Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)Періодичні видання (126)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мисула, І. Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.


   
    Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету [Текст] / І. Р. Мисула [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 1. - С. 14-16.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Мисула, І.Р.
Шульгай, А.Г.
Загричук, Г.Я.
Корда, М. М.
Вадзюк, С. Н.
Шульгай, О. М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

2.


    Загричук, Г. Я.
    Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу [Текст] / Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 8-11

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Марценюк, В. П.
Мисула, І. Р.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.


   
    Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів [Текст] = Application of international classification of functioning, limitations of life and health in teaching of clinical disciplines in physical therapists / І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
кафедра -- медична -- реабілітація -- реабілітаційні програми -- практичні заняття -- МКФ
Дод.точки доступу:
Мисула, І. Р.
Бакалюк, Т. Г.
Стельмах, Г. О.
Максів, Х. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Ковальчук, Л.
    Запровадження положень Болонського процесу у Тернопільському медуніверситеті [Текст] / Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко // Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №4. - С. 4-6

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Дод.точки доступу:
Мисула, І.Р.
Пашко, К.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.


    Ковальчук, Л.
    Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І.Я.Горбачевського при запровадженні КМСОНП. [Текст] / Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 54-57

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Дод.точки доступу:
Мисула, І.Р.
Пашко, К.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

6.


    Ковальчук, Л.
    Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті [Текст] / Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 18-28

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Мисула, І.Р.
Пашко, К.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2003/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2003р. № 4
Зміст:
Вітенко, І. Методичне забезпечення навчального процесу в підготовці лікарів-стоматологів / І. Вітенко, О. Шешукова. - С.4-9
Дрижак, В. Шляхи оптимізації викладання онкології у вищих медичних закладах / В. Дрижак. - С.10-11
Мисула, І. Досвід з підготовки і проведення медичних ліцензійних іспитів "КРОК" в ТДМА / І. Мисула, К. Пашко, Р. Свистун. - С.12-14
Герасимець, Ю. Контроль знань студентів на кафедрі загальної хірургії в підготовці до ліцензійного іспиту"КРОК-2" / Ю. Герасимець, М. Ляпіс, І Лойко, Кушнір Р. - С.14-15
Інші автори: Ляпіс М., Лойко І, Кушнір Р.
Бойчук, А. 25-річний досвід навчального процесу з лікарями-інтернами та лікарями-курсантами на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти / А. Бойчук, А. Франчук, В. Шадріна, Коптюх В. - С.16-18
Інші автори: Франчук А., Шадріна В., Коптюх В.
Литвинова, О. Методологічні особливості формування гуманістичних поглядів у студентів-медиків / О. Литвинова, Н. Лісовська, Т. Андрієвська, Проскурня М. - С.19-21
Інші автори: Лісовська Н., Андрієвська Т., Проскурня М.
Ясній, О. Р. Алгоритм роботи по заповненню студентами первинної медичної документації на циклі " поліклінічна педіатрія". / О.Р. Ясній, Л.С. Бабінець, Н.Є. Боцюк. - С.22-24
Мисула, І. Р. Форми і методи самостійної роботи студентів шостого курсу при вивченні внутршніх хвороб. / І.Р. Мисула, О.Й. Бакалюк, С.І. Сміян. - С.25-26
Андрейчин, С. М. Самостійна робота студентів як складова частина навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб. / С.М. Андрейчин, Н.А. Хабарова. - С.27-29
Кузів, П. П. Досвід організації самостійної роботи студентів на кафедрі шпитальної терапії. / П.П. Кузів, Н.З. Ярема, Л.П. Боднар. - С.30-32
Олійник, О. В. Ділові ігри в програмі підготовки лікарів інтернів-анестезіологів. / О.В. Олійник, В.В. Гнатів. - С.33-34
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: МУ7/2004/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2004р. № 4
Зміст:
Ковальчук, Л. Запровадження положень Болонського процесу у Тернопільському медуніверситеті / Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко. - С.4-6
Грубінко, В. Нова парадигма вищої освіти в контексті Болонського процесу / В. Грубінко, І. Бабін. - С.7-14
Масний, З. Нові підходи до читання лекцій - один з шляхів вдосконалення навчального процесу / З. Масний. - С.15-16
Бугай, Б. Нові аспекти викладання пропедевтики внутрішніх хвороб у контексті сучасних уявлень і знань стосовно HBV-I HCV-інфекцій / Б. Бугай, С.М. Андрейчин, І. Кліщ. - С.20-24
Чулак, Л. Можливість використання програмного забезпечення FREE WARE для самостійної роботи студентів випускних курсів при підготовці до ліцензійного тестового іспиту " КРОК-2" / Л. Чулак, В. Шутурмінський, А. Бас, Вальда В. - С.29-32
Інші автори: Шутурмінський В., Бас А., Вальда В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: МУ7/2005/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2005р. № 1 . - 16.91, р.
Зміст:
Мисула, І. Р. Реабілітація та її місце в системі підготовки лікарів / І.Р. Мисула, А. Голяченко, В. Мартинюк, Бакалюк Т. - С.10-12
Інші автори: Голяченко А., Мартинюк В., Бакалюк Т.
Селіхова, Л. Два істотні кроки України до Болонської співдружності / Л. Селіхова. - С.13-15
Нерянов, Ю. Деякі аспекти підвищення якості викладання педіатрії / Ю. Нерянов, Л. Боярська, І. Солодова, Недельська С. - С.16-18
Інші автори: Боярська Л., Солодова І., Недельська С.
Савка, І. Особливості викладання судової медицини для студентів медичного факультету зі спеціальності "Педіатрія" / І. Савка, О. Кулик. - С.35-36
Прохоров, Є. Організація самостійної роботи студентів на випускаючій кафедрі ДОНДМУ з розділу "Дитяча кардіоревматологія" / Є. Прохоров, Л. Челпан, І. Островський, Борисова Т. - С.37-38
Інші автори: Челпан Л., Островський І., Борисова Т.
Василик, В. Виникнення і розповсюдженість куріння в зв"язку з психологічними особливостями міських школярів / В. Василик, І. Кухар. - С.43-45
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: МУ7/2006/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 2
Зміст:
Банчук, М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. Банчук [та ін.]. - С.6-14
Інші автори: Волосовець О., Фещенко І., Булах І.
Вітенко, І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця / В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков. - С.32-35
Ждан, В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті / В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. . - С.42-46
Інші автори: Олійник О., Яшан О., Шкробот С.
Казаков, В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.48-51
Інші автори: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О.
Ліщенко, Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.54-57
Господарський, І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні / І. Господарський, О. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. - С.60-63
Інші автори: Стеченко Л., Раскалей В., Козак Г.
Никоненко, О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. Никоненко [та ін.]. - С.64-65
Інші автори: Шаповал С., Дмитрієва С., Ординський В.
Усинська, О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. Усинська. - С.66-67
Федорців, О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. - С.70-72
Інші автори: Лобода В., Пашко К., Балацька Н.
Колесник, Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Ковальчук [та ін.]. - С.75-77
Інші автори: Шідловський В., Скакун М., Ситник І.
Лісовий, В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті / В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи / В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов. - С.85-87
Мінцер, О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу / О. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Лоскутов, М. Головаха. - С.93-94
Крекотень, О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами / О. Крекотень, І. Олійник. - С.94
Нерянов, Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами / Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський. - С.95-96
Яшан, О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. Яшан [та ін.]. - С.97-102
Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Олійник О.
Качор, В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині / В. Качор, С.М. Андрейчин. - С.103-104
Лепявко, А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США / А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.105-107
Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Олійник, О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. Олійник [та ін.]. - С.108-110
Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Яшан О.
Шкробот, С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті / С. Шкробот [та ін.]. - С.111-115
Інші автори: Пашко К., Яшан О., Олійник О.
Гнатюк, Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії / Р. Гнатюк [та ін.]. - С.116-118
Інші автори: Шкробот С., Пашко К., Яшан О.
Хміль, С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. Хміль [та ін.]. - С.118-121
Інші автори: Галникіна С., Хміль М., Гуменна І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)