Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Періодичні видання (96)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Марченко, В. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40  
1.


   
    Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти [Текст] = Eхрerience of proViding of education quality in Kharkiv medical academy of postgraduate education / О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 2. - С. 117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ


Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Яловчук, А. В.
Кудрявцева, Т. О.
Лапіна, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 62-65

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Жадан, І. А.
Соболева, І. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Сергієнко, О. І.
Бортний, М. О.
Коломійченко, Ю. А.
Пересада, Н. О.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.


   
    Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти [Текст] = Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Касьянова, О. М.
Соболєва, І. А.
Цодікова, О. А.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Бодня, К. І.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- інтерактивність -- ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Гиря, М. П.
Соболева, І. А.
Вороньжев, І. О.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Касьянова, О. М.
Жеребкін, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров'я [Текст] / О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 2. - С. 89-89

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Бортний, М. О.
Цодікова, О. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Соболева, І. А.
Сергієнко, О. І.
Коломійченко, Ю. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика - сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання [Текст] / О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 11-13

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В.В.
Жадан, І. А.
Грищенко, О. В.
Бодня, К. І.
Соболева, І. А.
Сергієнко, О. І.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.


   
    Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту [Текст] = The role of dual lecturing in the development of professional skills of primary health care doctors / О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Подано досвід упровадження інноваційної технології у процес безперервного професійного розвитку лікарів первинної ланки, який побудований відповідно до принципів менеджменту та маркетингу. Використання в навчальному процесі особливої форми лекції — бінарної— спонукає слухачів долучитися до дискусії, розкриває професіоналізм педагогів, створює можливість інтегрувати знання з різних галузей медицини. Неодноразово було проведено анкетування лікарів у різних аудиторіях під час різних за тематикою бінарних лекцій. Отримані результати опрацьовано і зроблено висновки: позитивне ставлення слухачів до зазначеної інновації дає змогу вважати перспективним подальше впровадження проблемно-орієнтованих технологій у процесі підготовки лікарів різних спеціальностей
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Корж, О. М.
Бринцова, С. С.
Рожнов, О. О.
Лапіна, І. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Підвищення якості післядипломної підготовки лікарів шляхом формування компетентнісної моделі фахівця [Текст] / О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2012. - № 3. - С. 9-12

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, О.М.
Марченко, В.Г.
Жеребкін, В.В.
Бортний, М. О.
Волошина, Л. Г.
Яловчук, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    О становлении процесса непрерывного профессионального развития врачей и путях его совершенствования на этапе последипломного образования [Текст] / А. Н. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 1. - С. 5-9

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

Дод.точки доступу:
Хвисюк, А. Н.
Марченко, В. Г.
Тондий, Л.Д.
Васильева-Липецкая, Л. Я.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

10.


   
    Семінар-екскурсія як нова форма фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів [Текст] = Seminar tour: a new form of professional training and advanced training of doctors / В. Г. Марченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Стаття присвячена проблемам інноваційних форм організації навчання в системі післядипломної освіти. Обгрунтовано дидактичну цінність семінарських занять. Надано визначення поняття «семінар», його мета, завдання, форми, науково-методологічне підгрунтя. Виокремлено характерні риси проведення семінарських занять у системі післядипломної освіти. З'ясовано особливості організації та проведення семінару-екскурсії для лікарів лікувальної фізкультури, лікувальної фізкультури та спортивної медицини й інших спеціальностей лікувального профілю, які навчаються на кафедрі медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури. Висвітлено досвід проведення семінарів-екскурсій як ефективної форми фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів. Як приклад семінару-екскурсії наведено досвід кафедри медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури з організації цього виду навчання на базі клінічного санаторію «Роща»
Дод.точки доступу:
Марченко, В. Г.
Малахов, В. О.
Касьянова, О. М.
Кошелєва, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти [Текст] / М. І. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 6-10

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, М. І.
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Більченко, О. В.
Карпенко, В. Г.
Кривобок, В. І.
Рогожин, Б. А.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

12.


   
    Шляхи реалізації нових освітянських стандартів у системі безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики – сімейної медицини [Текст] = Ways of implementation of new educational standards in the system of continuous professional education of doctors of general practice — family medicine / О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
якість -- освята
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Корж, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти [Текст] = Experience of formation of Kharkiv medical academy of postgraduate education teachers’ leadership competence / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У даній статті проведено аналіз наукових праць щодо дослідження лідерської компетентності та професійного рівня викладачів вищих медичних навчальних закладів і висвітлюється досвід формування лідерських здібностей викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти. Доведено, що в умовах інтелектуальної конкуренції безперервне самовдосконалення, педагогічний пошук і використання інноваційних технологій є обов’язковими вимогами, які пред’являються до викладача-лідера. Приведено опис різних підходів із використанням самоконтролю та самооцінки власної діяльності й стимулювання розвитку лідерських якостей особистості викладача
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Коломійченко, Ю. А.
Страшок, Л. А.
Гончарова, О. Ю.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.
Кудрявцева, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів [Текст] = Didactic aspects of district pediatricians continuous medical education optimization / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статі висвітлено проблеми безперервної медичної освіти дільничних педіатрів. Представлено власний погляд на оптимізацію навчального процесу, що полягає в підвищенні змістовних аспектів підготовки лікаря, застосуванні ефективних педагогічних прийомів і методик, а також широкому впровадженні новітніх інформаційних технологій. Це дозволяє лікарю одержати освітні послуги прямо на робочому місці чи вдома, підвищити ступінь індивідуалізації і диференціації навчання, покращити мотиваційну активність, окрім цього, знизити фінансову залежність, що є не менш важливим у наш час. В умовах реформування охорони здоров’я бажано, щоб цикли тематичного удосконалення бути короткотривалими: 5, 10, 14 днів, а їх кількість – не обмежувалася протягом року. Тематика циклів тематичного удосконалення сучасних дільничних педіатрів обов’язково має бути спрямована на профілактику, збереження й зміцнення здоров’я дітей і орієнтована на доказову медицину. Такий підхід сприятиме якісній підготовці висококваліфікованого спеціаліста, формуванню його професійної компетенції на всіх етапах безперервного професійного розвитку. Використовуючи сучасне комп’ютерне обладнання та технічні засоби навчання (достатня кількість комп’ютерів, інтерактивна дошка, симулятори, Smart-система для інтерактивного тестування), впровадження передових педагогічних прийомів, методів і технологій сприяє формуванню необхідного рівня знань педіатрів. На циклах (у тому числі й на виїзних) проводяться бінарні лекції, що підвищує ефективність засвоєння матеріалу заняття та сприяє активності слухачів, використовуються елементи дистанційного навчання на базі платформи Moodle ХМАПО (moodle.med.edu.ua) з додатковими консультаціями викладачів по Skype у Центрі дистанційної освіти академії. У перспективі, в умовах конкурентного освітнього середовища відбудеться “вільний вибір закладу, форми навчання (курси, стажування, e-Learning)”. Дільничні педіатри будуть самі обирати й оцінювати роботу вищого медичного навчального закладу за якістю наданої їм навчальної послуги. Висновки. Інформаційні технології в медичній освіті оптимізують та підвищують ефективність безперервного професійного розвитку сучасного лікаря-педіатра. Впровадження нових сучасних методів у медичну освіту дільничних лікарів сприяє формуванню нового мислення, підвищенню зацікавленості та задоволеності навчальним процесом
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Яловчук, А. В.
Рожнов, О. О.
Гріднєва, Н. М.
Бринцова, С. С.
Лапіна, І. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Марченко, В. Г.
    Інтенсифікація навчального процесу на сучасному етапі модернізації системи освіти [Текст] / В. Г. Марченко, К. А. Степанченко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2011. - № 3. - С. 29-31

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Степанченко, К. А.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

16.


    Хвисюк, О. М.
    Упровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2011. - № 3. - С. 14-16

Рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Дод.точки доступу:
Марченко, В.Г.
Жадан, І.А.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: МУ7/2016/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2 . - 96.11, р.
Зміст:
Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль. - С.5-123
Григоровська, С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я / С. В. Григоровська [и др.]. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Гасюк Г. І., Петрова К. І.
Григоровська, С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік / С. В. Григоровська [и др.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Булах І. Є., Горбань А. Є., Мельник І. В., Фисун Ю. І.
Карпінська, Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки / Л. Г. Карпінська [и др.]. - С.22-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Волосовець О. П., Кочет О. М., Петрашенко П. Р., Баранніков К. В., Горбань А. Є., Шевчук І. І., Трубка І. О., Уваренко С. В., Закрутько Л. І.
П’ятницький, Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.) / Ю. С. П’ятницький [и др.]. - С.29-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мельник І. В., Поліщук М. О., Фисун Ю. І.
Волосовець, О. П. PhD програми в охороні здоров’я / О. П. Волосовець. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятницький, Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності / Ю. С. П’ятницький [и др.]. - С.40-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олексіна Н. О., Стецюк Р. А., Мельник І. В., Фаріон Т. І.
П’ятницький, Ю. С. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту” / Ю. С. П’ятницький [и др.]. - С.50-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Булах І. Є., Мельник І. В., Мруга М. Р., Поліщук М. О., Войтенко Л. П.
Корда, М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / М. М. Корда [и др.]. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Barg, Wojciech. Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016 / Barg Wojciech. - С.58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Амосова, К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця / К. М. Амосова [и др.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Стеченко О. В., Васильєва І. В., Ковалішин К. С., Захарченко М. В.
Мороз, В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту” / В. М. Мороз [и др.]. - С.64-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Вороненко, Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мойсеєнко Р. О., Вернер О. М., Краснов В. В.
Запорожан, В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету / В. М. Запорожан [и др.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кресюн В. Й., Рогачевський О. П., Чернецька О. В.
Бойчук, Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет” / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Думанський, Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина” / Ю. В. Думанський [и др.]. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Кєтінг О. В.
Лісовий, В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу / В. М. Лісовий [и др.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Капустник В. А., Марковський В. Д., Завгородній І. В., Сінайко В. М., Дмитрієнко К. В., Мирончук О. А.
Колесник, Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Юрченко І. О.
Ждан, В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік / В. М. Ждан [и др.]. - С.93-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Бєляєва О. М.
Дзяк, Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.98-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В., Захаров С. В., Канюка Г. С., Ліхолетова Н. В.
Рожко, М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків / М. М. Рожко [и др.]. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О., Сенчій В. М.
Черних, В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація” / В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь. - С.107-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зіменковський, Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.110-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І., Чемерис О. М., Чухрай Н. Л.
Іоффе, І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет” / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Яловчук А. В., Кудрявцева Т. О., Лапіна А. М.
Никоненко, О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України” / О. С. Никоненко [и др.]. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Грицун Т. О.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: ПУ56/2016/2
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2 . - 51.31, р.
Зміст:
Хвисюк, О. М. Актуальні питання неінфекційної епідеміології / О. М. Хвисюк. - С.8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Марченко, В. Г. Семінар-екскурсія як нова форма фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів / В. Г. Марченко [и др.]. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Малахов В. О., Касьянова О. М., Кошелєва Г. М.
Місяк, С. А. Особливості підготовки кадрів із реабілітації онкологічних хворих / С. А. Місяк. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лахно, О. В. Методика викладання дисципліни "внутрішня медицина" за допомогою застосування кейс-технологій / О. В. Лахно. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, А. Н. Особенности метаболизма костной ткани при моделировании хронической почечной патологии / А. Н. Хвисюк [и др.]. - С.26-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Павлов С. Б., Кумечко М. В., Бабенко Н. М., Гончарова А. В., Семко Н. Г., Черных Л. В.
Демихова, Н. В. Коррекция нарушений систолической функции с эксцентрическим ремоделированием левого желудочка у больных с артериальной гипертензией почечного генеза / Н. В. Демихова. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст.
Фадеенко, Г. Д. Экспрессия апелина и маркеров воспаления в слизистой оболочке пищевода при сочетании гастроэзофагеальной рефлюксной и гипертонической болезней / Г. Д. Фадеенко, А. Е. Гриднев. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Гончарь, М. О. Коморбідні стани в педіатрії: розвиток підгострого тиреоїдиту в дитини з гострим пієлонефритом / М. О. Гончарь [и др.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Дриль І. С., Муратов Г. Р., Колибаєва Т. Ф., Лутай Т. В.
Чернуский, В. Г. Экспериментально - клиническое обоснование бронхоконстрикторных свойств провоспалительных цитокинов при бронхиальной астме у детей / В. Г. Чернуский [и др.]. - С.46-51. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Говаленкова О. Л., Летяго А. В., Кашина-Ярмак В. Л., Сальников Д. А.
Савво, В. М. Особливості взаємозв’язку неспецифічного чинника захисту та мікрофлори кишечнику в дітей з артропатіями / В. М. Савво, Т. О. Твердохліб. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Винник, Ю. А. Таргетные препараты в терапии рака яичников / Ю. А. Винник, В. В. Пряников, М. Ю. Неффа. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст.
Сафонова, И. Н. Эхографические изображения и постнатальные результаты при антенатальном выявлении кардиальных аномалий плода / И. Н. Сафонова. - С.64-71. - Библиогр. в конце ст.
Герасименко, Е. В. Диагностические аспекты непсихотических нарушений у детей, перенесших кризисные события, метод диагностической сказкотерапии / Е. В. Герасименко. - С.72-78. - Библиогр. в конце ст.
Чернацька, О. М. Порівняльна ефективність органопротекторних властивостей телмісартану та лізиноприлу в пацієнтів із артеріальною гіпертензією і цукровим діабетом 2 типу / О. М. Чернацька. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Асоян, И. Н. Влияние терапии коэнзимом q10 на показатели диссинхронии миокарда и уровни маркеров воспаления у больных с хронической сердечной недостаточностью в сочетании с сахарным диабетом 2 типа / И. Н. Асоян. - С.84-88. - Библиогр. в конце ст.
Ющенко, П. Л. Вплив силіконових відбиткових матеріалів на температурні показники слизової оболонки порожнини рота / П. Л. Ющенко. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Юбилей профессора Куцевляк Валентины Федоровны. - С.93-94
Ювілей кафедри поліклінічної педіатрії Харківської медичної академії післядипломної освіти. - С.95-96
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: МУ7/2017/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3 . - 86.41, р.
Зміст:
Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль. - С.5-113
Лінчевський, О. В. Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах / О. В. Лінчевський [та ін.]. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Черненко В. М. , П’ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Лінчевський, О. В. Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів / О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, В. І. Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України: стан та першочергові завдання / В. І. Мельник, М. О. Поліщук. - С.13-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” / М. М. Корда [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Запорожан, В. М. Сучасні підходи до освітнього процесу з підготовки високопрофесійних фахівців / В. М. Запорожан, М. М. Каштальян, О. В. Чернецька. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє / Ю. В. Вороненко. - С.32-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мороз, В. М. Організація освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова у світлі реформування вищої медичної освіти / В. М. Мороз [та ін.]. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Полеся Т. Л., Фоміна Л. В., Гумінський Ю. Й.
Ждан, В. М. Сучасне освітнє середовище вищого медичного навчального закладу як фактор його конкурентоспроможності / В. М. Ждан [та ін.]. - С.40-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Беляева О. М.
Думанський, Ю. В. Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина” / Ю. В. Думанський [та ін.]. - С.46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Конькова М. В., Кетінг О. В.
Бойчук, Т. М. Рейтингування діяльності науково-педагогічних працівників та кафедр - вагома складова системи внутрішнього забезпечення якості освіти у вищому державному навчальному закладі України “Буковинський державний медичний університет” / Т. М. Бойчук [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Лісовий, В. М. Університетські клініки в розвитку вищої медичної освіти / В. М. Лісовий [та ін.]. - С.55-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Капустник В. А., Резуненко Ю. К., Коростій В. І.
Зіменковський, Б. С. Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [та ін.]. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І., Чемерис О. М., Чухрай Н. Л.
Никоненко, О. С. Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України” / О. С. Никоненко [та ін.]. - С.62-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шаповал С. Д., Дмитріева С. М., Грицун Т. О.
Перцева, Т. О. Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Височина І. Л., Башкірова Н. С., Крамарчук В. В., Яшкіна Т. О.
Рожко, М. М. Освітній процес і система управління якістю освіти в підготовці медичних фахівців / М. М. Рожко [та ін.]. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Іоффе, І. В. Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, Ю. М. Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX / Ю. М. Колесник [та ін.]. - С.75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Вороненко, Ю. В. Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Коломійченко Ю. А., Страшок Л. А., Гончарова О. Ю., Жеребкін В. В., Гиря М. П., Кудрявцева Т. О.
Волосовець, О. П. Сучасні технології викладання теми “Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до римських критеріїв IV)”на VI курсі медичного факультету / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кривопустов С. П., Хоменко В. Є., Мозирська О. В.
Геруш, О. В. Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації / О. В. Геруш [та ін.]. - С.91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Запорожан, С. Й. Сучасні підходи до підготовки лікарів-інтернів ортопедів-травматологів в умовах симуляційного тренінгового центру / С. Й. Запорожан [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Цвях А. І., Господарський А. Я., Копитчак І. Р., Сидоренко В. М.
Мельник, І. В. Забезпечення навчально-методичною літературою - вимога з провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти відповідно до ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти / І. В. Мельник, Т. І. Фаріон, М. О. Поліщук. - С.98-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Організація навчально-методичного забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології Запорізького державного медичного університету на додипломному рівні / О. М. Разнатовська. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Яловчук А. В., Рожнов О. О., Гріднєва Н. М., Бринцова С.С., Лапіна І. Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: МУ7/2018/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 2
Зміст:
Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль. - С.5-130
Булах, І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга. - С.6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Булах, І. Є. Поспішаємо розумно / І. Є. Булах. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти / І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон. - С.18-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексіна, Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності / Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Філософія симуляційного навчання в медицині / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гудима А. А., Шульгай А. Г., Запорожан С. Й.
Вороненко, Ю. В. Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я / Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук, Т. М. Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України / Т. М. Бойчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Колоскова О. К., Марусик У. І.
Мороз, В. М. Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [та ін.]. - С.55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Полеся Т. Л., Полеся Т. Л., Фоміна Л. В., Заїка С. В.
Зіменковський, Б. С. Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні / Б. С. Зіменковський [та ін.]. - С.61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Солонинко І. І., Радченко О. М., Стрільчук Л. М.
Рожко, М. М. Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті / М. М. Рожко [та ін.]. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О., Луцак С. М., Дзвонковська В. В., Сенчій В. М.
Колесник, Ю. М. Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” / Ю. М. Колесник [та ін.]. - С.69-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Ждан, В. М. Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік / В. М. Ждан [та ін.]. - С.74-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Дворник В. М., Білаш С. М., Беляева О. М.
Перцева, Т. О. Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шпонька І. С., Гудар’ян О. О., Фастовець О. О.
Іоффе, І. В. Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет” / І. В. Іоффе [та ін.]. - С.86-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Смірнов С. М., Скляр С. І., Кузьміченко І. О., Асеева О. А.
Запорожан, В. М. Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету / В. М. Запорожан [та ін.]. - С.89-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ульянов В. О., Тарабрін О. О., Суслов О. С., Сажин Д. С.
Никоненко, О. С. Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Гиря М. П., Соболева І. А., Вороньжев І. О., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Касьянова О. М., Жеребкін В. В.
Поканевич, О. В. Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання / О. В. Поканевич [та ін.]. - С.102-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івнєв Б. Б., Середа П. І., Талько В. І., Оверченко І. А., Керечанин І. В., Ковальчук Н. В.
Волосовець, О. П. Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.105-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Мозирська О. В., Ємець О. В.
Волосовець, Т. М. Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів / Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грузєва, Т. С. Питання комунікативних компетенцій у підготовці фахівців громадського здоров’я / Т. С. Грузєва [та ін.]. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвинова Л. О., Гречишкіна Н. В., Донік О. М., Іншакова Г. В.
Зозуля, І. С. Сучасні аспекти викладання курсу неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів / І. С. Зозуля [та ін.]. - С.118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Волосовець А. О., Зозуля А. І. , Боброва В. І.
Кліщ, І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України” / І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи / О. Є. Січкоріз [та ін.]. - С.125-130. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пупін Т. І. , Мінько Л. Ю., Колач Т. С.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)