Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Періодичні видання (96)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Марченко, В. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40  
1.

Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти/О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 2.-С.117-119
2.

Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 2.-С.62-65
3.

Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.79-82
4.

Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.96-101
5.

Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров'я/О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 2.-С.89-89
6.

Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика - сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання/О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.11-13
7.

Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту/О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2016,N № 3.-С.6-10
8.

Підвищення якості післядипломної підготовки лікарів шляхом формування компетентнісної моделі фахівця/О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2012,N № 3.-С.9-12
9.

О становлении процесса непрерывного профессионального развития врачей и путях его совершенствования на этапе последипломного образования/А. Н. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 1.-С.5-9
10.

Семінар-екскурсія як нова форма фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів/В. Г. Марченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2016,N № 2.-С.14-17
11.

Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти/М. І. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.6-10
12.

Шляхи реалізації нових освітянських стандартів у системі безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики – сімейної медицини/О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2018,N № 3.-С.5-9
13.

Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.83-86
14.

Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.110-113
15.

Марченко В. Г. Інтенсифікація навчального процесу на сучасному етапі модернізації системи освіти/В. Г. Марченко, К. А. Степанченко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.29-31
16.

Хвисюк О.М. Упровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.14-16
17.

Медична освіта (Тернопіль) - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
18.

Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
19.

Медична освіта (Тернопіль) - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
20.

Медична освіта (Тернопіль) - 2018г.,N 2 (Введено оглавление)
 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)