Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Періодичні видання (89)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Хвисюк, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.


   
    Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти [Текст] = Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Касьянова, О. М.
Соболєва, І. А.
Цодікова, О. А.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Бодня, К. І.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 62-65

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Жадан, І. А.
Соболева, І. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Сергієнко, О. І.
Бортний, М. О.
Коломійченко, Ю. А.
Пересада, Н. О.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.


   
    Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- інтерактивність -- ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Гиря, М. П.
Соболева, І. А.
Вороньжев, І. О.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Касьянова, О. М.
Жеребкін, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти [Текст] = Eхрerience of proViding of education quality in Kharkiv medical academy of postgraduate education / О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 2. - С. 117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ


Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Яловчук, А. В.
Кудрявцева, Т. О.
Лапіна, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров'я [Текст] / О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 2. - С. 89-89

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Бортний, М. О.
Цодікова, О. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Соболева, І. А.
Сергієнко, О. І.
Коломійченко, Ю. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти [Текст] = Experience of formation of Kharkiv medical academy of postgraduate education teachers’ leadership competence / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У даній статті проведено аналіз наукових праць щодо дослідження лідерської компетентності та професійного рівня викладачів вищих медичних навчальних закладів і висвітлюється досвід формування лідерських здібностей викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти. Доведено, що в умовах інтелектуальної конкуренції безперервне самовдосконалення, педагогічний пошук і використання інноваційних технологій є обов’язковими вимогами, які пред’являються до викладача-лідера. Приведено опис різних підходів із використанням самоконтролю та самооцінки власної діяльності й стимулювання розвитку лідерських якостей особистості викладача
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Коломійченко, Ю. А.
Страшок, Л. А.
Гончарова, О. Ю.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.
Кудрявцева, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Підвищення якості післядипломної підготовки лікарів шляхом формування компетентнісної моделі фахівця [Текст] / О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2012. - № 3. - С. 9-12

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, О.М.
Марченко, В.Г.
Жеребкін, В.В.
Бортний, М. О.
Волошина, Л. Г.
Яловчук, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів [Текст] = Didactic aspects of district pediatricians continuous medical education optimization / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статі висвітлено проблеми безперервної медичної освіти дільничних педіатрів. Представлено власний погляд на оптимізацію навчального процесу, що полягає в підвищенні змістовних аспектів підготовки лікаря, застосуванні ефективних педагогічних прийомів і методик, а також широкому впровадженні новітніх інформаційних технологій. Це дозволяє лікарю одержати освітні послуги прямо на робочому місці чи вдома, підвищити ступінь індивідуалізації і диференціації навчання, покращити мотиваційну активність, окрім цього, знизити фінансову залежність, що є не менш важливим у наш час. В умовах реформування охорони здоров’я бажано, щоб цикли тематичного удосконалення бути короткотривалими: 5, 10, 14 днів, а їх кількість – не обмежувалася протягом року. Тематика циклів тематичного удосконалення сучасних дільничних педіатрів обов’язково має бути спрямована на профілактику, збереження й зміцнення здоров’я дітей і орієнтована на доказову медицину. Такий підхід сприятиме якісній підготовці висококваліфікованого спеціаліста, формуванню його професійної компетенції на всіх етапах безперервного професійного розвитку. Використовуючи сучасне комп’ютерне обладнання та технічні засоби навчання (достатня кількість комп’ютерів, інтерактивна дошка, симулятори, Smart-система для інтерактивного тестування), впровадження передових педагогічних прийомів, методів і технологій сприяє формуванню необхідного рівня знань педіатрів. На циклах (у тому числі й на виїзних) проводяться бінарні лекції, що підвищує ефективність засвоєння матеріалу заняття та сприяє активності слухачів, використовуються елементи дистанційного навчання на базі платформи Moodle ХМАПО (moodle.med.edu.ua) з додатковими консультаціями викладачів по Skype у Центрі дистанційної освіти академії. У перспективі, в умовах конкурентного освітнього середовища відбудеться “вільний вибір закладу, форми навчання (курси, стажування, e-Learning)”. Дільничні педіатри будуть самі обирати й оцінювати роботу вищого медичного навчального закладу за якістю наданої їм навчальної послуги. Висновки. Інформаційні технології в медичній освіті оптимізують та підвищують ефективність безперервного професійного розвитку сучасного лікаря-педіатра. Впровадження нових сучасних методів у медичну освіту дільничних лікарів сприяє формуванню нового мислення, підвищенню зацікавленості та задоволеності навчальним процесом
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Яловчук, А. В.
Рожнов, О. О.
Гріднєва, Н. М.
Бринцова, С. С.
Лапіна, І. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту [Текст] = The role of dual lecturing in the development of professional skills of primary health care doctors / О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Подано досвід упровадження інноваційної технології у процес безперервного професійного розвитку лікарів первинної ланки, який побудований відповідно до принципів менеджменту та маркетингу. Використання в навчальному процесі особливої форми лекції — бінарної— спонукає слухачів долучитися до дискусії, розкриває професіоналізм педагогів, створює можливість інтегрувати знання з різних галузей медицини. Неодноразово було проведено анкетування лікарів у різних аудиторіях під час різних за тематикою бінарних лекцій. Отримані результати опрацьовано і зроблено висновки: позитивне ставлення слухачів до зазначеної інновації дає змогу вважати перспективним подальше впровадження проблемно-орієнтованих технологій у процесі підготовки лікарів різних спеціальностей
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Корж, О. М.
Бринцова, С. С.
Рожнов, О. О.
Лапіна, І. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика - сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання [Текст] / О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 11-13

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В.В.
Жадан, І. А.
Грищенко, О. В.
Бодня, К. І.
Соболева, І. А.
Сергієнко, О. І.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)