Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (187)Періодичні видання (4471)Бібліотечні видання (109)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=АНАЛІЗ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Яковенко М. Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій/М. Яковенко // Вища школа, 2013,N № 8.-С.70-77
2.

Возняк О. Аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” в аспекті компетентнішого підходу до навчання/О. Возняк // Вища школа, 2019,N № 10.-С.66-75
3.

Константінова Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм/Н. Константінова // Вища школа, 2013,N № 7.-С.79-91
4.

Чирчик С. Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти/С. Чирчик // Вища школа, 2019,N № 9.-С.71-77
5.

Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.31-35
6.

Абрамов А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.6-10
7.

Громовик Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.35-38
8.

Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/О. В. Курята [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.100-104
9.

The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle/N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.96-102
10.

Hantimurova N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results/N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.40-45
11.

Андрушкевич Ф. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі/Ф. Андрушкевич // Вища освіта України, 2011,N № 4.-С.83-87
12.

Sopiha М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors/М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.133-136
13.

Лякішева А. Проблема групової згуртованості: аналіз наукових досліджень/А. Лякішева // Вища школа, 2013,N № 5.-С.93-102
14.

Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.5-9
15.

Demianchuk M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.20-24
16.

Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/А. В. Чорномидз // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.62-66
17.

Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.130-133
18.

Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року /І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль), 2018. т.№ 2.-С.6-13
19.

Дебич М. Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз/М. Дебич // Вища школа, 2017,N № 3.-С.41-50
20.

Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.64-67
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)