Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (75)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Стець, М. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Мисуля І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету/ І. Р. Мисуля, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда (стр.5-7)
Загричук Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула (стр.8-11)
Думанський Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович (стр.12-15)
Пішак В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу/ В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська (стр.16-20)
Василик В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста/ В. С. Василик, О. М. Крекотень (стр.21-23)
Гриб В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія"/ В. А. Гриб (стр.24-27)
Марущак М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисциплши "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки/ М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька (стр.28-30)
Карпенко Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/ Ю. І. Карпенко [и др.] (стр.31-34)
Кузняк Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології/ Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький (стр.35-36)
Марков А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО/ А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко (стр.37-39)
Муц Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи/ Л. Б. Муц (стр.40-42)
Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ/ С. Л. Стефанко (стр.43-44)
Куровська В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко (стр.48-50)
Гусакова І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти/ І. В. Гусакова (стр.51-54)
Нікіфорова Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій/ Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко (стр.55-58)
Кузняк Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія"/ Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин (стр.59-60)
Кривецький В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича/ В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук (стр.61-63)
Личковський Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/ Е. І. Личковський [и др.] (стр.64-66)
Гаїна Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини/ Н. І. Гаїна, Т. В. Процак (стр.67-68)
Бурова Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів/ Л. М. Бурова (стр.69-71)
Зайцева К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні/ К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко (стр.72-74)
Городецький В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ В. Є. Городецький (стр.75-76)
Кравчук Л. В. Ідеї Сковороди у здоров'язберігаючій філософії сучасного суспільства/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний (стр.77-80)
Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/ Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк (стр.81-82)
Аймедов К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання/ К. В. Аймедов (стр.83-84)
Тригубчак О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ О. В. Тригубчак (стр.85-87)
Байдалка І. Д. Методологічні засади викладання епідеміяології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу/ І. Д. Байдалка (стр.88-90)
Сидоренко О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. Л. Сидоренко (стр.91-94)
Ярема Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров'я/ Н. І. Ярема (стр.95-97)
Чурпій К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога/ К. Л. Чурпій (стр.98-99)
Іоффе О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.100-102)
Чурпій К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами/ К. Л. Чурпій (стр.103-104)
Федонюк Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу/ Л. Я. Федонюк [и др.] (стр.105-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іоффе О. Ю., Кульбака В. С., Коваленко О. М., Супрун Ю. О., Стець М. М., Цюра Ю. Л.
Назва : Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 100-102 (Шифр МУ7/2013/1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Антонів Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія”/ Р. Р. Антонів (стр.7-9)
Анчева І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників/ І. А. Анчева (стр.10-12)
Бабінець Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.13-15)
Бабінцева Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку/ Л. Ю. Бабінцева (стр.16-17)
Баранова І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю/ І. В. Баранова (стр.18-20)
Бензар І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання/ І. М. Бензар (стр.21-24)
Булак Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі/ Г. В. Булак (стр.25-26)
Бурлака Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.27-28)
Вісьтак М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі/ М. В. Вісьтак [и др.] (стр.29-30)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти/ Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник (стр.31-33)
Геруш І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців/ І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір (стр.34-36)
Гордієнко В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті/ В. В. Гордієнко (стр.37-39)
Горлачук Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії/ Н. В. Горлачук (стр.40-42)
Дубініна В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.43-45)
Єрошенко Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців/ Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк (стр.46-48)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко (стр.49-51)
Зевако В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників/ В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало (стр.52-54)
Іоффе О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.55-60)
Кадобний Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів/ Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк (стр.61-63)
Кайдалова А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти/ А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна (стр.64-67)
Карбованець О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів/ О. І. Карбованець (стр.68-71)
Карпець М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика/ М. В. Карпець (стр.72-75)
Кліщ Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.76-79)
Колесник М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби”/ М. Ю. Колесник (стр.80-82)
Корда І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків/ І. В. Корда [и др.] (стр.83-84)
Кравець Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу/ Н. О. Кравець, Н. Я. Климук (стр.85-88)
Кулаєць В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів/ В. М. Кулаєць (стр.89-91)
Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/ Н. М. Кулаєць (стр.92-94)
Кульбашна Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України/ Я. А. Кульбашна [и др.] (стр.95-99)
Курята О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята [и др.] (стр.100-104)
Мазур Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання/ Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко (стр.105-107)
Мудра А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям/ А. Є. Мудра, О. М. Олещук (стр.108-110)
Нагірний Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання/ Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній (стр.111-115)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко (стр.116-119)
Пилипишин О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін/ О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко (стр.120-123)
Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/ Я. О. Попович (стр.123-126)
Сандуляк Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах/ Т. В. Сандуляк [и др.] (стр.127-131)
Соколова Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.132-134)
Стаханська О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків/ О. О. Стаханська (стр.135-138)
Гутор Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів/ Н. С. Гутор, А. Б. Бойків (стр.138-139)
Тучак О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи/ О. І. Тучак (стр.140-141)
Федонюк Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка/ Л. Я. Федонюк (стр.142-145)
Філіпець О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу/ О. О. Філіпець (стр.146-148)
Чорній Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня/ Н. В. Чорній, Н. В. Манащук (стр.149-150)
Шейко С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги/ С. О. Шейко (стр.151-154)
Шершун Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес/ Г. Г. Шершун, М. М. Корда (стр.155-156)
Шостакович-Корецька Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.157-159)
Шумко Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Г. І. Шумко (стр.160-162)
Шумко Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський (стр.163-164)
Ярема Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1/ Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб (стр.165-166)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іоффе О. Ю., Стець М. М., Меллін В. М., Перепадя В. М., Галига Т. М.
Назва : Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 55-60 (Шифр МУ7/2014/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)