Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (22)Періодичні видання (25)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Болонський<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.

Назва журналу :Вища освіта України -2004р.,N 2
Цікаві статті :
Поляков М. Болонський процес: зближення а не уніфікація/ М. Поляков (стр.47-50)
Олексенко В. Ефективні шляхи вдосконалення змісту і форм підготовки спеціалістів ВНЗ/ В. Олексенко (стр.66-70)
Лосєва Н. Професійна абілітація викладача вищого навчального закладу/ Н. Лосєва (стр.92-97)
Зязюн Л. Психолого-педагогічні концепції виховання в системі вищих навчальних закладів Франції/ Л. Зязюн (стр.98-104)
Дорогань С. Національне виховання як світоглядне завдання: філософський і педагогічний аспект/ С. Дорогань (стр.105-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поляков М.
Назва : Болонський процес: зближення а не уніфікація
Місце публікування : Вища освіта України. - 2004. - №2. - С. 47-50 (Шифр 23823/2004/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища школа -2005р.,N 1
Цікаві статті :
Ющенко В. Ви еліта нації, на яку сьогодні покладаються велечезні надії/ В. Ющенко (стр.3-12)
Ніколаєнко С. Вища освіта і наука - найважливіші сфери відповідальності громадського суспільства та основа інноваційного розвитку/ С. Ніколаєнко (стр.13-30)
Корсак К. Європейський простір вищої освіти і Україна у ХХІ столітті/ К. Корсак (стр.47-55)
Нечаєв В. Болонський процес: міфи, ілюзії, реалії/ В. Нечаєв, С. Шаронова (стр.56-65)
Про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України (стр.82)
Умови прийому до вищих навчальних закладів України (стр.82-95)
План проведення науково-методичних конференцій та науково-практичних семінарів з проблем вищої освіти і науки в системі Міністерства освіти і науки України у 2005 році (стр.97-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нечаєв В., Шаронова С.
Назва : Болонський процес: міфи, ілюзії, реалії
Місце публікування : Вища школа. - 2005. - №1. - С. 56-65 (Шифр 21876/2005/1)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вища освіта України -2004р.,N 3
Цікаві статті :
Каленюк І. Рух Європи до суспільства знань, Болонський процес і Україна/ І. Каленюк, К. Корсак (стр.22-28)
Литвин О. Болонський процес і наші державні стандарти/ О. Литвин (стр.42-44)
Глузман О. Майбутній фахівець має бути здоровим/ О. Глузман, В. Щеколодкін (стр.80-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каленюк І., Корсак К.
Назва : Рух Європи до суспільства знань, Болонський процес і Україна
Місце публікування : Вища освіта України. - 2004. - №3. - С. 22-28 (Шифр 23823/2004/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвин О.
Назва : Болонський процес і наші державні стандарти
Місце публікування : Вища освіта України. - 2004. - №3. - С. 42-44 (Шифр 23823/2004/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вища освіта України -2005р.,N 1
Цікаві статті :
Мороз І. Болонський процес - це конкретні рішення та дії/ І. Мороз (стр.29-36)
Гофрон А. Різні погляди на Європу і проектування освітніх концепцій/ А. Гофрон (стр.37-44)
Уваркіна О. Стан і тенденції розвитку психолого-педагогічної підготовки в системі вищої медичної освіти України/ О. Уваркіна (стр.100-103)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз І.
Назва : Болонський процес - це конкретні рішення та дії
Місце публікування : Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 29-36 (Шифр 23823/2005/1)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Вища школа -2004р.,N 3
Цікаві статті :
СкопенкоВ. Що означає ректорство/ СкопенкоВ. (стр.5-19)
Дудко С. Розрахунок економіко-статистичних показників основної діяльності вищого навчального закладу та закладу післядипломної освіти/ С. Дудко (стр.34-48)
Степко М. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес. / М Степко, Я. Болюбаш, К. Левківський, Сухарніков Ю. (стр.97-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степко М, Болюбаш Я., Левківський К.
Назва : Модернізація вищої освіти України і Болонський процес.
Місце публікування : Вища школа. - 2004. - №3. - С. 97-125 (Шифр 21876/2004/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2005р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали науково-практичної конференції . Досвід впровадження основних засад Болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти ,14-15 квітня 2005р./ науково-практичної конференції Матеріали (стр.6-40)
Передрій В. Стратегія Євроінтеграційного реформування вищої медичної та фармацевтичної освіти України/ В. Передрій (стр.9-11)
Волосовець О. Питання якості освіти у контексті впровадження засад Болонської декларації у вищій медичній школі/ О. Волосовець (стр.12-16)
Вітенко І. Навчальна книга -як важлива компонента впровадження Болонського процесу в медичну освіту України/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.17-20)
Ковальчук Л. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору / Л. Ковальчук, І. Мисула, К. Пашко (стр.21-23)
Зіменковський Б. Актуальні проблеми розвитку інноваційних процесів у вищій медичній та фармацевтичній освіті України у контексті Європейського вибору/ Б. Зіменковський, М. Гжегоцький, І. Солонинко (стр.31-33)
Запорожан В. Модернізація навчання як чинник Євроінтеграції/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.36-37)
Колесник Ю. Болонський процес та якість освіти/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов (стр.38-40)
Матеріали науково-практичної конференції-семінару. Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р./ науково-практичної конференції-семінару Матеріали (стр.42-76)
Мінцер О. Методологія та методичні підходи до аналізу результатів клінічних досліджень та підготовки систематичних оглядів/ О. Мінцер (стр.47-49)
Вітенко І. Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря/ І. Вітенко, А. Циганенко, О. Ковальова (стр.55-57)
Казаков В. Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.58-63)
Яцина О. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів ІІІ курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій/ О. Яцина, І. Сергета, М. Редчіц (стр.74-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук Л., Мисула І., Пашко К.
Назва : Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 21-23 (Шифр МУ7/2005/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колесник Ю., Нерянов Ю.
Назва : Болонський процес та якість освіти
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 38-40 (Шифр МУ7/2005/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Вища освіта України -2004р.,N 1
Цікаві статті :
Бех І. Законопростір сучасного виховного процесу/ І. Бех (стр.10-13)
Сидоренко С. Формування Європейської зони вищої освіти (Чи наздоженемо "Болонський потяг"?)/ С. Сидоренко (стр.27-33)
Корсак К. Формування культури оцінювання і забезпечення якості роботи вищих шкіл/ К. Корсак (стр.41-47)
Невмержицький О. Стан розвитку виховання молоді в сучасних наукових дослідженнях/ О. Невмержицький (стр.61-65)
Жижко Т. Інтенсифікація професійної підготовки студентів: системний підхід/ Т. Жижко (стр.92-96)
Сафонова В. Інноваційні підходи до методології прогнозування розвитку вищої освіти/ В. Сафонова (стр.106-109)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко С.
Назва : Формування Європейської зони вищої освіти (Чи наздоженемо "Болонський потяг"?)
Місце публікування : Вища освіта України. - 2004. - №1. - С. 27-33 (Шифр 23823/2004/1)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Вища школа -2005р.,N 4
Цікаві статті :
Загальноєвропейський простір вищої освіти - досягнення цілей.Комюніке Конференції міністрів країн Європи,відповідальних за сферу вищої освіти (м.Берген,19-20 травня 2005р. (стр.20-25)
Мачулін В. ВАК України в контексті Болонського процесу/ В. Мачулін, Р. Бойко, Л. Шкляр (стр.26-32)
Майкова Е. Соціологічна освіта і Болонський процес/ Е. Майкова (стр.33-39)
Воронка Г. Додипломна і післядипломна освіта в Канаді та Великій Британії: плюралізм навчально-освітнього процесу / Г. Воронка (стр.56-60)
Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні /Указ Президента України (стр.84-88)
Міністерство Освіти і науки України. Про основні завдання вищим навчальним закладам на 2005-2006 навчальний рік/ Освіти і науки України Міністерство (стр.88-95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майкова Е.
Назва : Соціологічна освіта і Болонський процес
Місце публікування : Вища школа. - 2005. - №4. - С. 33-39 (Шифр 21876/2005/4)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. Банчук [та ін.] (стр.6-14)
Вітенко І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця/ В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков (стр.32-35)
Ждан В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті/ В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. (стр.42-46)
Казаков В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.48-51)
Ліщенко Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.54-57)
Господарський І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні/ І. Господарський, О. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. (стр.60-63)
Никоненко О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. Никоненко [та ін.] (стр.64-65)
Усинська О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. Усинська (стр.66-67)
Федорців О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. (стр.70-72)
Колесник Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Ковальчук [та ін.] (стр.75-77)
Лісовий В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті/ В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи/ В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов (стр.85-87)
Мінцер О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу/ О. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Лоскутов, М. Головаха (стр.93-94)
Крекотень О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами/ О. Крекотень, І. Олійник (стр.94)
Нерянов Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами/ Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський (стр.95-96)
Яшан О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. Яшан [та ін.] (стр.97-102)
Качор В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині/ В. Качор, С.М. Андрейчин (стр.103-104)
Лепявко А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США/ А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.105-107)
Олійник О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. Олійник [та ін.] (стр.108-110)
Шкробот С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті/ С. Шкробот [та ін.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії/ Р. Гнатюк [та ін.] (стр.116-118)
Хміль С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. Хміль [та ін.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю., Мінцер О., М"ясніков В.
Назва : Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 32-35 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)