Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Рябченко, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.

Назва журналу :Вища освіта України -2005р.,N 3
Цікаві статті :
Бех В. Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи/ В. Бех (стр.13-19)
Шейко С. Національні та загальногромадянські засади реформування сучасної вищої освіти в Україні/ С. Шейко (стр.32-35)
Рябченко В. Деякі концептуальні проблеми навчання і виховання студентів у сучасних вищих навчальних закладах україни/ В. Рябченко (стр.40-44)
Мудрак В. Методологічні засади управління соціальною інформацією у змісті й організації вищої освіти/ В. Мудрак (стр.45-50)
Григорчук Т. Комунікативні та інтерактивні компоненти електронного підручника як чинники формування знань студентів/ Т. Григорчук, А. Олійник (стр.74-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябченко В.
Назва : Деякі концептуальні проблеми навчання і виховання студентів у сучасних вищих навчальних закладах україни
Місце публікування : Вища освіта України. - 2005. - №3. - С. 40-44 (Шифр 23823/2005/3)
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища освіта України -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування/ В. Андрущенко, Ю. Руденко (стр.5-12.)
Ткаченко В. . Історичні знання в контексті політизації історії та історизації політики (компетентнісний підхід)/ В. Ткаченко (стр.13-27.)
Рябченко В. Філософський зміст та логіко-гносеологічна сутність понять "розсудок" і "розум" / В. Рябченко (стр.28-37.)
Джура О. Демократизація освіти як чинник її інтеграції у світовий освітній простір/ О. Джура (стр.38-43.)
Бойко А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції/ А. Бойко (стр.44-49.)
Терепищий С. Філософські проблеми стандартизації освіти в соціокультурних вимірах нового та новітнього часів/ С. Терепищий (стр.50-59.)
Терещенко Ю. Дефініція "Педагогічна наука": смислове завантаження новим/ Ю. Терещенко (стр.60-64.)
Зязюн Л. Концептуально-методологічні підходи до процесу виховання в освтній системі України/ Л. Зязюн (стр.65-74.)
Щербань П. вища школа та її роль у відродженні національної еліти/ П. Щербань (стр.75-82.)
Богданова Н. Проблема інформатизації і соціальної освіти/ Н. Богданова (стр.83-89.)
Моринець Н. Теоретико-методологічні проблеми дослідження життєвого потенціалу особистості/ Н. Моринець (стр.90-98.)
Панчук Н. Політичні ідеологеми в духовному світі сучасного студента/ Н. Панчук (стр.99-104.)
Мельничук Д. З досвіду організації роботи магістратури в національному університеті біоресурсів і природокористування України/ Д. Мельничук, В. Лисенко, Л. Кліх (стр.105-112.)
Тарутіна З. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у Інституті вищої освіти АПН України/ З. Тарутіна
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Вища освіта України -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Освіта нового століття: пріоритети розвитку/ В. Андрущенко (стр.5-7.)
Кремень В. Освіта в структурі цивілізаційних змін/ В. Кремень (стр.8-11.)
Слюсаревський М. Теоретико-методологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти/ М. Слюсаревський (стр.12-20.)
Богданова Н. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема/ Н. Богданова (стр.21-26.)
Акопян В. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискусу/ В. Акопян (стр.27-31.)
Івченко О. Розуміння свободи в реаліях ХХІ століття/ О. Івченко (стр.32-39.)
Шидловський А. Відповідальність часу - визначальний пріоритет діяльності Національного гірничого університету/ А. Шидловський (стр.40-45.)
Рябченко В. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та межі осягнення ними особистості/ В. Рябченко (стр.46-54.)
Покась В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення/ В. Покась (стр.55-62.)
Кожедуб Л. Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів/ Л. Кожедуб (стр.63-69.)
Андрущенко Т. Романтизм та діалектика естетичного/ Т. Андрущенко (стр.70-78.)
Корсак К. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності/ К. Корсак (стр.79-85.)
Бойчук М. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя/ М. Бойчук (стр.86-92.)
Білогур В. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей/ В. Білогур, С. Макаренко (стр.93-99.)
Скулиш Є. Реалізація сучасних освітніх підходів та гуманістичних моделей у процесі професійної підготовки співробітників правоохоронних органів України/ Є. Скулиш (стр.100-107.)
Андрушкевич Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці/ Ф. Андрушкевич (стр.108-113.)
Козлакова Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто/ Г. Козлакова (стр.114-119.)
Артюшенко О. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління/ О. Артюшенко (стр.120-125.)
Мацько Л. Система проти суржику/ Л. Мацько (стр.126.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вища освіта України -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Державно-громадський характер управління освітою/ В. Андрущенко (стр.5-8)
Зубов В. Глобалізована соціальність/ В. Зубов (стр.9-13)
Бойчук М. Основні форми демократії: український контекст/ М. Бойчук (стр.14-20)
Шандор Ф. Національна ідея як осердя національної свідомості/ Ф. Шандор (стр.21-26)
Линовицька О. Академічні свободи та університетська автономія/ О. Линовицька (стр.27-31)
Рябченко В. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента/ В. Рябченко (стр.32-38)
Іваній О. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя/ О. Іваній (стр.39-44)
Бикова К. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення)/ К. Бикова (стр.45-52)
Тарасенкова Н. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики/ Н. Тарасенкова, І. Акуленко (стр.53-66)
Акопян В. Екологічне самовиховання особистості/ В. Акопян (стр.67-73)
Білогур В. Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді/ В. Білогур (стр.74-81)
Грабар Г. Технологія дослідження гостинності як соціального явища/ Г. Грабар (стр.82-89)
Богданова Н. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі/ Н. Богданова (стр.90-93)
Сахневич І. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації/ І. Сахневич (стр.94-98)
Костирєв А. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін/ А. Костирєв (стр.99-105)
Боркач Є. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині/ Є. Боркач (стр.106-111)
Зварич І. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.112-118)
Шубін О. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ/ О. Шубін, І. Сіменко, І. Пальцун (стр.119-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вища освіта України -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Герменевтика освіти (спроба теоретичного аналізу)/ В. Андрущенко (стр.5-9)
Корсак К. Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України/ К. Корсак (стр.10-15)
Рябченко В. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект/ В. Рябченко (стр.16-22)
Похресник А. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє/ А. Похресник (стр.23-28)
Нестерова М. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти/ М. Нестерова (стр.29-34)
Колос К. Типологія компонентного складу комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Колос (стр.35-43)
Береза В. Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві/ В. Береза (стр.44-49)
Козлов Д. Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід/ Д. Козлов (стр.50-58)
Федоров О. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів/ О. Федоров (стр.59-70)
Шелюк Л. Світовий досвід демократизації освітньої політики/ Л. Шелюк (стр.71-76)
Бак М. Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти/ М. Бак (стр.77-84)
Онкович Г. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія/ Г. Онкович (стр.85-93)
Козієвська О. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції)/ О. Козієвська (стр.94-100)
Колесниченко Н. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини/ Н. Колесниченко (стр.101-108)
Ланських О. Мовні стратегії в системі державної освітньої політики/ О. Ланських (стр.109-113)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябченко В.
Назва : Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект
Місце публікування : Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 16-22 (Шифр 23823/2014/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вища освіта України -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Рябченко В. Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива й сучасність з позицій світоглядно-компетентнісного підходу/ В. Рябченко (стр.12-27)
Сокурянська Л. Слово про вчителя/ Л. Сокурянська (стр.28-33)
Курбатов С. Теоретико-методологічні перспективи розробки міжнародних університетських рейтингів/ С. Курбатов (стр.34-39)
Нестерова М. Інформаційно-когнітивні технології в системі вищої освіти суспільства знань/ М. Нестерова ; В. Андрущенко (стр.40-45)
Корсак Ю. Можливий відгук вищої школи на технологічні та суспільні зміни/ Ю. Корсак (стр.46-51)
Морозова А. Ключові слова фахового журналу як індикатори термінологічного стану предметної галузі (на прикладі часопису «Вища освіта України»)/ А. Морозова (стр.52-57)
Береза В. Політична освіта і самоосвіта як фактори політичної соціалізації особистості/ В. Береза (стр.58-64)
Завальнюк О. Фізична культура і спорт в структурі патріотичного виховання особистості/ О. Завальнюк (стр.65-71)
Бак М. Мультимедіа в освітньому просторі сучасної Польщі/ М. Бак (стр.71-74)
Дебич М. Європейський підхід до інтернаціоналізації вищої освіти/ М. Дебич (стр.75-80)
Якимчук О. Філософсько-психологічні підвалини освітнього простору тоталітарного суспільства/ О. Якимчук (стр.81-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябченко В.
Назва : Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива й сучасність з позицій світоглядно-компетентнісного підходу
Місце публікування : Вища освіта України. - 2015. - № 1. - С. 12-27 (Шифр 23823/2015/1)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)