Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (187)Періодичні видання (4459)Бібліотечні видання (109)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=АНАЛІЗ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Demianchuk, M. R.
    Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Текст] = Аналіз результатів дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 20-24. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
медична сестра -- експеримент -- студенти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Demianchuk, M. R.
    Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Текст] = Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 102-105. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- медичні сестри
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Hantimurova, N. I.
    Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Текст] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Savchuk, B. P.
    Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology [Текст] = Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 55-61. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

Кл.слова (ненормовані):
експеримент -- аналіз -- педагогічний
Дод.точки доступу:
Yehorova, I. V.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Sopiha, М. O.
    Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors [Текст] = Соціально-психологічні методи забезпечення якості освіти майбутніх лікарів / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 133-136. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- кейс-метод -- ігровий -- метод -- тренінг -- коучинг -- аналіз -- стажування
Дод.точки доступу:
Pylypyshyn, О. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Synyshyna, V. M.
    Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists [Текст] = Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх практичних психологів / V. M. Synyshyna // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 137-141. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
студенти -- аналіз -- дослідження
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle [Текст] = Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді / N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- мотивація -- здоровий -- спосіб -- життя -- технології
Дод.точки доступу:
Oliynyk, N. М.
Kravets, N. Ya.
Pokryshko, О. V.
Yelahina, N. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Ulishchenko, V. V.
    Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school [Текст] = Особливості реалізації компетентнісного підходу до вивчення клінічної анатомії у вищому медичному навчальному закладі / V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 142-147. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
анатомія -- візуалізація -- контент -- скрайбінг -- мнемосхеми -- описова розповідь -- аналіз
Дод.точки доступу:
Cherkasov, V. H.
Ihnatishchev, M. R.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Абрамов, А. С.
    Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ -- навколишнє середовище -- аналіз -- технології
Дод.точки доступу:
Байбаков, В. М.
Григоренко, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Авраменко, І. Ю.
    Аналіз поєднання вроджених вад серця з вродженими аномаліями інших органів і систем [Текст] / І. Ю. Авраменко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2014. - № 3. - С. 31-34

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

11.


   
    Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету [Текст] / О. В. Курята [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 100-104

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Курята, О. В.
Карапетян, К. Г.
Філіппова, О. Ю.
Бардаченко, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / Я. Я. Бондар [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 14-15

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Бондар, Я.Я.
Сельський, П.Р.
Волошин, В.Д.
Дацко, Т. В.
Франчук, В. В.
Головата, Т. К.
Фурдела, М. Я.
Орел, Ю. М.
Андрійчук, О. В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

13.


   
    Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему [Текст] / М. М. Багрій, Н. М. Воронич-Семченко, О. Г. Попадинець // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 102-105

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Багрій, М.М.
Воронич-Семченко, Н.М.
Попадинець, О.Г.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

14.


   
    Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини [Текст] = Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Дод.точки доступу:
Перцева, Т. О.
Височина, І. Л.
Башкірова, Н. С.
Крамарчук, В. В.
Яшкіна, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” [Текст] = Analysis of the survey of ivano-frankivsk national medical university students on completion of study course “Operative surgery and topographic anatomy” / В. О. Кавин [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета дослідження – вивчення думки студентів про організацію навчального процесу по завершенню їх навчання на кафедрі “Клінічна анатомія і оперативна хірургія”. Матеріали та методи дослідження Анкетування студентів третього курсу медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, які завершили вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”. Запитання, які були поставлені в анкеті, стосувалися організації навчального процесу на кафедрі “Клінічна анатомія та оперативна хірургія” в умовах кредитно-трансферної системи, проведення практичних занять викладачами кафедри, виконання та засвоєння студентами медичного факультету практичних навиків. Разом з тим, з метою вияснення “виживання знань” у студентів, в анкету були включені два запитання з ймовірними відповідями з тем минулого модуля. Результати і обговорення. Отримані результати анкетування показали перспективу подальшого удосконалення навчального процесу з дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на медичному факультеті. Дана дисципліна є важливою перехідною ланкою між теоретичними та клінічними дисциплінами. На цьому етапі студенти мають змогу оволодіти практичними навиками, які в подальшому стануть складовою частиною діагностичного чи лікувального процесу. Як показало анкетування, студенти бажають більше приділяти часу практичним навикам, відпрацьовувати техніку їх виконання, акцентуючи увагу на забезпечення та можливості засвоєння практичних навиків. Постійний діалог зі студентською аудиторією позитивно впливає на організацію навчального процесу в умовах кредитно-трансферної системи, яка запроваджена в Україні згідно з Болонською декларацією. Це не тільки не суперечить, але дозволяє виробити у студентів додаткову мотивацію до навчання, посилити їх бажання до самоосвіти та вдосконалення, постійного оновлення своїх знань, що лежить в основі реформи вищої освіти, яка проводиться в Україні. Висновок. Проведене анкетування продемонструвало шляхи покращення викладання дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на сучасному етапі, дозволило розробити нові підходи до відпрацювання практичних навиків студентами, що допоможе у подальшому повноцінному вивченні студентами клінічних дисциплін
Дод.точки доступу:
Кавин, В. О.
Попович, Ю. Л.
Федорак, В. М.
Мєсоєдова, В. А.
Парахоняк, В. В.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

16.


   
    Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності [Текст] = Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type / Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Дод.точки доступу:
Рублевська, Н. І.
Шевченко, О. А.
Канюка, Г. С.
Крамарьова, Ю. С.
Щудро, С. А.
Зайцев, В. В.
Кулагін, О. О.
Дзяк, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.
61:378
П 78


. "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015 ; Вінниця)

   
    Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова [Текст] / П. Т. Дацишин [и др.] // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 45
УДК

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Гулевич, А. М. \відп. за вип.\
Дацишин, П. Т.
Заїка, С. М.
Иолтухівський, М. В.
Мельник, А. В.
Пшелуцький, Ф. Ф.
Федорченко, О. В.
Ходаківський, О. А.
Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
"Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015 ; Вінниця)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Андрушкевич, Ф.
    Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі [Текст] / Ф. Андрушкевич // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 83-87

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

19.


    Бакалець, О. В.
    Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Текст] = Retrospective analysis of planning methodology of elective disciplines on functional diagnostics at the department of functional and laboratory diagnostics of I. Horbachevsky Ternopil national medical university / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Кл.слова (ненормовані):
опитування -- методологія
Дод.точки доступу:
Бегош, Н. Б.
Дзига, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Бех, В.
    Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи [Текст] / В. Бех // Вища освіта України. - 2005. - №3. - С. 13-19

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)