Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (187)Періодичні видання (4471)Бібліотечні видання (109)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=АНАЛІЗ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яковенко М.
Назва : Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій
Місце публікування : Вища школа. - 2013. - № 8. - С. 70-77 (Шифр 21876/2013/8)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Возняк О.
Назва : Аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” в аспекті компетентнішого підходу до навчання
Місце публікування : Вища школа. - 2019. - № 10. - С. 66-75 (Шифр 21876/2019/10)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Освіта реформа -- Образования реформа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--болонський процес--якість
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Константінова Н.
Назва : Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм
Місце публікування : Вища школа. - 2013. - № 7. - С. 79-91 (Шифр 21876/2013/7)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чирчик С.
Назва : Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти
Місце публікування : Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 71-77 (Шифр 21876/2019/9)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): регресійна модель--дисперсійний--аналіз
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мосула Л. М., Криськів Л. С., Кучер Т. В.
Назва : Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 31-35 (Шифр МУ7/2019/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фармація--ліки--аналіз--методи
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Абрамов А. С. , Байбаков В. М., Григоренко Л. В.
Назва : Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 6-10 (Шифр МУ7/2019/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--навколишнє середовище--аналіз--технології
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Громовик Б. П., Горілик А. В., Глуховський П. В.
Назва : Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 35-38 (Шифр МУ7/2013/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курята О. В., Карапетян К. Г., Філіппова О. Ю., Бардаченко Н. І.
Назва : Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 100-104 (Шифр МУ7/2014/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Oliynyk N. М., Kravets N. Ya., Pokryshko О. V., Yelahina N. I.
Назва : The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle
Паралельн. назви :Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз--мотивація--здоровий--спосіб--життя--технології
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hantimurova N. I.
Назва : Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results
Паралельн. назви :Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок»
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--ліцензійний--інтегрований--іспит
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрушкевич Ф.
Назва : Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі
Місце публікування : Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 83-87 (Шифр 23823/2011/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sopiha М. O., Pylypyshyn О. I.
Назва : Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors
Паралельн. назви :Соціально-психологічні методи забезпечення якості освіти майбутніх лікарів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 133-136 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--кейс-метод--ігровий--метод--тренінг--коучинг--аналіз--стажування
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лякішева А.
Назва : Проблема групової згуртованості: аналіз наукових досліджень
Місце публікування : Вища школа. - 2013. - № 5. - С. 93-102 (Шифр 21876/2013/5)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гантімурова Н. І., Федчишин Н. О., Рудяк Ю. А.
Назва : Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України
Паралельн. назви :Professional training of foreign students in the medical universities of Ukraine
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 5-9 (Шифр МУ7/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--аналіз--адаптація
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Demianchuk M. R.
Назва : Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges
Паралельн. назви :Аналіз результатів дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 20-24 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична сестра--експеримент--студенти
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чорномидз А. В.
Назва : Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті
Паралельн. назви :Barriers of pedagogical communication between a lecturer and a student in the medical university
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 62-66 (Шифр МУ7/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Отдельные направления воспитания студентов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз--взаємодія
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко Г. Б., Красільнікова О. А., Филимоненко В. П.
Назва : Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету
Паралельн. назви :The license exam “Krok 1. Phapmacy” on “biological chemistry” for foreign students of the national university of pharmacy results evaluation
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 130-133 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: В статті аналізуються результати ліцензійного іспиту «Крок-1» в цілому та субтесту «Біологічна хімія» серед іноземних студентів з різною мовою навчання за останні 3 роки та, які навчаються в Національному фармацевтичному університеті на спеціальності «Фармація». Матеріали та методи. Студенти були розподілені на 3 групи у залежності від мови навчання. Дані виражали у вигляді М±m. Статистичну обробку даних проводили з використанням t крітерію Стьюдента з використанням програми СТАТИСТИКА. Результати та обговорення. Було виявлено, що мовний фактор не чинить суттєвого впливу на результати тестування. В той же час, поява нових, незнайомих «якірних» тестів суттєво знижує результат екзамену. Висновки. Отримані результати мають важливе значення для подальшої підготовки іноземних студентів та вказують на необхідність впровадження нових методів навчання.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах І. Є., Войтенко Л. П., Мруга М. Р.
Назва : Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 6-13 (Шифр МУ7/2018/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): субтест--іноземні мови
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дебич М.
Назва : Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз
Місце публікування : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 41-50 (Шифр 21876/2017/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Анотація: Надано визначення подвійних/спільних ступенів та характеристики програм, за якими вони присуджуються. Розглянуто досвід ЄЄ з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти. Висвітлено внесок міжнародних фондів та проектів для сприяння імплементації подвійних/спільних ступенів. Вказано на необхідність дослідити варіанти поліпшення інформації про навчальні програми та системи вступу до університетів Європейського простору вищої освіти.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рублевська Н. І., Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Назва : Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності
Паралельн. назви :Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)