Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (38)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Педанов, Ю. Ф.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Педанов Ю.Ф., Гоженко А.І., Макулькін Р.Ф.
Назва : Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 2. - С. 89-91 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Педанов Ю.Ф., Гоженко А.І., Макулькін Р.Ф.
Назва : Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 1. - С. 50-51 (Шифр МУ7/2011/1)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Педанов Ю.Ф., Гоженко А.І.
Назва : Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2012. - № 4. - С. 117-119 (Шифр МУ7/2012/4)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Педанов Ю. Ф., Ващенко Н. М., Гоженко А. І.
Назва : Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 116-119 (Шифр МУ7/2014/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Педанов Ю. Ф., Славута О. П., Гоженко А. І.
Назва : Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 74-76 (Шифр МУ7/2013/3)
Предметні рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Педанов Ю. Ф., Гоженко А. І., Макулькін Р. Ф.
Назва : Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін для навчання медичної сестри як можливий етап підготовки лікаря у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації в Україні й Болгарії
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 1. - С. 84-86. (Шифр МУ7/2010/1)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Педанов Ю. Ф., Гоженко А. І., Макулькін Р. Ф.
Назва : Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 4. - С. 20-22 (Шифр МУ7/2009/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Педанов Ю.Ф., Гоженко А.І., Макулькін Р.Ф.
Назва : Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 2. - С. 105-106. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Аймедов К. В. Синдром емоційного вигорання студентів-медиків/ К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно (стр.6-10)
Варна О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи/ О. М. Варна (стр.11-13)
Васенда М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога/ М. М. Васенда (стр.14-16)
Гарматюк Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах/ Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк (стр.17-24)
Гнатюк М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків/ М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук (стр.25-27)
Гощинський П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірурги на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів/ П. В. Гощинський (стр.28-29)
Грицан Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан (стр.30-34)
Громовик Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/ Б. П. Громовик, А. В. Горілик, G/ D/ Глуховський (стр.35-38)
Гуцол Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі''/ Л. П. Гуцол, А. В. Горілик (стр.39-44)
Денефіль О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізаціі читання лекцій з патологічної фізіології/ О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини/ Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита (стр.48-50)
Ласитчук О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів/ О. М. Ласитчук (стр.51-54)
Мандзій З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації/ З. П. Мандзій (стр.55-58)
Марущак М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського/ М. І. Марущак [и др.] (стр.59-60)
Марценюк В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку/ В. П. Марценюк, Н. О. Кравець (стр.60-63)
Матолич У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенії/ У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець (стр.64-66)
Налужна Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент/ Т. В. Налужна (стр.67-70)
Олійник О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі/ О. В. Олійник (стр.71-73)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко (стр.74-76)
Попадюк О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк (стр.77-79)
Родинський О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський, О. М. Демченко (стр.80-82)
Самойленко А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті/ А. В. Самойленко [и др.] (стр.83-86)
Сиротинська І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення/ І. Д. Сиротинська (стр.87-90)
Талалаєнко О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.91-94)
Унгурян Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ/ Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко (стр.95-97)
Фастовець О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.98-100)
Федько В. В. Викладач-студент: деспот чи друг?/ В. В. Федько (стр.101-102)
Федько В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп"/ В. В. Федько [и др.] (стр.103-104)
Фітькало О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області/ О. С. Фітькало (стр.105-108)
Чулак Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ/ Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський (стр.109-113)
Чурпій К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності/ К. Л. Чурпій (стр.114-116)
Шатило В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів/ В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова (стр.117-120)
Шевчук Τ. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти/ Τ. І. Шевчук (стр.121-124)
Шустваль М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу/ М. Ф. Шустваль [и др.] (стр.125-128)
Савченко І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко (стр.129-132)
Іванець Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації?/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.133-134)
До славного ювілею (стр.135-137)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Пішак В. П. До концепції підготовки бакалаврів медицини за спеціальністю "Лабораторна діагностика"/ В. П. ПІшак, Ю. Т. Ахтемійчук, І. Ю. Олійник (стр.5-7)
Тяжка О. В. Досвід кафедри педіатрії щодо шляхів удосконалення організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні дисципліни на медичному факультеті/ О. В. Тяжка [и др.] (стр.8-9)
Горілик А. В. Впровадження комбінованої освітньої технології для вищої фармацевтичної освіти/ А. В. Горілик, С. І. Терещук, Б. П. Громовик (стр.10-14)
Богуцька Н. К. Ефективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту "Крок 2. Загальна лікарська підготовка"/ Н. К. Богуцька, С. І. Прунчак (стр.15-17)
Лісничук Н. Є. Біоетика як складова професійного становлення майбутніх лікарів (за підсумками 13-ї Грацької конференції "Teaching medicine - an interprofessional ageda")/ Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук, І. Є. Сахарова (стр.18-20)
Педанов Ю. Ф. Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.20-22)
Рокіцька Н. В. Індивідуальний стиль оволодіння міжкультурним спілкуванням іноземною мовою/ Н. В. Рокіцька, М. І. Бобак, Г. Р. Бобак (стр.22-24)
Сон С. А. Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб/ С. А. Сон [и др.] (стр.25-28)
Кметь О. Г. Особливості методики викладання фармакології студентам спеціальності "Педіатрія" в контексті болонського процесу/ О. Г. Кметь [и др.] (стр.28-30)
Сон А. С. Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб/ А. С. Сон [и др.] (стр.30-33)
Рега Н. І. Особливості підготовки магістрів та бакалаврів - фізіотерапевтів у Саксонському університеті (Нідерланди)/ Н. І. Рега, С. О. Ястремська, І. М. Салайда (стр.34-37)
Рега Н. І. Організація проведення щотижневого контролю знань студентів при підготовці фізіотерапевтів у Саксіонському університеті (нідерланди)/ Н. І. Рега, І. М. Салайда (стр.37-40)
Ястремська С. О. Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди)/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.41-45)
Воронцов О. О. Грудне вигодовування в програмі школи відповідального батьківства та у навчальній програмі кафедри поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. О. Воронцов, В. Б. Гощинський (стр.46-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)