Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (187)Періодичні видання (4471)Бібліотечні видання (109)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=АНАЛІЗ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Demianchuk M. R.
Назва : Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges
Паралельн. назви :Аналіз результатів дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 20-24 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична сестра--експеримент--студенти
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Demianchuk M. R.
Назва : Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges
Паралельн. назви :Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 102-105 (Шифр МУ7/2020/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--медичні сестри
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hantimurova N. I.
Назва : Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results
Паралельн. назви :Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок»
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--ліцензійний--інтегрований--іспит
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Savchuk B. P., Yehorova I. V., Fedchyshyn N. O.
Назва : Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology
Паралельн. назви :Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 55-61 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експеримент--аналіз--педагогічний
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sopiha М. O., Pylypyshyn О. I.
Назва : Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors
Паралельн. назви :Соціально-психологічні методи забезпечення якості освіти майбутніх лікарів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 133-136 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--кейс-метод--ігровий--метод--тренінг--коучинг--аналіз--стажування
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Synyshyna V. M.
Назва : Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists
Паралельн. назви :Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх практичних психологів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 137-141 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--аналіз--дослідження
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Oliynyk N. М., Kravets N. Ya., Pokryshko О. V., Yelahina N. I.
Назва : The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle
Паралельн. назви :Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз--мотивація--здоровий--спосіб--життя--технології
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ulishchenko V. V., Cherkasov V. H., Ihnatishchev M. R.
Назва : Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school
Паралельн. назви :Особливості реалізації компетентнісного підходу до вивчення клінічної анатомії у вищому медичному навчальному закладі
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 142-147 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): анатомія--візуалізація--контент--скрайбінг--мнемосхеми--описова розповідь--аналіз
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Абрамов А. С. , Байбаков В. М., Григоренко Л. В.
Назва : Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 6-10 (Шифр МУ7/2019/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--навколишнє середовище--аналіз--технології
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Авраменко І. Ю.
Назва : Аналіз поєднання вроджених вад серця з вродженими аномаліями інших органів і систем
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2014. - № 3. - С. 31-34 (Шифр ПУ56/2014/3)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курята О. В., Карапетян К. Г., Філіппова О. Ю., Бардаченко Н. І.
Назва : Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 100-104 (Шифр МУ7/2014/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондар Я.Я., Сельський П.Р., Волошин В.Д., Дацко Т. В. , Франчук В. В. , Головата Т. К. , Фурдела М. Я. , Орел Ю. М. , Андрійчук О. В.
Назва : Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 14-15 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Багрій М.М., Воронич-Семченко Н.М., Попадинець О.Г.
Назва : Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 102-105 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Височина І. Л., Башкірова Н. С., Крамарчук В. В., Яшкіна Т. О.
Назва : Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини
Паралельн. назви :Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кавин В. О., Попович Ю. Л., Федорак В. М., Мєсоєдова В. А., Парахоняк В. В.
Назва : Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”
Паралельн. назви :Analysis of the survey of ivano-frankivsk national medical university students on completion of study course “Operative surgery and topographic anatomy”
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 69-72 (Шифр МУ7/2017/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мета дослідження – вивчення думки студентів про організацію навчального процесу по завершенню їх навчання на кафедрі “Клінічна анатомія і оперативна хірургія”. Матеріали та методи дослідження Анкетування студентів третього курсу медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, які завершили вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”. Запитання, які були поставлені в анкеті, стосувалися організації навчального процесу на кафедрі “Клінічна анатомія та оперативна хірургія” в умовах кредитно-трансферної системи, проведення практичних занять викладачами кафедри, виконання та засвоєння студентами медичного факультету практичних навиків. Разом з тим, з метою вияснення “виживання знань” у студентів, в анкету були включені два запитання з ймовірними відповідями з тем минулого модуля. Результати і обговорення. Отримані результати анкетування показали перспективу подальшого удосконалення навчального процесу з дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на медичному факультеті. Дана дисципліна є важливою перехідною ланкою між теоретичними та клінічними дисциплінами. На цьому етапі студенти мають змогу оволодіти практичними навиками, які в подальшому стануть складовою частиною діагностичного чи лікувального процесу. Як показало анкетування, студенти бажають більше приділяти часу практичним навикам, відпрацьовувати техніку їх виконання, акцентуючи увагу на забезпечення та можливості засвоєння практичних навиків. Постійний діалог зі студентською аудиторією позитивно впливає на організацію навчального процесу в умовах кредитно-трансферної системи, яка запроваджена в Україні згідно з Болонською декларацією. Це не тільки не суперечить, але дозволяє виробити у студентів додаткову мотивацію до навчання, посилити їх бажання до самоосвіти та вдосконалення, постійного оновлення своїх знань, що лежить в основі реформи вищої освіти, яка проводиться в Україні. Висновок. Проведене анкетування продемонструвало шляхи покращення викладання дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на сучасному етапі, дозволило розробити нові підходи до відпрацювання практичних навиків студентами, що допоможе у подальшому повноцінному вивченні студентами клінічних дисциплін
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рублевська Н. І., Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Назва : Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності
Паралельн. назви :Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 61:378/П 78
Автор(и) : Дацишин П. Т., Заїка С. М., Иолтухівський М. В., Мельник А. В., Пшелуцький Ф. Ф., Федорченко О. В., Ходаківський О. А.
Назва : Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова, "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.
Місце публікування : "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 45 (Шифр 61:378/П 78-185158)
УДК : 61:378 + 610.207
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрушкевич Ф.
Назва : Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі
Місце публікування : Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 83-87 (Шифр 23823/2011/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бакалець О. В., Бегош Н. Б., Дзига С. В.
Назва : Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Паралельн. назви :Retrospective analysis of planning methodology of elective disciplines on functional diagnostics at the department of functional and laboratory diagnostics of I. Horbachevsky Ternopil national medical university
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 107-111 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): опитування--методологія
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бех В.
Назва : Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи
Місце публікування : Вища освіта України. - 2005. - №3. - С. 13-19 (Шифр 23823/2005/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)