Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (8)Періодичні видання (122)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Міщенко, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.

Назва журналу :Вища школа -2001р.,N 1
Цікаві статті :
Міщенко В. Особливості функціонування вищої школи україни в ринкових умовах/ В. Міщенко, С. Науменкова (стр.6-17)
Лагутін В. Регіоналізація вищої освіти в Україні: проблеми і суперечності/ В. Лагутін (стр.18-25)
Музиченко П. Вивчення історії держави і права України - важливий чинник формування національної свідомості студентської молоді/ П. Музиченко (стр.77-82)
Макбурні Г. Глобалізація: нова парадигма політики вищої освіти/ Г. Макбурні (стр.104-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міщенко В., Науменкова С.
Назва : Особливості функціонування вищої школи України в ринкових умовах
Місце публікування : Вища школа. - 2001. - №1. - С. 6-17 (Шифр 21876/2001/1)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міщенко В., Жукова М., Моргун З.
Назва : Проблеми навчання іноземних студентів на кафедрі нормальної фізіології
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 160-161 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Ковальчук Л.Я. Безперервне післядипломне професійне навчання лікарів: перспективи і проблеми в анестезіології/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.5-7)
Дзяк Г.В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії/ Г. В. Дзяк, (стр.8-13)
Мисула І.Р. Рухова активність - невід`ємний важливий компонент здоров`я під час навчання у вищому навчальному закладі/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.13-15)
Неруш П.О. Інтеграція навчального процесу - основа ефективності кредитно-модульної системи навчання/ П. О. Неруш [и др.] (стр.16-17)
Крижановський Я.Й. Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів з загальної хірургії за принципами кредитно-модульної системи навчання/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.18-19)
Філімонов В.І. Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології/ В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб (стр.20-22)
Білай І.М. Викладання клінічної фармакокінетики провізорам-інтернам на факультеті післядипломної освіти/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.23-25)
Сіліна Т.М. Деякі аспекти викладання студентам фармацевтичного факультету в умовах Болонського процесу/ Т. М. Сіліна [и др.] (стр.25-26)
Токарчук Н.І. Проблеми навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи при підготовці студентів-іноземців/ Н. І. Токарчук [и др.] (стр.27-28)
Ткачук С.С. Проблеми та особливості організації практично орієнтованого викладання фізіології студентам, що навчаються за кредитно-модульною системою/ С. С. Ткачук [и др.] (стр.29-31)
Міщенко І.В. Практично орієнтоване викладання фізіології в Українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи/ І. В. Міщенко [и др.] (стр.32-33)
Мерецький В.М. особливості аудиторної роботи в процесі викладання курсу клінічної фармакології в умовах системи "єдиного дня"/ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; (стр.33-35)
Вадзюк С.Н. Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.36-37)
Бугай Б.Г. Кардиоцереброваскулярні синдроми: мотиви необхідності вивчення їх на пропедевтиці внутрішних хвороб/ Б. Г. Бугай [и др.] (стр.38-40)
Хурані І.Ф. Сучасні аспекти організації викладання онкології в іноземних спеціалістів післядипломної підготовки/ І. Ф. Хурані (стр.41-43)
Фіра Л. Вивчення фітотерапії - необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця/ ; ; ; ; ; ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, (стр.43-44)
Слабий М.В. Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки/ М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський (стр.45-48)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міщенко І.В., Міщенко В.П., Запорожець Т.М.
Назва : Практично орієнтоване викладання фізіології в Українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 32-33 (Шифр МУ7/2008/4)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вища школа -2010р.,N 7/8
Цікаві статті :
Загірняк М. Кременчуцькому державному університету імені Михайла Остроградського - 50 років/ М. Загірняк (стр.5-10)
Загірняк М. Оцінка процесів і рішень в управлінні сучасним університетом/ М. Загірняк, А. Почтовюк (стр.11-17)
Бєляєв Ю. Міжнародні зв'язки як важливий напрям удосконалення управління університетом в умовах європейської освітньої інтеграції/ Ю. Бєляєв (стр.18-22)
Чорний О. Віртуальні комплекси і тренажери - технологія якісної підготовки фахівців у галузі електромеханіки, автоматизації та управління/ О. Чорний, Д. Родькін (стр.23-34)
Єлізаров О. Лекційні демонстрації з фізики як елемент наукової творчості студентів/ О. Єлізаров (стр.35-43)
Мартиненко С. Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності/ С. Мартиненко, Н. Чернігівська (стр.44-50)
Ковальова К. Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції/ К. Ковальова (стр.51-56)
Кліменко В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю/ В. Кліменко (стр.57-63)
Міщенко В. Проблеми підвищення конкурентоспроможності на ринку праці/ В. Міщенко (стр.64-74)
Сергієнко В. Проблеми виховання студентської молоді/ В. Сергієнко, В. Костін (стр.75-79)
Стецюк К. Художньо-естетичний розвиток особистості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців/ К. Стецюк (стр.80-85)
Нечай С. Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку особистості/ С. Нечай (стр.86-95)
Таланова Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України?/ Ж. Таланова (стр.96-106)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вища школа -2022р.,N 3/4
Цікаві статті :
Українські студенти здобули третє місце на Європейських університетських іграх (стр.3-4)
Підтримуючи Україну: глобальні принципи та цінності в науковій та інноваційній діяльності (стр.4-5)
Україна приєдналась до країн ЄС, що мають затверджений план реалізації принципів відкритої науки (стр.5-6)
Міщенко В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти/ В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко (стр.7-34)
Юхименко П. Відродження на основі державно-підприємницького партнерства/ П. Юхименко (стр.35-53)
Івахненков С. Філософсько-світоглядні основи наукових досліджень в обліку та аудиті у контексті підготовки докторів філософії (PhD)/ С. Івахненков (стр.54-69)
Жадько В. Незалежна Україна — запорука миру і стабільності/ В. Жадько (стр.70-77)
Плескач В. Шляхи управління соціально-економічним розвитком країни через середньострокове бюджетне планування/ В. Плескач, Н. Прокопенко (стр.78-91)
Бідасюк Н. Конфлікт ідентичності в сучасній іммігрантській літературі США/ Н. Бідасюк (стр.92-105)
Сокіл А. Модель формування готовності майбутніх юристів до професійної діяльності під час змішаного навчання у фахових коледжах/ А. Сокіл [та ін.] (стр.106-118)
Губарець В. Навчальна література: принципи створення, відповідальність автора/ В. Губарець (стр.119-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міщенко В., Науменкова С., Міщенко С.
Назва : Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти
Місце публікування : Вища школа. - 2022. - № 3/4. - С. 7-34 (Шифр 21876/2022/3/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): covid--ковід--пандемія
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)