Пошуковий запит: (<.>K=АНАЛІЗ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Яковенко М. Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій/М. Яковенко // Вища школа, 2013,N № 8.-С.70-77
|
>2.
| Возняк О. Аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” в аспекті компетентнішого підходу до навчання/О. Возняк // Вища школа, 2019,N № 10.-С.66-75
|
>3.
| Константінова Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм/Н. Константінова // Вища школа, 2013,N № 7.-С.79-91
|
>4.
| Чирчик С. Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти/С. Чирчик // Вища школа, 2019,N № 9.-С.71-77
|
>5.
| Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.31-35
|
>6.
| Абрамов А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.6-10
|
>7.
| Громовик Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.35-38
|
>8.
| Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/О. В. Курята [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.100-104
|
>9.
| The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle/N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.96-102
|
>10.
| Hantimurova N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results/N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.40-45
|
>11.
| Андрушкевич Ф. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі/Ф. Андрушкевич // Вища освіта України, 2011,N № 4.-С.83-87
|
>12.
| Sopiha М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors/М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.133-136
|
>13.
| Лякішева А. Проблема групової згуртованості: аналіз наукових досліджень/А. Лякішева // Вища школа, 2013,N № 5.-С.93-102
|
>14.
| Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.5-9
|
>15.
| Demianchuk M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.20-24
|
>16.
| Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/А. В. Чорномидз // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.62-66
|
>17.
| Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.130-133
|
>18.
| Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року /І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль), 2018. т.№ 2.-С.6-13
|
>19.
| Дебич М. Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз/М. Дебич // Вища школа, 2017,N № 3.-С.41-50
|
>20.
| Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.64-67
|
|
|