Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (42)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Якимчук, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 12
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Основні здобутки та подальші перспективи розвитку кафедри хірургії №1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університит імені І.Я. Горбачевського МОЗ України"/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.6-7)
Мельничук І. М. Методологічний аналіз професіоналізації майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі/ І. М. Мельничук (стр.8-12)
Беденюк А. Д. Доктрина ведення навчального процесу у державних вищих медичних навчальних закладах згідно з кредитно-модульною системою/ А. Д. Беденюк (стр.13-14)
Саварин Т. В. Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів/ Т. В Саварин, І. Р. Бекус (стр.15-18)
Гнатюк М. С. Особливості взаємозв'язків між успішністю студентів та їх психофізіологічними станами/ М. С. Гнатюк, Л. В. Татарчук, Р. М. Гнатюк (стр.19-22)
Марценюк В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/ В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська (стр.23-26)
Бондаренко С. В. Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського/ С. В. Бондаренко [и др.] (стр.27-29)
Лисюк Р. М. Актуальні питання викладання фармакогнозії студентам англомовного відділення в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Р. М. Лисюк, Р. Є. Дармограй (стр.30-31)
Кочін І. В. Організація та вдосконалення навчального процесу на кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф системи післядипломної медичної освіти/ І. В. Кочін [и др.] (стр.32-35)
Кульчицький В. Й. Формування професіогенезу особистості студентів медичних вузів України/ В. Й. Кульчицький (стр.36-39)
Моцар В. В. Особливості викладання курсу неонатології студентам англомовної форми навчання/ В. В. Моцар, І. А. Трофімова (стр.40-44)
Пахаренко Л. В. Особливості викладання елективного курсу "Ендоскопічні технології і акушерстві та гінекології" для студентів VІ курсу факультету підготовки іноземних громадян/ Л. В. Пахаренко (стр.45-47)
Огарь С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні/ С. В. Огарь, О. Я. Барковська (стр.48-50)
Лелека М. В. Історичні аспекти і перспективи використання міжнародних освітніх технологій з фармакоекономіки для спеціалістів охорони здоров'я в Україні/ М. В. Лелека [и др.] (стр.51-54)
Маланчук С. Л. Використання засад доказової медицини при вивченні питань застосування оральних контрацептивів/ С. Л. Маланчук [и др.] (стр.55-57)
Вієвський А. М. Необхідність удосконалення післядипломної освіти лікарів у світлі впровадження новітніх технологій профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків/ А. М. Вієвський (стр.58-64)
Скрипник Н. В. Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти/ Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко (стр.65-67)
Гуда Н. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "Основи косметичної хірургії" студентам V курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.112002 "Технологія парфумерно-косметичних засобів" на курсі комбустіології кафедри загальної та оперативної хірургії з топографічною анатомією ТДМУ імені І.Я. Горбачевського/ Н. В. Гуда, В. В. Бігуняк (стр.68-72)
Яшан О. І. Досвід навчально-методичної роботи кафедри оториноларингології/ О. І. Яшан [и др.] (стр.73-76)
Олійник О. В. Досвід створення лікарні Вроцлавської медичної академії з огляду на проблеми реформування медичної галузі в Україні/ О. В. Олійник (стр.77-78)
Кліщ Г. І. Післядипломна освіта лікарів в Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.79-84)
Паласюк Г. Б. Підготовка докторів наук з медсестринства в університетах Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.85-89)
Мартинюк Л. П. Шляхи оптимізації практичних занять з внутрішньої медицини для студентів 5 та 6 курсів медичного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Л. П. Мартинюк, Н. В. Грималюк, О. А. Прокопович (стр.90-92)
Маланчук Л. М. Сучасні підходи до викладання окремих питань акушерства та гінекології/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.93-95)
Творко В. М. Досвід викладання елективного курсу "Медичні апарати і системи" для субординаторів медичного факультету/ В. М. Творко, І. О. Боровик (стр.96-98)
Дорофєєв А. Е. Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі/ А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Джоанна Хоростовська-Винімко (стр.99-101)
Мисула І. Р. Перспектива підготовки лікарів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.102-106)
Нагірний Я. П. Перспективи розвитку стоматологічного факультету/ Я. П. Нагірний (стр.107-108)
Соколова Л. В. Перспективи розвитку фармацевтичного факультету/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, П. Г. Лихацький (стр.109-112)
Корда М. М. Навчання іноземних студентів в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського: історія і перспективи/ М. М. Корда (стр.113-119)
Гребеник М. В. Атестація лікарів: акцент на безперервність самоосвіти/ М. В. Гребеник, О. М. Масик, О. Р. Боярчук (стр.120-123)
Бабінець Л. С. Аналіз чинників розвитку наукового потенціалу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. С. Бабінець, О. М. Сопель, К. О. Пашко (стр.124-126)
Пашко К. О. У майбутнє рухаємося з упевненістю. Перспективи розвитку навчально-наукового інституту фармакології, гігієни та медичної біохімії ім. М.П. Скакуна/ К. О. Пашко, О. І. Острівка, С. І. Яворська (стр.127-130)
Вадзюк С. Н. Історія, сьогодення та перспективи розвитку інституту медико-біологічних проблем ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України"/ С. Н. Вадзюк, І. Я. Папінко, І. Б. Паньків (стр.131-133)
Волков К. С. Становлення навчально-наукового інституту Морфології/ К. С. Волков (стр.134-137)
Бондаренко Ю. І. Інформаційно-прикладне моделювання в навчальному процесі з поглядом у майбутнє/ Ю. І. Бондаренко, С. В. Дзига (стр.138-141)
Ястремська С. О. Історія та перспективи розвитку ННІ Медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського/ С. О. Ястремська [и др.] (стр.142-145)
Посохова К. А. Викладання фармакології - деякі підсумки і перспективи/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.146-150)
Корда М. М. Досвід і перспективи навчання студентів, вдосконалення наукових пошуків і досліджень на кафедрі медичної біохімії в системі новітніх технології/ М. М. Корда [и др.] (стр.151-154)
Бондар Я. Я. Впровадження інноваційних технологій та перспективи розвитку кафедри патологічної анатомії в умовах модернізації і реформування вищої медичної освіти/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.155-157)
Файфура В. В. Сторінки історії студентського наукового гуртка кафедри патологічної фізіології/ В. В. Файфура [и др.] (стр.158-161)
Гребеник М. В. Первинна спеціалізація (інтернатура) "Загальна практика - сімейна медицина": реалії сьогодення і перспективи розвитку/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.162-164)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вища освіта України -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Рябченко В. Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива й сучасність з позицій світоглядно-компетентнісного підходу/ В. Рябченко (стр.12-27)
Сокурянська Л. Слово про вчителя/ Л. Сокурянська (стр.28-33)
Курбатов С. Теоретико-методологічні перспективи розробки міжнародних університетських рейтингів/ С. Курбатов (стр.34-39)
Нестерова М. Інформаційно-когнітивні технології в системі вищої освіти суспільства знань/ М. Нестерова ; В. Андрущенко (стр.40-45)
Корсак Ю. Можливий відгук вищої школи на технологічні та суспільні зміни/ Ю. Корсак (стр.46-51)
Морозова А. Ключові слова фахового журналу як індикатори термінологічного стану предметної галузі (на прикладі часопису «Вища освіта України»)/ А. Морозова (стр.52-57)
Береза В. Політична освіта і самоосвіта як фактори політичної соціалізації особистості/ В. Береза (стр.58-64)
Завальнюк О. Фізична культура і спорт в структурі патріотичного виховання особистості/ О. Завальнюк (стр.65-71)
Бак М. Мультимедіа в освітньому просторі сучасної Польщі/ М. Бак (стр.71-74)
Дебич М. Європейський підхід до інтернаціоналізації вищої освіти/ М. Дебич (стр.75-80)
Якимчук О. Філософсько-психологічні підвалини освітнього простору тоталітарного суспільства/ О. Якимчук (стр.81-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Вища освіта України -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Обличчям до школи/ В. Андрущенко (стр.5-14)
Дзюба С. Облік робочого часу й оцінювання трудових затрат науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України/ С. Дзюба (стр.15-24)
Курбатов С. Університетські рейтинги та проблема оцінки якості викладання і навчання/ С. Курбатов (стр.25-29)
Горбунова Л. Трансверсальна самість в епоху глобалізації (до обґрунтування трансформативних стратегій вищої освіти)/ Л. Горбунова (стр.30-37)
Якимчук О. Значення «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті» як засадничого документу для української освітньої системи/ О. Якимчук (стр.38-43)
Захаренко К. Проблеми формування ефективної державної інформаційної політики і освіта/ К. Захаренко (стр.44-49)
Нікогосян Л. Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів/ Л. Нікогосян [та ін.] (стр.50-55)
Любарець В. Особливості професійної підготовки менеджерів соціокультурної діяльності для індустрії гостинності/ В. Любарець (стр.56-61)
Тарапата-Більченко Л. Вища музична освіта України: виклики та стимули китайської освітньої міграції/ Л. Тарапата-Більченко (стр.62-68)
Nesterova M. Intercultural competences in education for the development of social cohesion of youth: european practices (Інтеркультурні компетенції в освіті для розвитку соціальної згуртованості молоді: європейська практика)/ M. Nesterova (стр.69-74)
Ляшенко Л. Роль мов і вищої освіти в національній ідентифікації молоді (Ірландія та Україна)/ Л. Ляшенко, Н. Соловей (стр.75-77)
Сімакова Н. Теоретико-методологічні проблеми законотворення та правового супроводу вищої освіти/ Н. Сімакова (стр.78-83)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якимчук О.
Назва : Значення «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті» як засадничого документу для української освітньої системи
Паралельн. назви :Value of "National doctrine of educational development in the XXI century" as a professional document for the ukrainian educational system
Місце публікування : Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 38-43 (Шифр 23823/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--доктрина--реформа освіти
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Якимчук О.
Назва : Роль освіти в становленні національної свідомості українського народу (на основі творчості М. Пирогова, М. Драгоманова, І. Франка)
Місце публікування : Вища освіта України. - 2018. - № 3. - С. 34-38 (Шифр 23823/2018/3)
Предметні рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): просвітництво
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вища освіта України -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Освіта як чинник подолання духовної кризи сучасної цивілізації/ В. Андрущенко (стр.5-13)
Бобало Ю. Інформаційні параметри системи забезпечення якості в закладах вищої освіти/ Ю. Бобало (стр.14-28)
Воробієнко П. Удосконалення практичної підготовки студентів у закладах вищої освіти/ П. Воробієнко (стр.29-33)
Якимчук О. Роль освіти в становленні національної свідомості українського народу (на основі творчості М. Пирогова, М. Драгоманова, І. Франка)/ О. Якимчук (стр.34-38)
Корсак К. Вища освіта в умовах шкідливих інформаційних епідемій/ К. Корсак (стр.39-46)
Nesterova M. Implementation of the jean monnet module “Social cohesion in education and governance: european studies”/ M. Nesterova (стр.47-59)
Драч І. Управління дослідницькою діяльністю в системі університетського врядування: характеристика та закономірності/ І. Драч (стр.60-65)
Краснянський М. Вища освіта в США/ М. Краснянський (стр.66-70)
Захаренко К. Розвиток системи інформаційної безпеки: досвід зарубіжних країн/ К. Захаренко (стр.71-77)
Сергієнко Є. Смислові аспекти управління сучасним університетом/ Є. Сергієнко (стр.77-83)
Курбатов С. Курсом на європейські стандарти якості освітніх досліджень/ С. Курбатов (стр.84-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якимчук О.
Назва : Досягнення та суперечності реалізації «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті»
Паралельн. назви :Achievements and contradictions of the implementation of the “National doctrine of education development in the XXI century”
Місце публікування : Вища освіта України. - 2019. - № 1. - С. 62-67 (Шифр 23823/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освятня реформа--реформа освіти--якість освіти--законодавство
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вища освіта України -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Хамітов Н. Філософська публіцистика як мужність відкритості іншому: актуальність для академічної освіти і науки/ Н. Хамітов, С. Крилова (стр.12-21)
Глушко Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти/ Т. Глушко (стр.22-28)
Корсак К. Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд/ К. Корсак [та ін.] (стр.29-38)
Коваленко В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів/ В. Коваленко (стр.39-43)
Nesterova M. Implementation of eu values in the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу)/ M. Nesterova (стр.44-52)
Цвєткова Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники/ Г. Цвєткова, Е. Панасенко (стр.53-61)
Якимчук О. Досягнення та суперечності реалізації «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті»/ О. Якимчук (стр.62-67)
Магера С. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів/ С. Магера (стр.68-74)
Пирогова Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів/ Т. Пирогова (стр.75-81)
Підлісний Д. Smart-освіта у smart-суспільстві: можливі шляхи адаптації/ Д. Підлісний, Г. Глушкова (стр.82-83)
Хамітов Н. Суспільство і держава для людини: єдність української мрії та дії (Рецензія на двотомник В. П. Андрущенка «Організоване суспільство». Книга перша «Від мрії до дії». Книга друга «Філософія новітнього державотворення»)/ Н. Хамітов (стр.84-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Вища освіта України -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження «Педагогічної конституції Європи»)/ В. Андрущенко (стр.5-18)
Якимчук О. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії/ О. Якимчук (стр.19-25)
Кіт М. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь/ М. Кіт (стр.26-32)
Саєнко Т. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу/ Т. Саєнко (стр.33-40)
Кірик Т. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку/ Т. Кірик (стр.41-49)
Нестерова М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот/ М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський (стр.50-55)
Хоменко Г. Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко (стр.56-64)
Сікорський П. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти/ П. Сікорський, І. Колодій (стр.65-71)
Біденко Є. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості/ Є. Біденко (стр.72-78)
Коваленко О. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика/ О. Коваленко (стр.79-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якимчук О.
Назва : Компетентісний підхід в освіті: українські реалії
Паралельн. назви :Competent approach in education: ukrainian realities
Місце публікування : Вища освіта України. - 2020. - № 3. - С. 19-25 (Шифр 23823/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зання--навички--орієнтація
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Вища освіта України -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Агресивність особистості та її мінімізація засобами освіти/ В. Андрущенко (стр.7-12)
Максименко С. Системність психіки людини і психології навчання/ С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча (стр.13-24)
Якимчук О. Реформа української освіти: 2007-2015 рр/ О. Якимчук (стр.25-29)
Саєнко Т. Екологічна освіта - основа екобезпеки та сталого розвитку/ Т. Саєнко (стр.30-36)
Кофанова О. Роль геоекології у формуванні дослідницьких компетентностей у студентів-екологів і майбутніх фахівців з гірництва/ О. Кофанова, О. Кофанов (стр.37-45)
Шпачинський І. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти/ І. Шпачинський (стр.46-51)
Кочерга Є. Ритмічне коло єднання - унікальні практичні інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот/ Є. Кочерга [та ін.] (стр.52-58)
Demyanenko N. Tutoring as pedagogical action and new profession: systematic approach to the problem/ N. Demyanenko (стр.59-66)
Козлакова Г. Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину/ Г. Козлакова [та ін.] (стр.67-74)
Бакка Т. Підготовка майбутнього вчителя до навчання громадянської світи в школі/ Т. Бакка (стр.75-80)
Дебич М. Інтернаціоналізація систем забезпечення якості вищої освіти як глобальна тенденція/ М. Дебич (стр.81-88)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якимчук О.
Назва : Реформа української освіти: 2007-2015 рр
Місце публікування : Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 25-29 (Шифр 23823/2020/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Освіта реформа -- Образования реформа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лісабонська декларація--європейська інтеграція
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)