Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (21)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Fedchyshyn, N. O.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-25 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bilovus L. I., Homotiyk O. Ye., Fedchyshyn N. O.
Назва : Cognitive features of pedagogical communication
Паралельн. назви :Пізнавальні властивості педагогічної комунікації
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 126-130 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Отдельные направления воспитания студентов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладач--студент
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Savchuk В. P., Нагарко L. I., Fedchyshyn N. O.
Назва : Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad
Паралельн. назви :Змістовно-тематична спрямованість українських наукових студій про розвиток іншомовної освіти в зарубіжжі
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 69-73 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компаративістика--вивчення--іноземні--мова--полікультуність
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Fedchyshyn N. O., Yelahina N. I., Permyakova О. H.
Назва : Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time
Паралельн. назви :Дистанційне навчання іноземної мови майбутніх лікарів: виклики часу
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 32-39 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська--німецька--студенти--платформа--moodle
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yelahina N. I., Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Назва : Effective methods in foreign language teaching of medical students
Паралельн. назви :Ефективні методи навчання іноземної мови студентів-медиків
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 48-54 (Шифр МУ7/2019/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--іноземної--методи--студенти
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kotsyuba R. B., Fedchyshyn N. O., Humenna I. R.
Назва : Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals
Паралельн. назви :Практичне значення комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх лікарів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 61-67 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): латинська--мова
Анотація: The paper studies a complex research of the problem of computer-oriented methodology for the development of foreign language communicative competence of future medical professionals. Electronic educational resources at Ukrainian medical universities, in particular I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (TNMU) is described and analyzed : Moodle program, Teams, Skype programs, electronic correspondence, Google Apps, interactive whiteboard, Power Point for presentations, online resources such as Rosetta Stone, Oxford Latin Course, Internet Workbook for the Oxford Latin Course, author’s resource Anatom (anatom.ua), electro­nic dictionaries glosbe.com, ABBYYLingvo 12. A computer-oriented methodology of conducting Latin language classes is described in detail and analyzed. Tools and resources are recommended to increase the level of ICC development of future medical specialists. Criteria and levels of foreign language communicative competence’ evaluation of future medical professionals were found outУ роботі здійснено комплексне дослідження проблеми впровадження комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців лікувальної справи. Проаналізовано комп’ютерно орієнтовані методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи в університетах зарубіжних країн. Виявлено, що найбільшої ефективності при застосуванні комп’ютерно орієнтованих методик вивчення іноземних мов досягається за рахунок використання дистанційних та змішаних форм навчання. Розглянуто і проаналізовано електронні освітні ресурси у вітчизняних медичних університетах, зокрема в Тернопільському національному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського. Детально описано і проаналізовано комп’ютерно орієнтовану методику проведення занять із латинської мови. Запропоновано засоби та ресурси для підвищення рівня розвитку ІКК майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Результати експериментального дослідження дозволили дійти висновку, що запропонована методика є ефективною і може бути рекомендована для впровадження в систему вищої медичної освіти. Обґрунтовано критерії та рівні оцінювання іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Розглянуто рекомендації щодо вдосконалення робочих програм, розробки нових комп’ютерно орієнтованих засобів для покращення рівня розвитку ІКК у медичних та інших ЗВО України
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Savchuk B. P., Yehorova I. V., Fedchyshyn N. O.
Назва : Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology
Паралельн. назви :Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 55-61 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експеримент--аналіз--педагогічний
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yelahina N. I., Fedchyshyn N. O.
Назва : Games as a means of learning a foreign language by medical students
Паралельн. назви :Ігрова модель як засіб вивчення іноземної мови студентами-медиками
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 87-92 (Шифр МУ7/2020/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна гра--студенти
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Fedchyshyn N. O., Protner E.
Назва : Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity
Паралельн. назви :Гербарт і Гербартіанство в європейській педагогіці: історія й сучасність
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 25-31 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний--план
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Yelahina N. I.
Назва : Herbartian ideas in educational theory and practice
Паралельн. назви :Гербартіанські ідеї в педагогічній теорії та практиці
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 89-95 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the chap.
Анотація: New approach to solving the problem of theory and practice of Herbartian pedagogy in German-speaking countries in the second half of ХІХ – ХХ centuries is represented in the article. The authors analyzed preconditions of education system reforming as well as assessed the Herbartians’ performance in the history of pedagogy. The differences between the views of J.F. Herbart and the Herbartians were determined. It is proved that the history of pedagogical thought of Western Europe has been represented by a wide variety of pedagogical movements and concepts. Conclusion. Taking into account the peculiarities of such terms as moral and religious beliefs, pedagogical tact, cultural and historical education stages there was found that the Herbartians focused on the development of the child according to psychological laws and recommended to select mentally developing material, following the ideas of cultural and historical stages, and on this basis the Herbartians prepared and justified the new system of curriculum that was to some extent contradictory to the views of their teacheУ статті обґрунтовано новий підхід до розв’язання проблеми теорії і практики гербартіанської педагогіки в німецькомовних країнах другої половини ХІХ – ХХ ст. Проаналізовано передумови реформування системи освіти та розкрито оцінку діяльності гербартіанців в історії педагогіки. Виявлено відмінності між поглядами Й.-Ф. Гербарта і гербартіанцями. Установлено, що історія педагогічної думки країн Західної Європи представлена широким спектром різноманітних педагогічних течій та концепцій. Висновки. Зважаючи на особливості дефініцій морально-релігійні уявлення, педагогічний такт, культурно-історичні ступені навчання, встановлено, що гербартіанці акцентували увагу на розвитку дитини відповідно до психологічних законів й рекомендували підбір розумово-розвиваючого матеріалу, слідуючи ідеї про культурно-історичні ступені й на цій основі підготували та обґрунтували по-новому систему навчального плану, що певною мірою суперечило поглядам їх вчителя
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yelahina N. I., Fedchyshyn N. O.
Назва : Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students
Паралельн. назви :Вплив якості викладання англійської мови за професійним спрямуванням на результати вивчення предмета студентами-медиками
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 62-68 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yelahina N. I., Fedchyshyn N. O.
Назва : Innovative methods of teaching professional english to medical students
Паралельн. назви :Інноваційні методи викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам-медикам
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 100-106 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні--засоби
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yelahina N. І., Fedchyshyn N. O.
Назва : Motivation as a key component of teaching english for medical students
Паралельн. назви :Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 107-112 (Шифр МУ7/2019/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--комунікативна--робота парами
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Fedchyshyn N. O., Yelcthina N. I.
Назва : Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment
Паралельн. назви :Особливості підготовки майбутніх вчителів фізичної культури в закладах вищої освіти
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 1. - С. 11-15 (Шифр МУ7/2020/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Klishch H. I., Fedchyshyn N. O., Yelahina N. I.
Назва : Quality improvement through quality audit in austrian higher education
Паралельн. назви :Quality improvement through quality audit in austrian higher education
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 153-157 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Анотація: In the early twenty-first century the problem of quality assurance in higher education became one of the main issues in the developed countries. A quality assurance in higher education at all stages and levels, evaluation of its performance and quality management system are major challenges at the present time. The quality audit is a systematic and independent analysis, allowing to determine the compliance of activities and results in the field of quality of higher education; a procedure for the purpose of assessing and certifying the higher education institution’s internal quality management system. Conclusion. The article analyses existing approaches to auditing in Austria. It illustrates various approaches and implementation of audit in Austrian education system and is targeted both at quality assurance agencies and at higher education institutions. Consequently, the publication covers the topics of terminology, purpose and aim of the audit, national legislation and audit procedureНа початку ХХІ століття у розвинутих країнах світу актуалізується проблема забезпечення якості вищої освіти. Забезпечення високоякісної освіти на всіх її етапах і рівнях, оцінювання її результативності та управління якістю – одне з основних завдань сьогодення. Аудит якості – це систематичний і незалежний аналіз, що дозволяє визначити відповідність діяльності і результатів в області якості запланованих заходів; процедура з оцінки і сертифікації внутрішньої системи управління якістю вищого навчального закладу. Висновки. У статті проаналізовано підходи до аудиту в Австрії. Представлено різні підходи до впровадження аудиту у освітню систему Австрії і висвітлено проблему забезпечення якості як з погляду відповідних органів, так і з погляду закладів вищої освіти. У статті розглянуто питання термінології, цілей аудиту, національного законодавства та процедури аудиту
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Fedchyshyn N. O., Yelahina N. I.
Назва : The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany
Паралельн. назви :Концепт педагогічної біографістики: досвід Німеччини
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 129-135 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географіч. рубрики: Німеччина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біографічний--підхід--психологічна
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bilavych Η. V., Bahriy M. A., Bilavych I. V., Savchuk B. R., Fedchyshyn N. O.
Назва : The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century)
Паралельн. назви :Внесок лікарів, членів наукового товариства імені Шевченка у Львові, у розвиток української освіти, науки, літератури (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 14-18 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы
Связь учебного заведения с общественностью
Географіч. рубрики: Галичина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медичні науки
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк (стр.5-10)
Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/ В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер (стр.11-16)
Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/ О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова (стр.17-22)
Зарівна Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти/ Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук (стр.23-27)
Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/ М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов (стр.28-34)
Корда Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.35-40)
Мосула Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук (стр.41-46)
Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/ О. М. Мочульська (стр.47-53)
Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/ Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук (стр.54-58)
Савич А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання/ А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин (стр.59-63)
Gashynova E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma/ E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel (стр.64-68)
Vorona I. I. History of tutoring as effective methods of educational process/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.69-74)
Zhyznomirska O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects/ O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv (стр.75-80)
Боярчук О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів/ О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.81-86)
Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/ Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна (стр.87-93)
Маража І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря/ І. О. Маража, І. В. Жулкевич (стр.94-99)
Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.100-106)
Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига (стр.107-111)
Дігтяр В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти/ В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська (стр.112-116)
Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/ Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський (стр.117-121)
Нецюк О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній (стр.122-127)
Потапова Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті/ Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко (стр.128-132)
Шкробот С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.133-137)
Kosenko V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care/ V. M. Kosenko (стр.138-142)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/ О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович (стр.5-8)
Ілащук Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб/ Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець (стр.9-11)
Клименко Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології/ Т. М. Клименко [та ін.] (стр.12-18)
Козлова І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини/ І. О. Козлова, С. В. Федоров (стр.19-23)
Комнацький Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти/ Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра (стр.24-27)
Корда М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії/ М. М. Корда [та ін.] (стр.28-32)
Крицька Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін/ Г. А. Крицька [та ін.] (стр.33-36)
Курінний А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX/ А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій (стр.37-40)
Литвиненко Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні/ Н. В. Литвиненко [та ін.] (стр.41-45)
Марущак М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.46-49)
Михальчук А. М. . Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки/ А. М. Михальчук [та ін.] (стр.50-54)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів/ Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний (стр.55-59)
Потапов В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.60-63)
Рублевська Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.64-67)
Симчич Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти/ Х. С. Симчич, С. В. Федоров (стр.68-71)
Слабкий Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами/ Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський (стр.72-74)
Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/ М. М. Сулейман (стр.75-78)
Хвисюк О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.79-82)
Шостакович-Корецька Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.83-88)
Fedchyshyn N. O. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina (стр.89-95)
Артьоменко В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів/ В. В. Артьоменко, В. М. Носенко (стр.96-98)
Бойко Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.99-101)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.102-106)
Гнатишина Л. Л. . Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка/ Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець (стр.107-110)
Господарський І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер/ І. Я. Господарський (стр.111-116)
Громова А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології/ А. М. Громова [та ін.] (стр.117-119)
Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему/ А. А. Гудима (стр.120-123)
Йолтухівський М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.] (стр.124-129)
Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/ Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко (стр.130-133)
Середюк В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу/ В. Н. Середюк (стр.134-147)
Шульгай А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів/ А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук (стр.148-152)
Klishch H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education/ H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina (стр.153-157)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Вихрущ А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми/ А. В. Вихрущ, О. М. Христенко (стр.5-13)
Волосовець А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.14-17)
Дубина С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання/ С. О. Дубина [та ін.] (стр.18-22)
Іванченко О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету/ О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна (стр.23-29)
Кучин Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків/ Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар (стр.30-37)
Маврутенков В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання/ В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко (стр.38-42)
Волосовець О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.43-47)
Олійник Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування/ Н. Я. Олійник (стр.48-55)
Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/ М. П. Тишковець (стр.56-60)
Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/ R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna (стр.61-67)
Бойчук А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.68-73)
Волосовець О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.74-80)
Марущак М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів/ М. І. Марущак, М. Ю. Синенко (стр.81-87)
Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/ О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк (стр.88-92)
Bilavych І. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia/ І. V. Bilavych [та ін.] (стр.93-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Derevianko Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives/ Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska (стр.5-10)
Fedchyshyn N. O. Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelcthina (стр.11-15)
Potapova Т. М. The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy/ Т. М. Potapova [et al.] (стр.16-20)
Savaryn T. V. The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments/ T. V. Savaryn, I. A. Prokop (стр.21-26)
Volyanska L. A. Problem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses/ L. A. Volyanska [et al.] (стр.27-30)
Bauer T. Bilingualism and interference as tendencies of linguistic development of modern educ ationalspace in conditions ofeducational internationalization/ T. Bauer, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina (стр.31-35)
Khaniukov O. O. Research competency at the undergraduate level of higher education/ O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnychenko, О. V. Smolyanova (стр.36-40)
Kolodnytska O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence/ O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona (стр.41-44)
Kulbashna Ya. A. A modern model of masters’ in dentistry professional training/ Ya. A. Kulbashna [et al.] (стр.45-49)
Lomakina Yu. V. A technology of communicative competence development of future doctors in the process of professional training/ Yu. V. Lomakina [et al.] (стр.50-55)
Nazarevych L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU/ L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda (стр.56-61)
Nazaruk О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian/ О. V. Nazaruk (стр.62-66)
Protsyk Η. M. Project method: past and future/ Η. M. Protsyk (стр.67-71)
Rodionova V. V. The role of a scientific circle in students’ professional training/ V. V. Rodionova [et al.] (стр.72-76)
Synyshyna V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists/ V. M. Synyshyna (стр.77-81)
Stefanyshyn K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school/ K. L. Stefanyshyn (стр.82-86)
Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.87-92)
Zencaka Andra. The role of adult vocational education in business environment in Latvia/ Andra Zencaka (стр.93-101)
Demianchuk M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/ M. R. Demianchuk (стр.102-105)
Kichula M. Ya. Pedagogical approaches in the process of training medical students/ M. Ya. Kichula (стр.106-111)
Sheremeta L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign/ L. P. Sheremeta (стр.112-116)
Vorona I. I. Professional culture in the context of future doctor training/ I. I. Vorona, I. A. Prokop (стр.117-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)