Пошуковий запит: (<.>K=АНАЛІЗ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Demianchuk M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.20-24
|
>2.
| Demianchuk M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/M. R. Demianchuk // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.102-105
|
>3.
| Hantimurova N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results/N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.40-45
|
>4.
| Savchuk B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology/B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.55-61
|
>5.
| Sopiha М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors/М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.133-136
|
>6.
| Synyshyna V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists/V. M. Synyshyna // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.137-141
|
>7.
| The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle/N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.96-102
|
>8.
| Ulishchenko V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school/V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.142-147
|
>9.
| Абрамов А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.6-10
|
>10.
| Авраменко І. Ю. Аналіз поєднання вроджених вад серця з вродженими аномаліями інших органів і систем/І. Ю. Авраменко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2014,N № 3.-С.31-34
|
>11.
| Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/О. В. Курята [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.100-104
|
>12.
| Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/Я. Я. Бондар [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.14-15
|
>13.
| Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/М. М. Багрій, Н. М. Воронич-Семченко, О. Г. Попадинець // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.102-105
|
>14.
| Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини/Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.65-67
|
>15.
| Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”/В. О. Кавин [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.69-72
|
>16.
| Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.64-67
|
>17.
| Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова/П. Т. Дацишин [и др.] // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.45
|
>18.
| Андрушкевич Ф. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі/Ф. Андрушкевич // Вища освіта України, 2011,N № 4.-С.83-87
|
>19.
| Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.107-111
|
>20.
| Бех В. Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи/В. Бех // Вища освіта України, 2005,N №3.-С.13-19
|
|
|