Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Vorona, I. I.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-16 
1.


    Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Текст] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
англійська -- мова -- система -- вправи
Дод.точки доступу:
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Vorona, I. I.
    Latin as a component of future nursers’ professional education [Текст] = Латинська мова як складова професійної освіти майбутніх медсестер / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 148-152. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
професійна -- компетентність -- термінологічна -- латинська -- мова
Дод.точки доступу:
Kolodnytska, O. D.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Vorona, I. I.
    Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence [Текст] = Термінологічний вокабуляр комунікативної культури у парадигмі іншомовної компетентності / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 98-104. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормовані):
спілкування
Дод.точки доступу:
Kitura, H. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Vorona, I. I.
    Criteria and levels of formation of professional communicative culture [Текст] = Критерії та рівні сформованості професійно-комунікативної культури / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 128-135. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Kolodnytska, O. D.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Vorona, I. I.
    History of tutoring as effective methods of educational process [Текст] = Історія розвитку тьютoрствa як eфeктивнoї методики навчального процесу / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 69-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Kitura, H. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Oleksii, K. B.
    Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language [Текст] = Узагальнена модель інтегративної технології управління самостійною роботою студентів-медиків при вивченні іноземної мови / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 144-149. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
підхід -- методи -- процес -- управління
Дод.точки доступу:
Savaryn, T. V.
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Vorona, I. I.
    Professional culture in the context of future doctor training [Текст] = Професійна культура в контексті підготовки майбутнього лікаря / I. I. Vorona, I. A. Prokop // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 117-121. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
студенти -- медики -- формування культури
Дод.точки доступу:
Prokop, I. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Kolodnytska, O. D.
    Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence [Text] = Фразеологічний фонд латинської мови як джерело формування лексичної компетенції майбутніх лікарів / O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona // Медична освіта. - 2020. - № 1. - P41-44. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- медики -- латинські -- приказки -- афоризми
Дод.точки доступу:
Palasiuk, Η. B.
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2021/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2
Зміст:
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Величко, В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків / В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дралова, О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти / Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук. - С.23-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кожем’яка, М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу / М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А.Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Мосула, Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання / Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мочульська, О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів) / О. М. Мочульська. - С.47-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Романюк, Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання / Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савич, А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання / А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Gashynova, E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma / E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel. - С.64-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. History of tutoring as effective methods of educational process / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Zhyznomirska, O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects / O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv. - С.75-80. - Bibliogr. at the end of the art.
Боярчук, О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлова, Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія» / Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна. - С.87-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маража, І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря / І. О. Маража, І. В. Жулкевич. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.100-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Бакалець, О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дігтяр, В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти / В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліманський, Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень / Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нецюк, О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній. - С.122-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапова, Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті / Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко. - С.128-132. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шкробот, С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання / С. І. Шкробот [та ін.]. - С.133-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Салій З. В., Салій М. І., Дуве Х. В.
Kosenko, V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care / V. M. Kosenko. - С.138-142. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: МУ7/2015/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4 . - 68.62, р.
Зміст:
Волкова, Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці / Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда. - С.9-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Деніна, Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини / Р. В. Деніна. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарічна, Т. П. Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті / Т. П. Зарічна. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Н. В. Зозуляк. - С.22-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Івануса, І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид. - С.24-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калинюк, Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету / Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпінець, І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу / І. М. Карпінець. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кишкан, І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти / І. Г. Кишкан, І. І. Заморський. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення / З. М. Кіт, А. Р. Вергун. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування / Г. М. Мельничук [и др.]. - С.41-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Костюк І. Р., Шовкова Н. І., Базалицька О. В., Бабенко А. Д., Білищук М. В., Потяк О. Ю., Коиікін О. Є., Яворська О. І., Аваков В. В.
Мергель, Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.48-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сирцов, В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов [и др.]. - С.51-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ключко С. С., Хитрик А. І., Завгородня М. І., Таврог М. Л.
Степанов, Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу / Ю. М. Степанов [и др.]. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Будзак І. Я., Косинська С. В., Саленко А. В.
Тертишний, С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами / С. І. Тертишний. - С.58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фальфушинська, Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шолойко, Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації” / Н. В. Шолойко. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шухтін, В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам / В. В. Шухтін, В. І. Хрущ. - С.68-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві / С. О. Ястремська. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ящук, О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації / О. В. Ящук. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Vorona, I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors / I. I. Vorona. - С.77-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боярська, Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів / Л. М. Боярська [и др.]. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рыжов О. А., Корнієнко Г. В., Дмитряков В. О., Скалозубов М. О.
Вакалюк, І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина” / І. П. Вакалюк [и др.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Середюк Н. М., Середюк В.Н., Деніна Р. В., Мергель Т. В.
Грицай, Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою / Г. В. Грицай. - С.87-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Залізняк, М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. С. Залізняк. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кузняк, Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія” / Н. Б. Кузняк [и др.]. - С.93-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Галагдина А. А., Бамбуляк А. В., Дмитренко Р. Р.
Мисула, І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [и др.]. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Квасніцька О. С.
Мищенко, І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів / І. А. Мищенко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніженковська, І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олещук, О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією / О. М. Олещук [и др.]. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вольська А. С., Шевчук О. О., Коваль М. І.
Перцева, Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах / Т. О. Перцева [и др.]. - С.109-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Зимник С. В., Рублевська Н. І., Щудро С. А., Григоренко Л. В., Штепа О. П., Крамарьова Ю. С., Зайцев В. В., Дзяк М. В., Кулагін О. О.
Чолак, І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів / І. С. Чолак. - С.112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравчук, Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР. / Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка. - С.115-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)