Пошуковий запит: (<.>A=Мінцер, О.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю.В., Сердюк А.М., Мінцер О.П.
Назва : Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів на основі концепції кредитів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 3. - С. 11-15 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі
|
>2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П., Палагін О. В.
Назва : Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи
Паралельн. назви :Post-graduate medical education – new horizons and perspectives
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 12-16 (Шифр МУ7/2016/3) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Анотація: Представлено нове розуміння проблем передавання знань, змісту освіти та управління нею. На часі поставлено питання післядипломного додаткового проблемно-орієнтованого навчання, особливо в медицині, що включає такі нові напрями, як полідисциплінарність, мультидисциплінарність та трансдисциплінарність. Виникає необхідність створення єдиного банку контрольно-вимірювальних методик для перевірки залишкових знань не тільки з дисциплін, а й з навчальних модулів. Не менш важливим стає й введення так званої “нелінійної” схеми організації навчального процесу. Розроблення суворої методології трансдисциплінарності наукових досліджень та освіти виявило особливу роль інформатики як елемента її системно-технологічної підтримки, враховуючи системоутворюючу роль сучасної інформатики та інтеграцію інформаційних технологій практично в усі галузі науки й освіти. Запропоновано розділити навчання лікарів і провізорів у стратегії безперервного професійного розвитку в післядипломній медичній освіті на дві частини - базисну та додаткову (трансдицисплінарну, проблемно-орієнтовану) з заданим рівнем компетентності
Знайти схожі
|
>3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П.
Назва : Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань
Паралельн. назви :Strategy for educational process activation in the modern systems of knowledge transfer
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 80-82 (Шифр МУ7/2017/3) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: У статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3», у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням «Ilias». Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій
Знайти схожі
|
>4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П.
Назва : Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядиплоомної медичної освіти – створення професійної спіралі знань
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 79-80 (Шифр МУ7/2014/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі
|
>5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю., Мінцер О., М"ясніков В.
Назва : Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 32-35 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі
|
>6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю., Мінцер О.
Назва : До питання кредитно-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №2. - С. 4-7 (Шифр МУ7/2004/2)
Предметні рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі
|
>7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю., Гирін В., Мінцер О.
Назва : Про необхідність створення інформаційної системи "Інтермедвуз"
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 3-9 (Шифр МУ7/2002/1)
Предметні рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі
|
>8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мінцер О. П., Попова М. А.
Назва : Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 171-177 (Шифр МУ7/2019/2) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Система повышения квалификации Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онтологія--інтероперабельність
Знайти схожі
|
>9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мінцер О.
Назва : Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 89-92 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі
|
>10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мінцер О.
Назва : Методологія та методичні підходи до аналізу результатів клінічних досліджень та підготовки систематичних оглядів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 47-49 (Шифр МУ7/2005/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі
|
|
|