Пошуковий запит: (<.>A=Марченко, В. Г.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти/О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 2.-С.117-119
|
>2.
| Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 2.-С.62-65
|
>3.
| Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.79-82
|
>4.
| Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.96-101
|
>5.
| Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров'я/О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 2.-С.89-89
|
>6.
| Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика - сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання/О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.11-13
|
>7.
| Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту/О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2016,N № 3.-С.6-10
|
>8.
| Підвищення якості післядипломної підготовки лікарів шляхом формування компетентнісної моделі фахівця/О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2012,N № 3.-С.9-12
|
>9.
| О становлении процесса непрерывного профессионального развития врачей и путях его совершенствования на этапе последипломного образования/А. Н. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 1.-С.5-9
|
>10.
| Семінар-екскурсія як нова форма фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів/В. Г. Марченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2016,N № 2.-С.14-17
|
>11.
| Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти/М. І. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.6-10
|
>12.
| Шляхи реалізації нових освітянських стандартів у системі безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики – сімейної медицини/О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2018,N № 3.-С.5-9
|
>13.
| Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.83-86
|
>14.
| Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.110-113
|
>15.
| Марченко В. Г. Інтенсифікація навчального процесу на сучасному етапі модернізації системи освіти/В. Г. Марченко, К. А. Степанченко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.29-31
|
>16.
| Хвисюк О.М. Упровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.14-16
|
>17.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>18.
| Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>19.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>20.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2018г.,N 2 (Введено оглавление)
|
|
|