013/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семенець А. В., Марценюк В. П., Вакуленко Д. В., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М.
Назва : Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика”
Паралельн. назви :On the usage of the EMR MIS for the medical informatics course studying
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 94-100 (Шифр МУ7/2016/1)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марценюк В.
Назва : Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної Кароліни (США)
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №1. - С. 8-10 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марценюк В.
Назва : Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США)
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 14-15 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марценюк В.
Назва : Новітні інформаційні технології при викладанні медичної інформатики та фізики для іноземних студентів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 156-159 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марценюк В.П.
Назва : Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 40-42 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 3
Цікаві статті :
Вороненко Ю. Актуальні проблеми розвитку системи підготовки іноземних громадян у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України / Ю. Вороненко, Ю. Фисун (стр.14-16)
Сухолиткий О. Стан та перспективи підготовки фахівців для зарубіжних країн у вищих навчальних закладах України / О. Сухолиткий (стр.17-18)
Абрамов В. Досвід підготовки іноземних студентів у Дніпропетровській державній медичній академії/ В. Абрамов (стр.18-20)
Андрейчин М. Особливості навчання Іноземних студентів на випускному курсі медичного вищого навчального закладу/ М. Андрейчин, І. Господарський, О. Івахів (стр.21-23)
Бочаров В. Нововведення в навчально-дослідницькій роботі іноземних студентів - "Мотиваційна наскрізна система НДРС"/ В. Бочаров (стр.24-26)
Бочаров В. Математичне обгрунтування оцінок ("тестової", "поточної", "залікової", "рейтингової", "екзаменаційної") у студентів-іноземців/ В. Бочаров (стр.27-29)
Горячев П. Особистісні детермінанти стійкості до стресу іноземних студентів/ П. Горячев, О. Кривоногова, К. Аймедов (стр.30-31)
Гульчій О. Роль міжнародного співробітництва у підготовці іноземних студентів/ О. Гульчій (стр.32-34)
Дудник І. Соціальні аспекти адаптації іноземних студентів до умов перебування і навчання в Україні на прикладі медичного університету/ І. Дудник (стр.35-38)
Зайченко Г. До постановки проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів в Україні/ Г. Зайченко, К. Іванова (стр.39-41)
Казаков В. Оцінка якості навчання іноземних студентів / В. Казаков (стр.42-44)
Ковальчук Л. Навчання іноземних студентів- досвід і проблеми/ Л. Ковальчук (стр.45-47)
Ковальчук Л. Використання сучасних технологій в процесі підготовки іноземних студентів в ТДМА/ Л. Ковальчук (стр.48-49)
Ковальчук Л. Навчання іноземців- шлях до світової спільноти/ Л. Ковальчук (стр.50- 52)
Костяк Н. Психолого-педагогічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання у вищих навчальних закладах України/ Н. Костяк, Н. Козак, Г. Паласюк (стр.53-55)
Мороз В. Досвід організації навчально-виховної роботи зі студентами-іноземцями/ В. Мороз, В. Коваленко, В. Півторак (стр.56-58)
Мороз В. Особливості психофізіологічної та психічної професійної адаптації іноземних студентів на додипломному етапі навчання у медичному вищому навчальному закладі/ В. Мороз, І. Сергета, М. Йолтухівський, Дацишин П., Коваленко Т. (стр.59-62)
Мороз В. Перспективи використання психофізіограм та психограм основних медичних професій у діяльності медичних вищих навчальних закладів / В. Мороз, І. Сергета, О. Молчанова (стр.63-69)
Пентюк О. Про інститут кураторства іноземних студентів/ О. Пентюк, М. Луцюк, Б. Борисенко (стр.72-73)
Сєркова В. Значення комп'ютерного тестування в системі оцінки знань іноземних студентів/ В. Сєркова, Ю. Монастирський, О. Шиш (стр.74-75)
Томаш В. Навчання іноземних студентів в медичному вузі: реалії, проблеми, пошуки, перспективи/ В. Томаш, Є. Рождєственський, Н. Скородумова (стр.76-79)
Шапринський В. Значення наукового студентського гуртка як однієї з форм якісної підготовки іноземних студентів/ В. Шапринський (стр.80-82)
Субота Л. До питання про концепцію підручника з російської мови для студентів-іноземців вузів медико-фармацевтичного профілю/ Л. Субота (стр.82-83)
Самсонов О. Основні шляхи поліпшення викладання біології для іноземних студентів. які навчаються на підготовчому відділенні медичного університету/ О. Самсонов, Ш. Брагін, С. Овчінніков (стр.84-86)
Слесаренко О. Особливості викладання біології на підготовчому відділенні іноземних слухачів Дніпропетровської державної медичної академії/ О. Слесаренко, В. Гарець, І. Кононова, Тісова Р. (стр.87-88)
Токарська Л. Про викладання російської мови на підготовчому відділенні медичної академії/ Л. Токарська (стр.88-91)
Богиня Л. Взаємозв'язок і наступність вивчення загальноосвітніх дисциплін на етапі довузівської та додипломної підготовки іноземних студентів/ Л. Богиня, І. Колєчкін, Т. Криворучко, Явор Р. (стр.92-94)
Рибак П. Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання / П. Рибак, І. Гатаулліна, П. Титаренко, Руденко О. (стр.95- 96)
Стеблюк М. Основні принципи побудови занять з біології на підготовчому факультеті/ М. Стеблюк, А. Попович, Т. Ємець, Приходько О. (стр.97-98)
Токуєва Н. Про проблеми навчання студентів-іноземців підготовчих факультетів монологічного мовлення на матеріалі мови спеціальності/ Н. Токуєва, Т. Савицька (стр.98-99)
Чернов В. Урахування комунікативних потреб іноземних студентів у процесі навчання їх мови спеціальності на початковому етапі (медико- біологічний профіль)/ В. Чернов, В. Радіонова, Г. Михайлюк (стр.100-102)
Баранник С. Методологічні особливості викладання курсу загальної хірургії іноземним студентам / С. Баранник (стр.103-105)
Баринов Е. Можливі шляхи оптимізації навчання іноземних студентів медико-біологічних дисциплін на молодших курсах медичного факультету/ Е. Баринов (стр.105-109)
Бактіміров В. Особливості викладання паталогічної анатомії та біопсійно-секційного курсу іноземним студентам на додипломному етапі/ В. Бактіміров, О. Федорченко (стр.110-111)
Богачик Н. Оптимізація навчання іноземних студентів на кафедрі інфекційних хвороб/ Н. Богачик (стр.112-113)
Бойчук Б. Проблеми та перспективи викладання загальної гігієни студентам-іноземцям/ Б. Бойчук (стр.114-115)
Бутвін Г. Досвід та проблеми інтегрованого викладання променевих методів діагностики і променевої терапії іноземним студентам/ Г. Бутвін (стр.116-118)
Вакуленко І. Досвід проведення практичних занять на кафедрі радіології та променевої анатомії з іноземними студентами/ І. Вакуленко (стр.119-120)
Волков К. Особливості викладання гістології, цитології та ембріології іноземним студентам/ К. Волков (стр.121-123)
Воробйов Є. Різноманітність видів контролю підготовки з внутрішніх хвороб як засіб підвищення якості додипломного навчання студентів-іноземців/ Є. Воробйов (стр.124-125)
Галалу С. Особливості системи навчання з акушерства та гінекології у іноземних студентів на випускному курсі в Донецькому державному медичному університеті/ С. Галалу (стр.126-128)
Гейченко В. Ставлення іноземних студентів до навчання і оцінок (за досвідом курсу госпітальної терапії)/ В. Гейченко (стр.129-130)
Гіленко І. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі госпітальної хірургії/ І. Гіленко (стр.131-132)
Гнатюк М. Ефективність використання навчальних фільмів при підготовці іноземних студентів на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ М. Гнатюк (стр.133-135)
Гонський Я. Деякі аспекти підвищення якості викладання іноземним студентам медичного факультету на кафедрі медичної хімії/ Я. Гонський (стр.136-137)
Гудима А. Шляхи вдосконалення організації навчання студентів-іноземців на кафедрі екстремальної і військової медицини/ А. Гудима (стр.138-140)
Денисенко О. Деякі аспекти оптимізації навчального процесу при викладанні шкірних та венеричних хвороб іноземним студентам/ О. Денисенко, М. Перепічка (стр.141-143)
Дубинська Г. Шляхи оптимізації навчального процесу при викладанні інфекційних хвороб іноземним студентам/ Г. Дубинська (стр.143-145)
Єльський В. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі паталогічної фізіології Донецького медичного університету/ В. Єльський (стр.146-147)
Єрьоміна О. Вибір методів навчання на практичних заняттях при програмному вивченні лікувальної фізкультури та спортивної медицини студентами-іноземцями/ О. Єрьоміна, Л. Котова (стр.148-149)
Казаков В. Про особливості навчання іноземних студентів на кафедрі фізіології Донецького медуніверситету/ В. Казаков (стр.150-151)
Калугін В. . Деякі проблемні питання удосконалення навчання іноземних студентів на додипломному етапі/ В. Калугін, М. Яцків, Л. Малюх (стр.152-153)
Корда М. Особливості викладання медичної біології іноземним студентам/ М. Корда (стр.154-155)
Марценюк В. Новітні інформаційні технології при викладанні медичної інформатики та фізики для іноземних студентів/ В. Марценюк (стр.156-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті/ Л. Ковальчук, А. Вайда, І. Венгер, Беденюк А. (стр.5-7)
Марценюк В. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної Кароліни (США)/ В. Марценюк (стр.8-10)
Господарський І. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії/ І. Господарський (стр.11-14)
Паласюк Г. Медсестринська освіта в Австрії : з досвіду міжнародних стажувань/ Г. Паласюк (стр.15-18)
Авдєєв О. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії/ О. Авдєєв (стр.18-21)
Денефіль О. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету/ О. Денефіль (стр.22-24)
Олещук О. . Особливості нового навчального плану й викладання фармакології та клінічної фармакології у Віденському медичному університеті/ О. Олещук (стр.25-28)
Ремінецький Б. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня/ Б. Ремінецький (стр.29-31)
Ястремська С. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті/ С. Ястремська (стр.32-33)
Багній Н. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті/ Н. Багній (стр.34-36)
Сахарова І. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.37-39)
Ліщенко Н. Особливості системи вищої освіти у США/ Н. Ліщенко, А. Прокопчук, В. Марценюк, Усинська О. (стр.40-43)
Прокопчук А. Особливості медсестринської освіти у США/ А. Прокопчук, Н. Ліщенко, В. Марценюк, Усинська О. (стр.44-47)
Усинська О. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринської освіти США/ О. Усинська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.47-49)
Мілевська Л. Фактор викладача в системі американської медичної освіти/ Л. Мілевська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.50-51)
Андрейчин С.М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці/ С.М. Андрейчин, В. Качор (стр.52-55)
Фіра Л. Організація навчання у Карловому університеті/ Л. Фіра, О. Острівка, О. Сидоренко, Лихацький П. (стр.55-57)
Бухтіярова Н. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Н. Бухтіярова, І. Бєленічев, Д. Коробко, Сидорова І. (стр.57-59)
Гощинський В. До питання підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини / В. Гощинський, Н. Боцюк, о. Ясній, Бабінець Л.С. (стр.60-61)
Бойчук А. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології ФПО на засадах доказової медицини- нагальна потреба часу/ А. Бойчук, В. Шадріна, В. Коптюх, Хлібовська О. (стр.62-66)
Білай І. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету/ І. Білай, Б.А. Самура, Б.Б. Самура (стр.67-70)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В.І. Цимбалюк, М. Квасніцький (стр.84-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. Банчук [та ін.] (стр.6-14)
Вітенко І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця/ В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков (стр.32-35)
Ждан В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті/ В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. (стр.42-46)
Казаков В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.48-51)
Ліщенко Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.54-57)
Господарський І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні/ І. Господарський, О. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. (стр.60-63)
Никоненко О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. Никоненко [та ін.] (стр.64-65)
Усинська О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. Усинська (стр.66-67)
Федорців О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. (стр.70-72)
Колесник Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Ковальчук [та ін.] (стр.75-77)
Лісовий В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті/ В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи/ В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов (стр.85-87)
Мінцер О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу/ О. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Лоскутов, М. Головаха (стр.93-94)
Крекотень О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами/ О. Крекотень, І. Олійник (стр.94)
Нерянов Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами/ Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський (стр.95-96)
Яшан О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. Яшан [та ін.] (стр.97-102)
Качор В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині/ В. Качор, С.М. Андрейчин (стр.103-104)
Лепявко А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США/ А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.105-107)
Олійник О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. Олійник [та ін.] (стр.108-110)
Шкробот С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті/ С. Шкробот [та ін.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії/ Р. Гнатюк [та ін.] (стр.116-118)
Хміль С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. Хміль [та ін.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)