Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (20)Періодичні видання (90)Бібліотечні видання (45)Краєзнавство (6)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІННОВАЦІЇ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-21 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юхименко П.
Назва : Інтелектуальна безпека держави в системі конкурентоспроможності національної економіки
Паралельн. назви :Intellectual Security of the State in the System of Competitiveness of the National Economy
Місце публікування : Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 7-22 (Шифр 21876/2020/10)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- ИНТЕЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальний--капітал--інновації
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Філімонов В.І., Гончарова Н.Г., Бессараб Г.І.
Назва : Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 20-22 (Шифр МУ7/2008/4)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз В. М., Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Назва : Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту”
Паралельн. назви :Modern innoVations in Vinnytsia national medical university by M. Pyrogov and realizatoin of law of ukraine “About higher education”
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 2. - С. 64-68 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61:378/І-54
Автор(и) : Суходоля А. І., Монастирський В. М.
Назва : Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.
Місце публікування : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 140 (Шифр 61:378/І-54-845021)
ББК : 61:378 + 74.58
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Маркова М. В. Інформаційно-психологічна війна: медико-психологічні наслідки та стратегії протидії/ М. В. Маркова (стр.6-10)
Ткачук І. М. Удосконалення педагогічного процесу задля підвищення якості профілактики серцево-судинних захворювань у військовослужбовців/ І. М. Ткачук (стр.11-16)
Малахов В. О. Ділова (рольова) гра як сучасна форма семінарського заняття в системі післядипломної підготовки лікарів за фахом "Лікувальна фізкультура та спортивна медицина"/ В. О. Малахов [та ін.] (стр.17-22)
Починська М. В. Класи пульсового артеріального тиску та функціональні показники кровообігу у пацієнтів після імплантації електрокардіостимулятора та медикаментозної терапії/ М. В. Починська [та ін.] (стр.23-28)
Кожем’яка Г. В. Вплив ожиріння на формування змін геометрії міокарда у хворих на гіпертонічну хворобу/ Г. В. Кожем’яка [та ін.] (стр.29-34)
Чегодайкина Н. С. Комплексная оценка паразитарной заболеваемости в районах Харьковской области с применением интегральных показателей/ Н. С. Чегодайкина [та ін.] (стр.35-43)
Юдін М. А. Особливості міжособистісної взаємодії у пацієнтів косметологічного профілю із дисгармонічним самосприйняттям/ М. А. Юдін (стр.44-47)
Савенков В. І. Аналіз ефективності ретроперитонеального та трансабдомінального лапароскопічних доступів у хворих із різним перебігом гідронефрозу/ В. І. Савенков [та ін.] (стр.48-53)
Савельева Н. Н. Влияние комплексной терапии с использованием иммуномодуляторов на системный гуморальный иммунитет больных хроническим генерализованным пародонтитом І–ІІ степени тяжести с энтеробиозом/ Н. Н. Савельева, С. А. Шнайдер, Е. И. Бодня (стр.54-59)
Калмиков С. А. Актуальні питання лікувальної фізичної культури у випадку наявності диссекреторного та астеновегетативного синдромів хронічного гастриту/ С. А. Калмиков, Ю. С. Калмикова, Г. С. Урдіна (стр.60-65)
Бодня Е. И. Эколого-эпидемиологическая характеристика маляриогенной ситуации основных территорий северо-востока левобережной Украины/ Е. И. Бодня, Л. Н. Потапова, Г. И. Наглова (стр.66-75)
Хвисюк М. А. Изучение влияния антитромбоцитарных препаратов на уровень p-селектина и галектина 3 у пациентов с ишемической болезнью сердца/ М. А. Хвисюк (стр.76-79)
Меликова Т. А. Оценка изменений уровня гомоцистеина у беременных с аутоиммунными заболеваниями щитовидной железы/ Т. А. Меликова (стр.80-84)
Науково-практична конференція, присвячена пам’яті проф. Ю. В. Бєлоусова, "Інновації в дитячій гастроентерології і нутриціології в практиці дитячого та сімейного лікаря" (стр.85-90)
Шармазанова Е. П. История развития рентгенологии в Харькове (1896–1899)/ Е. П. Шармазанова, Н. А. Бортный, В. В. Шаповалова (стр.91-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олексенко В.
Назва : Становлення професійно та соціально значущих рис характеру у студентів
Паралельн. назви :Formation of Professionally and Socially Meaningful Traits of Character for Students
Місце публікування : Вища школа. - 2019. - № 1. - С. 16-25 (Шифр 21876/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоорганізація--інновації--вища школа
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2019р.,N 3 (додаток)
Цікаві статті :
Матеріали XVI Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України" (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) 16-17 травня 2019 року м. Тернопіль (стр.5-100)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Бабінець Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання/ Л. С. Бабінець [та ін.] (стр.5-8)
Герасимюк І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти/ І. Є. Герасимюк [та ін.] (стр.9-13)
Грицан Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.14-17)
Дмитришин Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє/ Т. М. Дмитришин (стр.18-25)
Заєць Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології/ Т. А. Заєць (стр.26-28)
Корда М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги/ М. М. Корда [та ін.] (стр.29-33)
Криницька І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань/ І. Я. Криницька [та ін.] (стр.34-37)
Марущак М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.38-41)
Олеськова Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи/ Г. Г. Олеськова (стр.42-47)
Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/ І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов (стр.48-52)
Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів/ О. Ю. Тозюк (стр.53-57)
Фіра Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів/ Д. Б. Фіра (стр.58-61)
Ястремська С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання/ С. О. Ястремська (стр.62-65)
Likhacheva N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system/ N. V. Likhacheva [та ін.] (стр.66-69)
Бойко Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.70-73)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.74-76)
Волошина О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина"/ О. Б. Волошина [та ін.] (стр.77-80)
Колісник Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.81-84)
Кущ О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ)/ О. Г. Кущ [та ін.] (стр.85-89)
Паласюк Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема (стр.90-94)
Радецька Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини/ Л. В. Радецька [та ін.] (стр.95-97)
Стойкевич Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету/ Г. В. Стойкевич [та ін.] (стр.98-100)
Prokop I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students/ I. A. Prokop (стр.101-106)
Воробець З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко (стр.107-111)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.112-118)
Саварин Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст./ Т. В. Саварин (стр.119-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль (стр.5-123)
Григоровська С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.6-9)
Григоровська С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.10-12)
Карпінська Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки/ Л. Г. Карпінська [и др.] (стр.22-28)
П’ятницький Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.)/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.29-35)
Волосовець О. П. PhD програми в охороні здоров’я/ О. П. Волосовець (стр.36-39)
П’ятницький Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.40-49)
П’ятницький Ю. С. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту”/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.50-53)
Корда М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ М. М. Корда [и др.] (стр.54-57)
Barg Wojciech. Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016/ Barg Wojciech (стр.58-59)
Амосова К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця/ К. М. Амосова [и др.] (стр.60-63)
Мороз В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту”/ В. М. Мороз [и др.] (стр.64-68)
Вороненко Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.69-72)
Запорожан В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.73-76)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет”/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.77-81)
Думанський Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина”/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.82-84)
Лісовий В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.85-89)
Колесник Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.90-92)
Ждан В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік/ В. М. Ждан [и др.] (стр.93-97)
Дзяк Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.98-101)
Рожко М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків/ М. М. Рожко [и др.] (стр.102-106)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація”/ В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь (стр.107-109)
Зіменковський Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.110-112)
Іоффе І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе, С. М. Смірнов (стр.113-116)
Хвисюк О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.117-119)
Никоненко О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України”/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.120-123)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Ковальчук Л.Я. Безперервне післядипломне професійне навчання лікарів: перспективи і проблеми в анестезіології/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.5-7)
Дзяк Г.В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії/ Г. В. Дзяк, (стр.8-13)
Мисула І.Р. Рухова активність - невід`ємний важливий компонент здоров`я під час навчання у вищому навчальному закладі/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.13-15)
Неруш П.О. Інтеграція навчального процесу - основа ефективності кредитно-модульної системи навчання/ П. О. Неруш [и др.] (стр.16-17)
Крижановський Я.Й. Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів з загальної хірургії за принципами кредитно-модульної системи навчання/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.18-19)
Філімонов В.І. Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології/ В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб (стр.20-22)
Білай І.М. Викладання клінічної фармакокінетики провізорам-інтернам на факультеті післядипломної освіти/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.23-25)
Сіліна Т.М. Деякі аспекти викладання студентам фармацевтичного факультету в умовах Болонського процесу/ Т. М. Сіліна [и др.] (стр.25-26)
Токарчук Н.І. Проблеми навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи при підготовці студентів-іноземців/ Н. І. Токарчук [и др.] (стр.27-28)
Ткачук С.С. Проблеми та особливості організації практично орієнтованого викладання фізіології студентам, що навчаються за кредитно-модульною системою/ С. С. Ткачук [и др.] (стр.29-31)
Міщенко І.В. Практично орієнтоване викладання фізіології в Українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи/ І. В. Міщенко [и др.] (стр.32-33)
Мерецький В.М. особливості аудиторної роботи в процесі викладання курсу клінічної фармакології в умовах системи "єдиного дня"/ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; (стр.33-35)
Вадзюк С.Н. Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.36-37)
Бугай Б.Г. Кардиоцереброваскулярні синдроми: мотиви необхідності вивчення їх на пропедевтиці внутрішних хвороб/ Б. Г. Бугай [и др.] (стр.38-40)
Хурані І.Ф. Сучасні аспекти організації викладання онкології в іноземних спеціалістів післядипломної підготовки/ І. Ф. Хурані (стр.41-43)
Фіра Л. Вивчення фітотерапії - необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця/ ; ; ; ; ; ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, (стр.43-44)
Слабий М.В. Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки/ М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський (стр.45-48)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маврутенков В. В., Литвин К. Ю., Ревенко Г. О.
Назва : Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання
Паралельн. назви :On-line consultation of patients as a tool for managing practical skills with students at the department of infectious diseases during distance learning
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 38-42 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновації--педагогічні--технології--якість--навчання--мотивація
Анотація: Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) прискорила рух до телемедицини і надала можливості медичним школам підготувати студентів для участі в онлайн-освіті та сформувати компетенції для цього переходуЗ огляду на наш досвід та отримані результати проведеного дослідження, вважаємо перспективним в умовах дистанційного навчання використання інтерактивних онлайн-консультацій хворих, оскільки це суттєво підвищує рівень засвоєння матеріалу та мотивацію студентів, а також є ефективним засобом відпрацювання практичних навичок з діагностики й терапії інфекційних хвороб у дітей і дорослихThe current pandemic has rapidly accelerated the movement towards telemedicine and enabled medical schools to prepare students for participation and development of competencies for this transitionGiven our experience and the results of the analysis of the conducted study, we consider promising the use of online patient counseling in distance learning, as it significantly improves the quality of learning and motivation of students, and is an effective means of developing practical skills in diagnosis and treatment of infectious diseases in children and adults
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбатов С.
Назва : Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів
Місце публікування : Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 65-73 (Шифр 23823/2016/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куцевляк В. Ф., Грищенко В. В., Цыганова И. В., Иванов А. Е., Сирота О. Н., Пушкарь Л. Ю.
Назва : Инновации в повышении квалификации врачей стоматологических специальностей
Паралельн. назви :Innovations in postgraduate training for dental doctors
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 2. - С. 19-22 (Шифр ПУ56/2018/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Система повышения квалификации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення кваліфікації--стоматологія--педагогіка--інновації
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Захарчин Г.
Назва : Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань
Місце публікування : Вища школа. - 2020. - № 11/12. - С. 30-39 (Шифр 21876/2020/11/12)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--знання--професійний розвиток--інновації
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Вища школа -2012р.,N 10
Цікаві статті :
Півняк Г. Інновації як визначальна складова сучасної вищої освіти/ Г. Півняк (стр.7-16)
Вороненко О. Інооваційна компетентність керівників вищих навчальних закладів України у сфері трансферу технологій/ О. Вороненко (стр.17-26)
Глуховская Н. Актуальні проблеми імплементації курсу ECDL в системі підготовки майбутніх фахівців/ Н. Глуховская (стр.27-32)
Лузік Е. Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців автотранспортної галузі/ Е. Лузік, І. Борець (стр.33-38)
Троеглазова М. Методика викладання перекладу: соціокультурний аспект (на матеріалі юридичних текстів сучасної арабської літературної мови)/ М. Троеглазова (стр.39-50)
Ігнатенко Н. Модель системно організованого процесу самоосвіти вчителя/ Н. Ігнатенко, А. Ратушинська (стр.51-59)
Кміть І. Професійно-деонтологічний потенціал медичної сестри/ І. Кміть, Л. Головачук (стр.60-67)
Юрас І. Виховання майбутнього співробітництва Служби безпеки України як громадянина і патріота/ І. Юрас (стр.68-73)
Мікульонок І. Профілактика правопорушень у студентському середовищі - важлива складова навчально-виховної роботи у вищому навчальному закладі/ І. Мікульонок (стр.74-83)
Яковенко М. Соціокультурна актуальність екзистенціалізму/ М. Яковенко (стр.84-91)
Біліченко А. Постать Сильвестра Гогоцького у вітчизняних архівних документах і матеріалах/ А. Біліченко (стр.92-104)
Платаш Л. Омелян Попович - буковинський діяч кінця ХІХ початку ХХ століття/ Л. Платаш (стр.105-116)
Шабанова Ю. Інженерна педагогіка в Національному гірничому університеті: світовий виклик сучасній вищій освіті/ Ю. Шабанова (стр.117-120)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Вища освіта України -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти/ В. Андрущенко (стр.5-9)
Бакіров В. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів/ В. Бакіров, Л. Бєлова (стр.10-16)
Рубанець О. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі/ О. Рубанець (стр.17-21)
Терепищий С. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту/ С. Терепищий (стр.22-29)
Коваленко В. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти/ В. Коваленко (стр.30-36)
Нестерова М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: Європейський досвід/ М. Нестерова (стр.37-41)
Цвєткова Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін/ Г. Цвєткова (стр.42-48)
Опанасюк Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти/ Ю. Опанасюк (стр.49-53)
Силадій І. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованого світу/ І. Силадій (стр.54-58)
Яременко Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти/ Л. Яременко (стр.59-64)
Курбатов С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів/ С. Курбатов (стр.65-73)
Щербакова О. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки/ О. Щербакова (стр.74-82)
Курбатов С. «ПОБАЧИТИ СЛОНА...» Рецензія на книгу: «Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд “Міжнародний фонд досліджень освітньої політики”» ; за заг. ред. Т. В. Фінікова, О. І. Шарова - К.: Таксон, 2014. - 144 с/ С. Курбатов (стр.83-84)
Астахова В. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи/ В. Астахова (стр.85-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Партнерство і співпраця - нагальне веління часу (Виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні) (стр.5-8)
Андрущенко В. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському освітньому просторі/ В. Андрущенко (стр.9-12)
Куляс П. Вся і давність, і обнова - українська мова/ П. Куляс (стр.13-24)
Косова Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук/ Б. Косова (стр.25-30)
Майборода В. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України/ В. Майборода (стр.31-36)
Бутівщенко С. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою/ С. Бутівщенко (стр.37-43)
Гончаров В. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя/ В. Гончаров (стр.44-51)
Яременко Л. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність/ Л. Яременко (стр.52-58)
Блохін О. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способужиття особистості/ О. Блохін (стр.59-71)
Шугай Н. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северина Грудтвіга - засновника сучасної освіти дорослих/ Н. Шугай (стр.72-78)
Чорнойван Г. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні/ Г. Чорнойван (стр.79-85)
Дебич М. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття/ М. Дебич (стр.86-91)
Зварич І. Тестування педагогічної компетентності викладачів США/ І. Зварич (стр.92-99)
Семенюк Н. Безперервна освіта: світова практика й Україна/ Н. Семенюк (стр.100-106)
Стеценко К. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії/ К. Стеценко (стр.107-111)
Конончук А. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя/ А. Конончук (стр.112-113)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Антонюк Л.
Назва : Австрійський досвід розвитку освітньої системи і його корисність для України
Паралельн. назви :Austrian Experience in the Development of the Educational System and its Usefulness for Ukraine
Місце публікування : Вища школа. - 2018. - № 11. - С. 49-62 (Шифр 21876/2018/11)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географіч. рубрики: Австрія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформа--інновації--європейська інтеграція
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрущенко В.
Назва : Глобальні тренди розвитку освіти XXI століття
Місце публікування : Вища освіта України. - 2019. - № 3. - С. 5-14 (Шифр 23823/2019/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людина--інновації--традиції
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Криницька І. Я., Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В.
Назва : Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань
Паралельн. назви :Innovations in medical education: integrated approach to diagnostics, treatment and prevention of diseases
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 34-37 (Шифр МУ7/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка--лікарі
Анотація: Мета роботи – проаналізувати переваги інтегративного підходу до вивчення діагностики, лікування та профілактики захворювань в освітньому процесі медичного університетуОсновна частина. Інтеграція України в міжнародне науково-освітнє співтовариство та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Однією із важливих компетентностей, якої має набути студент вищого медичного закладу, є клінічне мислення та інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань. Інтегративна медицина демонструє багаторівневий підхід до пацієнта з будь-якою патологією і передбачає співпрацю з таким пацієнтом на рівні його особистості, соматичної та психологічної проблеми та орієнтована на кінцеву мету – зміну стратегії та якості життя пацієнта, а не лише позбавлення його певного соматичного захворюванняВисновок. Таким чином, принципи інтегративної медицини є найбільш перспективними для подальшого теоретичного розвитку і мають безумовні практичні переваги, оскільки, ґрунтуючись на ідеї єдиного механізму розвитку хвороб, обумовленого закономірними процесами життєдіяльності, передбачають більш раціональні шляхи пошуку ефективних засобів профілактики і лікування
Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)