Пошуковий запит: (<.>K=КВАЛІФІКАЦІЇ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 142
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Колесниченко Н. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини/Н. Колесниченко // Вища освіта України, 2014,N № 4.-С.101-108
|
>2.
| Колос К. Типологія компонентного складу комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/К. Колос // Вища освіта України, 2014,N № 4.-С.35-43
|
>3.
| Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам // Вища школа, 2017,N № 9.-С.7-75
|
>4.
| Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам // Вища школа, 2017,N № 8.-С.7-56
|
>5.
| Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти/О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 2.-С.117-119
|
>6.
| Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/Н. М. Кулаєць // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.92-94
|
>7.
| Колесник М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби”/М. Ю. Колесник // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.80-82
|
>8.
| Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах/Т. В. Сандуляк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.127-131
|
>9.
| Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/Я. О. Попович // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.123-126
|
>10.
| Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік/В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.74-81
|
>11.
| Ткаченко О.В. Аспекти післядипломної освіти з неврології в Україні/О. В. Ткаченко, О. В. Новікова, В. В. Оржешковський // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 3.-С.39-40.
|
>12.
| Писаренко О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта»/О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.105-111
|
>13.
| Сучасні підходи до створення мультимедійних програм та фільмів для реалізації проблемного навчання в медичних вузах/Е. Ф. Барінов [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 3.-С.5-8.
|
>14.
| Умови інтеграції післядипломної освіти ортопедів-травматологів у європейський освітній простір/І. С. Кулянда, О. Б. Слабий, І. Р. Копитчак // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 3.-С.37-38.
|
>15.
| Голубенко О. Національна структура кваліфікації вищої освіти: проблеми переформатування/О. Голубенко, Т Морозова // Вища школа, 2009,N № 11.-С.50-60
|
>16.
| Головчак І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти/І. С. Головчак // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 4.-С.34-36
|
>17.
| Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) /О. М. Ільницька, В. Ю. Катеринюк, О. Г. Катеринюк, Н. Д. Хороб // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.13-18
|
>18.
| Мисула І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату/І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.76-79
|
>19.
| Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/Н. С. Гутор [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.74-78
|
>20.
| Глазунова О. Стан і перспективи підготовки ІТ-фахівців для аграрної та природоохоронної галузей економіки/О. Глазунова // Вища школа, 2014,N № 8.-С.86-93
|
|
|