Пошуковий запит: (<.>K=АНАЛІЗ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Demianchuk M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.20-24
|
>2.
| Synyshyna V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists/V. M. Synyshyna // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.137-141
|
>3.
| Ulishchenko V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school/V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.142-147
|
>4.
| Savchuk B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology/B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.55-61
|
>5.
| Hantimurova N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results/N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.40-45
|
>6.
| Sopiha М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors/М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.133-136
|
>7.
| Demianchuk M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/M. R. Demianchuk // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.102-105
|
>8.
| The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle/N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.96-102
|
>9.
| Дебич М. Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз/М. Дебич // Вища школа, 2017,N № 3.-С.41-50
|
>10.
| Вороненко Ю. Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року)/Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N № 4.-С.8-14
|
>11.
| Славопас В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер/В. А. Славопас // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.118-120
|
>12.
| Верхогляд О. Аналіз діяльності акредитаційних агенцій США/О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський // Вища школа, 2011,N № 2.-С.72-84.
|
>13.
| Степаненко С. Аналіз деяких тенденцій прийому за держзамовленням до закладів вищої освіти України у 2012-2019 роках/С. Степаненко // Вища школа, 2020,N № 5.-С.7-32
|
>14.
| Калмиков С. А. Аналіз динаміки спірографічних показників у хворих на вогнищевий туберкульоз легенів у процесі відновного лікування/С. А. Калмиков, І. М. Калмикова, Г. С. Урдина // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2014,N № 3.-С.41-45
|
>15.
| Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/О. В. Курята [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.100-104
|
>16.
| Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/Я. Я. Бондар [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.14-15
|
>17.
| Возняк О. Аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” в аспекті компетентнішого підходу до навчання/О. Возняк // Вища школа, 2019,N № 10.-С.66-75
|
>18.
| Чабан Т. Аналіз об"єктивності тестового контролю знань студентів вищих медичних навчальних закладів./Т. Чабан, Н. Ткачишина // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №3.-С.11-13
|
>19.
| Авраменко І. Ю. Аналіз поєднання вроджених вад серця з вродженими аномаліями інших органів і систем/І. Ю. Авраменко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2014,N № 3.-С.31-34
|
>20.
| Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/М. М. Багрій, Н. М. Воронич-Семченко, О. Г. Попадинець // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.102-105
|
|
|