Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (22)Періодичні видання (25)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Болонський<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.


   
    Євроінтеграційний напрям у Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця як вимога сьогодення [Текст] / Ю. Кучин [та ін.] // Вища школа. - 2021. - № 10. - С. 7-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ -- ИНТЕГРАЦИЯ ЗНАНИЙ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


   МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ


   Освіта реформа -- Образования реформа


Кл.слова (ненормовані):
Болонський -- процес -- вища -- медична -- освіта -- гармонізація -- декларація
Дод.точки доступу:
Кучин, Ю.
Михайличенко, Б.
Скрипник, Р.
Гребень, Н.
Національний медичний університет імені О. О. Богомольця \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Возняк, О.
    Аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” в аспекті компетентнішого підходу до навчання [Текст] / О. Возняк // Вища школа. - 2019. - № 10. - С. 66-75. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   Освіта реформа -- Образования реформа


Кл.слова (ненормовані):
освіта -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- якість
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи [Текст] / В. М. Ждан [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 46-47

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Ждан, В. М.
Бобирьов, В. М.
Білаш, С. М.
Салій, А. В.
Шешукова, О. В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2014/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2 . - 57.50, р.
Зміст:
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв'язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль. - С.5-87
Бондаренко, Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави / Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька. - С.6-8
Толстанов, О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України / О. К. Толстанов [и др.]. - С.9-12
Інші автори: Осійчук М. С., Волосовець О. П., П'ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Осійчук, М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників / М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.13-18
Осійчук, М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти / М. С. Осійчук [и др.]. - С.19-24
Інші автори: Волосовець О. П., П'ятницький Ю. С., Баранніков К. В., Соколова Л. В., Мельник І. В., Фаріон Т. І., Поліщук М. О.
Вороненко, Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн / Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук. - С.25-26
Ковальчук, Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливийаспект наступного розвитку охорони здоров'я в Україні / Л. Я. Ковальчук. - С.27-33
Мороз, В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.34-37
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Запорожан, В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря / В. М. Запорожан. - С.38-40
Амосова, К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року / К. М. Амосова [и др.]. - С.41-43
Інші автори: Мостбауер Г. В. , Калініна С. Ю., Кричинська І. В.
Лісовий, В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома / В. Μ. Лісовий [и др.]. - С.42-43
Інші автори: Капустник в. а., Завгородній І. В., Семенова Н. В.
Черних, В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти / В. П. Черних [и др.]. - С.44-45
Інші автори: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Ждан, В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи / В. М. Ждан [и др.]. - С.46-47
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Салій А. В., Шешукова О. В.
Думанський, Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський [и др.]. - С.48-51
Інші автори: Івнєв Б. Б., Первак М. Б., Басій Р. В., Владзимирський А. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення технологій зворотного зв'язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.52-53
Колесник, Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.54-58
Інші автори: Нерянов Ю. М., Авраменко М. О., Гейченко К. І.
Дзяк, Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.59-61
Інші автори: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В.
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.62-65
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболева І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Зіменковський, Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.66-67
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Серветник М. І., Чухрай Н. Л., Солонинко І. І.
Івченко, В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору / В. К. Івченко [и др.]. - С.68-72
Інші автори: Сімрок В. В., Бибик В. В., Неловкіна Берналь О. А., Шпетна С. А.
Рожко, М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету / М. М. Рожко [и др.]. - С.73-74
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Бойчук, Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.75-78
Вороненко, Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядиплоомної медичної освіти – створення професійної спіралі знань / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.79-80
Децик, О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів / О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова. - С.81-82
Поканевич, О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти / О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко. - С.83-87
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


   
    Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини [Текст] / О. Л. Холодкова [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 4. - С. 128-131

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Холодкова, О. Л.
Марасич, А. П.
Нескоромна, Н. В.
Гудіна, І. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: МУ7/2014/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 4 . - 65.22, р.
Зміст:
Пам'яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука. - С.6-7
Андреев, І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі / І. А. Андреев. - С.8-10
Анісімов, В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні / В. Ю. Анісімов [и др.]. - С.11-13
Боярчук, О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів / О. Р. Боярчук [и др.]. - С.14-17
Вдовиченко, Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості / Ю. П. Вдовиченко [и др.]. - С.18-20
Інші автори: Соколова Л. В., Коритнюк Р. С., Давтян Л. Л., Роздорожнюк О. Я., Коритнюк О. Я.
Верещагіна, Н. Я. Проведення об'єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів / Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема. - С.21-23
Волощук, Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк. - С.24-26
Галюк, В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії / В. М. Галюк. - С.27-29
Герасимчук, М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної / М. Р. Герасимчук. - С.30-33
Головчак, І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти / І. С. Головчак. - С.34-36
Грозав, А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі / А. М. Грозав, О. О. Перепелиця. - С.37-40
Губіна, Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи / Н. В. Губіна. - С.41-43
Дзига, С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського / С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош. - С.44-45
Дубініна, В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.46-49
Іващук, О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі / О. І. Іващук [и др.]. - С.50-51
Інші автори: Пересунько О. П., Унгурян В. П., Зелінська Н. В.
Кишкан, І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія" / І. Г. Кишкан. - С.52-55
Кліщ, Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.56-59
Костюк, І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти / І. Р. Костюк. - С.60-62
Кравець, Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу імасеі в курсі вивчення медичної інформатики / Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук. - С.63-67
Кравчук, Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP. / Л. В. Кравчук [и др.]. - С.68-73
Інші автори: Кадобний Т. Б., Лабівка О. В., Островська Н. Д.
Кульчицький, В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття) / В. Й. Кульчицький. - С.74-78
Кущ, О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" / О. Г. Кущ. - С.79-81
Литвинова, О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі / О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв. - С.82-84
Манащук, Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи / Н. В. Манащук. - С.85-86
Махобей, К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro / Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький. - С.87-91
Мерецький, В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології / В. М. Мерецький. - С.92-94
Молодовець, О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту / О. Б. Молодовець. - С.95-98
Оринчак, М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять / М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк. - С.99-100
Палійчук, І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі / І. В. Палійчук. - С.101-103
Платонова, О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін / О. М. Платонова. - С.104-106
Романова, Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів / Ю. Г. Романова [и др.]. - С.107-111
Інші автори: Бас О. А., Заградська О. Л., Бас Н. О.
Сон, А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов. - С.112-114
Фальфушинська, Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.115-117
Федяк, І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів / І. О. Федяк. - С.118-121
Філіпець, Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін / Н. Д. Філіпець [и др.]. - С.122-123
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.124-127
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболєва І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Холодкова, О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини / О. Л. Холодкова [и др.]. - С.128-131
Інші автори: Марасич А. П., Нескоромна Н. В., Гудіна І. Г.
Чорній, Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання / Н. В. Чорній. - С.132-134
Шлімкевич, І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах / І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук. - С.135-138
Якименко, О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери / О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков. - С.139-141
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: МУ7/2011/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2011р. № 2 . - Матеріали Всеукраїнської наукової навчально-методичної конференції "Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ-ІV рівнів акредитації" 12-13 травня 2011 року
Зміст:
Копитов, С. М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров'я / С. М. Копитов [и др.] . - С.7-11
Інші автори: Вороненко В.В., Волосовець О.П., П'ятницький Ю. С. , Вітенко І.С., Мельник І.В.
Ковальчук, Л. Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір / Л. Я. Ковальчук. - С.12-20
Булах, І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації / І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга. - С.20-22
Волосовець, О. П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу / О. П. Волосовець [и др.] . - С.23-28
Інші автори: П'ятницький Ю. С. , Вітенко І.С., Мельник І.В.
Вітенко, І. С. Вимоги до сучасного українського підручника / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.29-30
Волосовець, О. П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України / О. П. Волосовець [и др.] . - С.31-36
Інші автори: П'ятницький Ю. С. , Баранніков К.В., Вітенко І.С., Мельник І.В., Рековець Н.В.
Москаленко, В. Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О.О. Богомольця / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.37-40
Інші автори: Яворовський О.П., Остапюк Л.І., Чешук В.Є.
Вороненко, Ю. В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.41-44
Запорожан, В. М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів / В. М. Запорожан [и др.] . - С.45-47
Інші автори: Кресюн В.Й., Аряєв М.Л., Чернецька О.В.
Черних, В. П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускових кафедрах спеціальності "Фармація" / В. П. Черних [и др.] . - С.47-48
Інші автори: Гриценко І.С., Огарь С.В., Вінник Л.М.
Думанський, Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення / Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак. - С.49-51
Ждан, В. М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу / В. М. Ждан [и др.] . - С.52-54
Інші автори: Бобирьов В.М., Шешукова О.В., Лохматова Н.М., Шарбенко Т.В.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко. - С.55-56
Бойчук, Т. М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія" / Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська. - С.57-58
Ждан, В. М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки / В. М. Ждан [и др.] . - С.58-59
Інші автори: Скрипник І.М., Давиденко Г.М., Шилкіна Л.М., Марченко А.В.
Запорожан, В. М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті / В. М. Запорожан [и др.] . - С.60-61
Інші автори: Гладчук І.З., Волянська А.Г., Рожковська Н.М.
Запорожан, В. М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету / В. М. Запорожан [и др.] . - С.62-63
Інші автори: Марічереда В.Г., Волянська А.Г., Полякова Є.А.
Івченко, В. К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система? / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко. - С.64-65
Івченко, В. К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет" / В. К. Івченко [и др.] . - С.66-68
Інші автори: Сімрок В.В., Смірнов С.М., Сенчій В.М.
Ковальчук, Л. Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.69-71
Інші автори: Мисула І.Р., Пашко К.О., Сельський П.Р.
Колесник, Ю. М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць. - С.71-74
Лісовий, В. М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи / В. М. Лісовий [и др.] . - С.74-77
Інші автори: Капустник В.А., Коробчанський В. О. , Воронцов М. П., Мінухін В.В.
Лісовий, В. М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі / В. М. Лісовий [и др.] . - С.78-80
Інші автори: Капустник В.А., Марковський В.Д., Кожина Г.М.
Лісовий, В. М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М'ясоєдов. - С.80-82
Мороз, В. М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті / В. М. Мороз [и др.] . - С.83-85
Інші автори: Полеся Т.Л., Гумінський Ю.Й., Фоміна Л.В.
Москаленко, В. Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти / В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська. - С.85-87
Никоненко, О. С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, Дмитрієва. - С.87-88
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.89-91
Туманов, В. А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії / В. А. Туманов [и др.] . - С.91-93
Інші автори: Горчакова Н.О., Тимченко О.Г., Войтенко Г.М., Чекман І.С., Тимченко І.М., Юсько Н.О., Яковлева І.Ю.
Хвисюк, О. М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.93-94
Хвистюк, О. М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти / О. М. Хвистюк [и др.] . - С.94-98
Інші автори: Марченко В.Г., Жеребкін В.В., Грищенко О.В., Жадан І.А., Бодня К.І., Звягінцева Т.Д., Соболева І.А.
Швидкий, О. В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі / О. В. Швидкий [и др.] . - С.98-101
Інші автори: Тарасенко К.М., Хадикіна О.А., Малиновська В.С.
Кліщ, Г. І. Політика Австрії в галузі охорони здоров'я і медичної освіти / Г. І. Кліщ. - С.102-108
Запорожан, В. М. Взаємозв'язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету / В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов. - С.108-113
Чупрій, К. Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації / К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій. - С.113-114
Заліська, О. М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармакоекономіки / О. М. Заліська [и др.] . - С.115-118
Інші автори: Парновський Б.Л., Слабий М.В., Мудрак І.Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Івченко, В. К.
    Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система? [Текст] / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 2. - С. 64-65

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Сімрок, В.В.
Налапко, Ю.І.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: 21876/2011/11
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2011р. № 11
Зміст:
Іщенко, Т. Особливості та проблеми національної вищої освіти / Т. Іщенко, М. Хоменко. - С.7-14
Левківський, К. Роль традицій у національно-патріотичному вихованні курсантсько-студентської молоді / К. Левківський, В. Ряшко. - С.15-28
Кириченко, О. Формування системи управління вищим навчальним закладом інноваційного типу / О. Кириченко, Ю. Вигівська. - С.29-38
Василів, В. Особливості інформатизації системи управління ВНЗ в умовах трансформації вищої освіти України / В. Василів, Р. Костюкевич. - С.39-49
Зюзіна, Т. Шляхи інтеграції мистецтва у структуру змісту культорологічної підготовки студентів у ВНЗ / Т. Зюзіна. - С.50-61
Смолінська, О. Культорологічний аспект інформаційного поля вищих навчальних закладів / О. Смолінська. - С.62-69
Шрайберг, Я. Електронна інформація, бібліотеки і суспільство: що нам чекати від нового десятиліття інформаційного століття? / Я. Шрайберг. - С.70-86
Мазепа, І. Організація підготовки магістрів за напрямком "Лабораторна діагностика біологічних систем" / І. Мазепа, М. Мазепа. - С.87-93
Пендзей, І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / І. Пендзей. - С.94-103
Ковтун, С. Інноваційні технології семінарськиї занять / С. Ковтун. - С.104-109
Поляк, О. Еволюція освітнього планування: від тоталітарних до форсайтних підходів / О. Поляк. - С.110-118
Пилип'юк, Л. Загальна характеристика системи державних органів влади, що забезпечують ліквідацію наслідків Чорнобильської катастрофи / Л. Пилип'юк. - С.119-126
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: МУ7/2010/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 3 . - Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України: результати, проблеми та перспективи" 20-21 травня 2010 року
Зміст:
Андрющенко, В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри / В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко. - С.7-9
Бєленічев, І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов. - С.9-10
Бірюков, В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора / В. С. Бірюков. - С.11-13
Бондар, Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.14-15
Інші автори: Сельський П.Р., Волошин В.Д., Дацко Т.В., Франчук В.В., Головата Т.К., Фурдела М.Я., Орел Ю.М., Андрійчук О.В.
Горчакова, Н. О. Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри / Н. О. Горчакова [и др.] . - С.16-17
Інші автори: Голота Л.Г., Небесна Т.Ю., Різниченко А.О.
Єршова-Бабенко, І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах / І. В. Єршова-Бабенко [и др.] . - С.18-22
Інші автори: Куцебо О.М., Медянова О.В., Чуєва І.О.
Ковальчук, Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.22-23
Інші автори: Максимлюк В.І., Венгер І.К., Беденюк А.Д., Твердохліб В.В., Гусак О.М., Доброродній В.Б., Мальований В.В., Чонка І.І., Смачило І.І., Мисак А.І., Футуйма Ю.М., Смачило І.В., Нестерук С.О., Доброродній А.В., Крицький І.О.,
Колоскова, О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки / О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак. - С.24-26
Крицький, І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України / І. О. Крицький [и др.] . - С.27-29
Інші автори: Бліхар В.Є., Гощинський П.В., Воронцова Т.О., Кінаш М.І., Кубей І.В., Шульгай Л.М., Крицька Г.А., Доброродній В.Б., Смачило І.І.
Лимар, Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів / Л. В. Лимар. - С.29-31
Лісовий, В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів / В. М. Лісовий [и др.] . - С.31-32
Інші автори: Капустник В.А., В'юн В.В., Марущенко О.А., Перцев Д.П., Сіда Ю.С.
Лісовий, В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань / В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк. - С.33-36
Лупальцов, В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія" / В. І. Лупальцов [и др.] . - С.36-38
Інші автори: Ворощук Р.С., Ягнюк А.І., Сокол К.М., Дехтярук І.А.
Марченко, В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів / В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова. - С.39-40
Мойсеєнко, В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах / В. О. Мойсеєнко [и др.] . - С.41-43
Інші автори: Никула Т.Д., Шевчук С.Г., Осташевська Т.Г., Хамазюк В.А.
Москаленко, Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ / Л. К. Москаленко. - С.44-47
Нарійчук, М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах / М. Д. Нарійчук. - С.48-52
Нерянов, Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ / Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко. - С.52-54
Пашко, К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України / К. О. Пашко [и др.] . - С.54-56
Інші автори: Кашуба М.О., Кондратюк В.А., Крицька Г.А., Козак Д.В., Сопель О.М., Смачило О.М., Флекей Н.В., Вахтарчук В.І.
Свінціцький, А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі / А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза. - С.57-61
Сергета, І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів / І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова. - С.62-65
Сологор, І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою / І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська. - С.66-68
Тащук, В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання / В. К. Тащук [и др.] . - С.68-70
Інші автори: Іванчук П.Р., Поліщук О.Ю., Ілащук Т.О., Гречко С.І.
Фомін, П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця / П. Д. Фомін [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Шепетько Є.М., Повч О.А., Бельський О.Б.
Хара, М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря / М. Р. Хара [и др.] . - С.73-76
Інші автори: Файфура В.В., Бондаренко Ю.І., Сатурська Г.С., Дзига С.В., Сас Л.М., Бакалець О.В.
Хвисюк, О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.77-78
Холодкова, О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна. - С.79-81
Чекман, І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології / І. С. Чекман [и др.] . - С.82-84
Інші автори: Горчакова Н.О., Казак Л.І., Небесна Т.Ю., Борзенко І.О.
Чекман, І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти / І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко. - С.84-86
Черкасов, В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця / В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук. - С.87-89
Чорна, І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу / І. О. Чорна [и др.] . - С.90-93
Інші автори: Лігоненко О.В., Зубаха А.Б., Шумейко І.А., Стороженко О.В., Діхтяр І.І., Кравців М.І.
Шальнова-Козаченко, О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров'я": значення для формування майбутніх спеціалістів / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.94-98
Швед, М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи / М. І. Швед [и др.] . - С.98-100
Інші автори: Пасєчко Н.В., Мартинюк Л.П., Гаврилюк М.І., Паламар Т.О., Лихацька Т.В., Грималюк Н.В., Лихацька Г.В., Якубишина І.Г., Савченко І.П.
Шевчук, С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта / С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська. - С.100-101
Багрій, М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему / М. М. Багрій [и др.] . - С.102-105
Інші автори: Воронич-Семченко Н.М., Попадинець О.Г., Грибінчак Н.М., Дмитренко А.С., Ковальчук Р.Є.
Котляренко, Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях / Л. Т. Котляренко [и др.] . - С.105-108
Інші автори: Кліщ І.М., Господарський І.Я., Вронська Л.В., Привроцька І.Б.
Господарський, І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.109-111
Інші автори: Ястремська С.О., Коноваленко С.О., Рега Н.І., Максимова В.В., Локай Б.А., Галіяш Н.Б., Креховська-Лепявко О.М., Яворська І.В., Петренко Н.В., Городецький В.Є., Зарудна О.І.
Пришляк, А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам / А. М. Пришляк, І. В. Пришляк. - С.112-114
Господарський, І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах / І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко. - С.114-119
Ткаченко, П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна. - С.119-121
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.122-125
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Колесник, Ю. М.
    Болонський процес та шляхи покращання рівня підготовки фахівців [Текст] / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 2. - С. 117-119

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Нерянов, Ю.М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: МУ7/2010/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 2
Зміст:
Митник, З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров'я / З. М. Митник [и др.] . - С.7-10
Інші автори: Банчук М. В., Фещенко І.І., Волосовець О.П., Старча Т.М., Петрова К.І., Клоченко І.В., П'ятницький Ю.С, Пустовойтова А.Л.
Лазоришенець, В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України / В. В. Лазоришенець [и др.] . - С.10-17
Інші автори: Банчук М. В., Волосовець О.П., Дзюба О.М., Булах І. Є., П'ятницький Ю.С., Чернишенко Т.І., Подрушняк В.Б., Фисун Ю.І., Стецюк Є.С., Бочерикова Є.С, Щербина Л.В.
Лазоришинець, В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров'я України / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.18-20
Інші автори: Розенфельд Л.Г., Банчук М. В., Волосовець О.П., Кочет О.М., Петрашенко П.Р., П'ятницький Ю. С.
Лазоришинець, В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.21-22
Інші автори: Кундієв Ю.І., Пиріг Л.А., Банчук М. В., Волосовець О.П.
Лазоришинець, В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу / В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець. - С.23-27
Ковальчук, Л. Я Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. горбачевського / Л.Я Ковальчук. - С.27-30
Ковальчук, Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти / Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки. - С.31-33
Банчук, М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту / М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська. - С.34-42
Волосовець, О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя" / О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.43-46
Вітенко, І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України / І. С. Вітенко. - С.47-49
Ковальчук, Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.50-59
Москаленко, В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О.О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.60-63
Вороненко, Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.63-65
Казаков, В. М. П'ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.65-68
Черних, В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.69-72
Інші автори: Гриценко І.С., Огарь С.В., Віннік Л.М.
Чекман, І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів / І. С. Чекман. - С.73-74
Ждан, В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальніст 7.110106 "Стоматологія" / В. М. Ждан [и др.] . - С.75-78
Інші автори: Бобирьов В.М., Білаш С.М., Сидорова А.І.
Андрейчин, М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки / М. А. Андрейчин [и др.] . - С.79-82
Інші автори: Вишневська Н.Ю., Завіднюк Н.Г., Івахів О.Л., Васильєва Н.А., Копча В.С., Івахів Ю.О., Ничик Н.А., Іщук І.С., Качор В.О., Луцук О.С.
Біловол, О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю / О. М. Біловол [и др.] . - С.82-85
Інші автори: Лісовий В.М., Капустник В.А., Коробчанський В. О. , Воронцов М. П.
Бобирьов, В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології / В. М. Бобирьов [и др.] . - С.86-88
Інші автори: Муляр Л.А., Петрова Т.А., Власова О.В., Ляховський В.І., Рябушко М.М., Островська Г.Ю., Вахненко А.В.
Вакуленко, І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології / І. П. Вакуленко [и др.] . - С.89-91
Інші автори: Первак М.Б., Танасічук-Гажиєва Н.В., Губенко О.В., Котлубєй О.В., Скриннікова І.П., Ткаченко Г.Д., Оборнєв О.Л., Долгополова І.М.
Вітенко, І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми / І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк. - С.91-93
Глушко, Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів / Л. В. Глушко [и др.] . - С.94-96
Інші автори: Чаплинська Н.В., Позур Н.З., Гавриш Т.Ю.
Гуменюк, О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб'єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт" / О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк. - С.96-99
Дзяк, Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів / Г. В. Дзяк [и др.] . - С.100-101
Інші автори: Перцева Т.О., Науменко Л.Ю., Горбунова Г.В., Канюка Г.С.
Запорожан, В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ / В. М. Запорожан [и др.] . - С.102-104
Інші автори: Кресюн В.Й., Бажора Ю.І., Гончарук С.Ф., Чернецька О.В.
Зіменковський, Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.104-106
Іваченко, В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі / В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко. - С.107-109
Іоффе, І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти / І. В. Іоффе [и др.] . - С.109-111
Інші автори: Шор Н.А., Андреєва І.В., Хунов Ю.А., Зельоний І.І., Жаданов В.І.
Ковальчук, Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.111-116
Інші автори: Беденюк А.Д., Олійник О.В., Гнатів В.В., Чепіль І.В., Костів О.І.
Колесник, Ю. М. Болонський процес та шляхи покращання рівня підготовки фахівців / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.117-119
Лісовий, В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник. - С.120-123
Мисула, І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Р. Мисула [и др.] . - С.123-127
Інші автори: Загричук Г.Я., Унольт Л.Б., Шульгай А.Г., Нагірний Я.П., Соколова Л.В., Котляренко Л.Т., Пришляк А.М.
Мінцер, О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти / О. П. Мінцер. - С.128-130
Нейко, Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] . - С.130-132
Інші автори: Глушко Л.В., Федоров С.В., Мізюк М.І.
Никоненко, О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.132-133
Притуло, О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів / О. О. Притуло [и др.] . - С.134-135
Інші автори: Проніна Н.В., Сосновський Ю.В., Чірський М.В.
Талаєнко, Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. О. Талаєнко [и др.] . - С.136-137
Інші автори: Міронович Є.Д., Дбіжа Л.П, Князева Н.В.
Фомін, П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі / П. Д. Фомін [и др.] . - С.138-139
Інші автори: Шепетько Є.М., Повч О.А., Бельський О.Б.
Хвисюк, О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко. - С.140-142
Швед, М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1 / М. І. Швед [и др.] . - С.143-145
Інші автори: Бондар Л.П., Мазур Л.П., Боб А.О., Наумова Л.В., Радецька Л.В., Василюк В.М., Смачило І.В., Гриценко С.Й., Бондар Р.Я.
Гребеник, М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення / М. В. Гребеник [и др.] . - С.146-148
Інші автори: Масик О.М., Самогальська О.Є., Лазарчук Т.Б., Бузько Є.Ф.
Шумко, Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.148-150
Семеренко, А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. О. Семеренко. - С.150-151
Стубайло, Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі) / Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний. - С.152-153
Ходорчук, А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.154-156
Ходорчук, А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.157-159
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Нерянов, Ю. М.
    Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ [Текст] / Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 52-54

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Дод.точки доступу:
Кравченко, В.І.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

14.


   
    Основи клінічного мислення і Болонський процес [Текст] / В. М. Василюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 4. - С. 36-40.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Василюк, В. М.
Бондар, Л. П.
Мартинюк, Л. П.
Наумова, Л. В.
Радецька, Л. В.
Кравчук, Н. В.
Василюк, В. В.
Лихацька, Т. В.
Смачило, І. В.
Гаврилюк, М. Є.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 4
Зміст:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Інші автори: Борисова І.С., Березуцький В.І., Єгоров К.Ю., Караванська І.Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Інші автори: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Перькова Г.В., Стоянов О.М., Лебідь О.П., Чемересюк І.Г., Хрущ О.В., Хубєтова І.В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Інші автори: Дарій В.І., Рижов О.А., Райкова Т.С., Бушуєва І.В., Демченко В.О., Зарічнп Т.П., Білоус М.В., Кандибей Н.В., Пругло Є.С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Інші автори: Криськів О.І., Бабінець Л.С., Творко В.М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Інші автори: Бондар Л.П., Мартинюк Л.П., Наумова Л.В., Радецька Л.В., Кравчук Н.В., Василюк В.В., Лихацька Т.В., Смачило І.В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв'язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко ; Семченко Н. М. Воронич-, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров'я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Інші автори: Руда М.М., Чернець Т.Ю., Ярема Н.З., Бількевич Н.А., Бугай Б.Г., Бутвін І.М., Василюк В.В., Верещагіна Н.Я., Хабарова Н.А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Інші автори: Слабий О.Б., Гнатюк Р.М., Ковальчук М.Ф., Данилевич Ю.О., Шев'як П.І., Гаргула Т.І.
Господарський, І. Я. Впровадження інноваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Інші автори: Ястремська С.О., Коноваленко С.О., Рега Н.І., Криницька І.Я., Максимова В.В., Локай Б.А., Галіяш Н.Б., Креховська-Лепявко О.М., Яворська І.В., Петренко Н.В., Городецький В.Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні барєри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Інші автори: Корильчук Н.І., Боцюк Н.Є., Боровик І.О., Корильчук Т.Б., Ляшенко І.І., Перейма В.Р., Бенца О.І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Інші автори: Бенедикт В.В., П’ятночка В.І., Герасимець Ю.М., Свистун Р.В., Луговий О.Б., Поляцко К.Г., Нагірний Я.П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Інші автори: Ткачук Н.І., Романюк Л.Б., Творко М.С., Малярчук Г.Р., Борак В.П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Інші автори: Голуб Г.Р., Кралюк О.С., Криницька І.Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Інші автори: Кліщ І.М., Тюріна В.Ф., Марків І.М., Цяпа Ю.М., Мерецька І.В., Лихацька В.О., Гаріян М.П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Інші автори: Шнайда М.І., Грималюк О.І., Кернична І.З., Демидяк О.Л., Бердей Т.С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Інші автори: Лавра О.Г., Юзьків Л.Р., Щур М.І., Буцкин Л.В., Борак В.В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Інші автори: Слаба У.С., Мартинюк Л.П., Лепявко А.А., Коморовський Р.Р., Бондар Р.Я., Гусак С.Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Інші автори: Мислицький В.Ф., Ткачук С.С., Антохіна С.І., Лєньков О.М., Кузнєцова О.В., Ясінська О.В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Інші автори: Венгер О.П., Смашна О.Є., Несторович Я.М., Сновида Л.Т., Мисула Ю.І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [та ін.]. - С.104-106.
Інші автори: Мілевська-Вовчук Л.С., Салій З.В., Гара І.І., Бударна О.Ю., Сохор Н.Р. Мисула М.С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Інші автори: Короленко Г.С., Козлов С.В., Гриценко П.О., Алексеєнко О.О., Сулоєв К.М., Федченко М.П., Мальцев І.О., Легеза О.А., Чекан С.М., Бондарева В.О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Інші автори: Копетчук В.А., Яворський П.В., Гордійчук С.В., Горай О.В., Махновська І.Р.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: 23823/2010/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Основні характеристики європейської вищої освіти та можливості їх реалізації в системі освіти України / В. Андрущенко. - С.5-16.
Маргуліна, Л. Демократизація освіти: технології реалізації в контексті соціокультурних змін / Л. Маргуліна. - С.17-23.
Яковлева, О. Мовна компетенція студенства та мовна ситуація в українських ВНЗ у контексті наближення України до європейського освітнього простору / О. Яковлева. - С.24-30.
Руденко, В. Цивілізаційно-культорологічний підхід до запровадження Болонського процесу / В. Руденко. - С.31-38.
Пендзей, І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / І. Пендзей. - С.39-47.
Янишин, О. Медіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесу / О. Янишин. - С.48-54.
Курбатов, С. Елітна освіта в Україні в дзеркалі університетських рейтингів: Quo Vadis? / С. Курбатов. - С.55-63.
Андрущенко, Т. Особливості освітніх вимірювань у гуманітарних науках / Т. Андрущенко. - С.64-67.
Покась, В. Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти / В. Покась. - С.68-77.
Онопрієнко, В. Досвід, професійні вміння і навички екологічного виховання в системі практичної підготовки аграріїв / В. Онопрієнко. - С.78-86.
Ілляшов, Г. Структурно-функціональний аналіз політичної духовності / Г. Ілляшов. - С.87-95.
Пальчук, М. Модель професійної освіти й навчання Фінляндії - третій етап європейської інтеграції / М. Пальчук. - С.96-102.
Андрушкевич, Ф. Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій / Ф. Андрушкевич. - С.103-108.
Артімонова, Т. Соціокультурні пріоритети молоді: проблема визначення / Т. Артімонова. - С.109-116.
Яременко, Л. Креативність як творчість: спільне та відмінне / Л. Яременко. - С.117-123.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: 23823/2008/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2008р. № 4
Зміст:
тепко М. Якість та ефективність вищої освіти - спільна відповідальність учасників навчального процесу / ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . - С.19-28
агірняк М. Вища школа - освіта чи кваліфікація ? / ; ; ; ; ; ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; ; ; ; ; ; ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан. - С.53-57
Джура, О. Болонський процес як прояв модернізації освіти / О. Джура. - С.58-64
Крячко, Ю. Інтегруватися в європейську систему вищої освіти чи зберігати свою ідентичність: tertium non datur / Ю. Крячко. - С.65-71
Богданова, Н. Виховання як засіб управління естетичною свідомістю / Н. Богданова. - С.91-97
Корольов, Б. Шляхи відновлення системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи / Б. Корольов. - С.112-116
Вашків, О. Використання модерації у сучасному навчальному процесі / О. Вашків, Л. Вашків. - С.117-122
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Джура, О.
    Болонський процес як прояв модернізації освіти / О. Джура // Вища освіта України. - 2008. - № 4. - С. 58-64

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

19.


   
    Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів [Текст] / Є. Нейко, Л. В. Глушко, М. І. Мізюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 56-58

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Дод.точки доступу:
Нейко, Є.
Глушко, Л.В.
Мізюк, М.І.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

20.


    Ждан, В.
    Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес [Текст] / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 37-39

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Дод.точки доступу:
Бобирьов, В.
Шешукова, О.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)