Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (667)Періодичні видання (526)Бібліотечні видання (287)Краєзнавство (137)Рідкісні видання (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КУЛЬТУРА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40  
1.

Назва журналу :Вища школа -2008р.,N 10
Цікаві статті :
Ющенко В. Освітні перспективи України/ В. Ющенко
Бобало Ю.Я. Майбутнє "Львівської політехніки" - дослідницький університет/ Ю. Я. Бобало
Шрайберг Я. Бібліотеки в умовах правової та технологічної еволюції процесів суспільного розвитку/ Я. Шрайберг
Виткалов В. Українська культура в системі сучасної вищої освіти/ В. Виткалов, О. Граб
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виткалов В., Граб О.
Назва : Українська культура в системі сучасної вищої освіти
Місце публікування : Вища школа. - 2008. - № 10. - С. 56-65 (Шифр 21876/2008/10)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища школа -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Вакарчук І. Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти / І. Вакарчук (стр.3-30.)
Лега Ю. Черкаський державний технологічний університет - провідний заклад освіти регіону/ Ю. Лега (стр.31-38.)
Голубенко О. Успішність навчання студентів: якість підготовки, тест на стипендію чи перепустка до Європи?/ О. Голубенко, М. Смирний (стр.39-49)
Бондаренко М. Модель випускника бакалаврату "Програмна інженерія" (З досвіду роботи науково-методичної підкомісії 050103)/ М. Бондаренко [и др.] (стр.50-61.)
Розенбаум М. Комплексна соціально-психологічна оцінка якості роботи і професіоналізму педагогічного персоналу вищих навчальних закладів/ М. Розенбаум [и др.] (стр.62-81.)
Чепига М. Фахово-педагогічна атестація у вищій школі України/ М. Чепига (стр.82-86.)
Бугрій О. Творчість у педагогічній діяльності/ О. Бугрій (стр.87-92.)
Микитюк І. Педагогічна культура вчителя в контексті сучасної культурно-освітньої ситуації/ І. Микитюк (стр.93-101.)
Базилевич В. Життєдайна сила знань/ В. Базилевич (стр.102-112.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Вища школа -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Астахова В. Експеримент із запровадження безперервної освіти (З досвіду Народної української академії)/ В. Астахова (стр.5-13)
Бендера І. Паспортизація вищих навчальних закладів та їх підрозділів / І. Бендера (стр.14-21)
Подольська Є. Соціологічний портрет сучасного студента: теоретико- методологічні підходи/ Є. Подольська (стр.22-33)
Михайльова К. Європейські освітні норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років упровадження/ К. Михайльова, Т. Зверко (стр.34-40)
Астахова К. Університетський викладач в умовах переходу суспільства до інноваційної економіки: вектори змін/ К. Астахова (стр.41-47)
Плескач В. Проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації у технічних вищих навчальних закладах/ В. Плескач (стр.48-51)
Бірюкова М. Аспірантура і докторантура як механізми формування інтелектуального потенціалу держави/ М. Бірюкова (стр.52-59)
Вачевський М. маркетинг світового господарства та Україна в міжнародних економічних відносинах/ М. Вачевський (стр.60-67)
Ковальова К. Методологічні аспекти методу case-study при викладанні економічних дисциплін/ К. Ковальова, В. Ковальов (стр.68-75)
Салмі Д. Рейтинги і ранжирування як інструмент політики (політико-економічні аспекти звітності про вищу освіту)/ Д. Салмі, Е. Сароян (стр.76-103)
Виткалов В. Українська культура в добу глобалізаційних трансформацій/ В. Виткалов, О. Граб (стр.104-107)
Положення про Всеукраїнський конкурс видань для вищих навчальних закладів "Університетська книга" (стр.108-113)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вища школа -2010р.,N 3/4
Цікаві статті :
Якубов Ф. Кримський інженерно-педагогічний університет - інтелектуальна основа інтеграційних процесів у багатонаціональному Криму/ Ф. Якубов (стр.5-10)
Буряк В. Викладач університету: вимоги до особистісних і професійних рис/ В. Буряк (стр.11-35)
Зіньковський Ю. Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми/ Ю. Зіньковський, Г. Мірських (стр.36-43)
Кропотова Н. Чотири аспекти професії як соціокультурного феномену/ Н. Кропотова (стр.44-50)
Смолінська О. Організаційна культура вишу і знання як результат його діяльності та вияв цілісності/ О. Смолінська (стр.51-58)
Дуганець В. Програмування наскрізної практичної підготовки молодших спеціалістів зі спеціальності "Механізація сільського господарства"/ В. Дуганець (стр.59-67)
Сайдаметова З. Викладання програмування майбутнім фахівцям галузі IT-технологій/ З. Сайдаметова (стр.68-81)
Тархан Л. Компетентнісний підхід як інновація в навчанні майбутніх інженерів-педагогів/ Л. Тархан (стр.82-88)
Вієвська М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій/ М. Вієвська, Л. Красовська (стр.89-104)
Нечай С. Культуровідповідність музики як засобу пізнавання людиною навколишнього світу/ С. Нечай (стр.105-114)
Про схвалення Концепцій Державної цільової національно-культурної програми створення єдиної інформаційної бібліотечної системи "Бібліотека - ХХІ" (стр.115-120)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вища освіта України -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Першочергове завдання державної освітньої політики - відродження довіри до вчителя (З виступу на колегії Міністерства освіти і науки України 23 квітня 2010р.)/ В. Андрущенко (стр.5-6)
Зуєв В. Криза освіти: український контекст/ В. Зуєв, В. Зуєва (стр.7-13)
Семенюк Н. Екологічна культура - необхідний фактор безпечної перспективи розвитку суспільства/ Н. Семенюк (стр.14-21)
Таланова Ж. Стан і проблеми участі України в Болонському процесі (Круглий стіл з проблем участі України в Болонському процесі пройшов у Національній академії педагогічних наук України)/ Ж. Таланова (стр.22-24)
Рекомендації круглого столу "Стан та проблеми участі України в Болонському процесі" (стр.24-27)
Жижко Т. Реформа університетської освіти в контексті Болонських домовленостей/ Т. Жижко (стр.28-35)
Пашкова О. Проблеми організації та контролю самостійної роботи студентів у світлі Болонського освітнього процесу/ О. Пашкова (стр.36-43)
Онопрієнко В. Оновлення змісту екологічної освіти як педагогічна проблема/ В. Онопрієнко (стр.44-51)
Чебоненко С. Реалізація цілей навчання у процесі самостійної роботи курсантів/ С. Чебоненко (стр.52-58)
Тарасенко В. Соціологічний портрет сучасної молоді: спроба аналітичного огляду/ В. Тарасенко (стр.59-67)
Barczyk P. Sytuacja rodziny z dzieckiem przewlekle chorym/ P. Barczyk (стр.68-72)
Цибін С. Молодь проти тоталітаризму/ С. Цибін (стр.73-79)
Панчук Н. Політична активність студентів: чинники зростання та стимулювання/ Н. Панчук (стр.80-84)
Марків О. Комп'ютероманія та її вплив на здоров'я студентської молоді/ О. Марків (стр.85-88)
Костиря І. Політико-ідеологічні пріоритети управління культурою в тоталітарному суспільстві/ І. Костиря (стр.89-95)
Гуненков Д. Поняття "моралі" у світлі сучасного філософського дискурсу/ Д. Гуненков (стр.96-104)
Калашнікова С. Професійна підготовка керівників навчальних закладів за технологією змішаного навчання (З досвіду Київського університету імені Бориса Грінченка)/ С. Калашнікова (стр.104-108)
Покась В. Інтернатна освіта: історія становлення та розвитку в Україні/ В. Покась (стр.109-116)
Бех В. Осмислюючи історію кримської освіти та науки - орієнтуватися на її майбутнє/ В. Бех (стр.117-119)
Постанова президії Національної академії педагогічних наук України "Про діяльність Інституту вищої освіти НАПН України щодо розроблення концептуального бачення модернізації системи вищої освіти" (проект) (стр.120-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вища освіта України -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Освіта нового століття: пріоритети розвитку/ В. Андрущенко (стр.5-7.)
Кремень В. Освіта в структурі цивілізаційних змін/ В. Кремень (стр.8-11.)
Слюсаревський М. Теоретико-методологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти/ М. Слюсаревський (стр.12-20.)
Богданова Н. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема/ Н. Богданова (стр.21-26.)
Акопян В. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискусу/ В. Акопян (стр.27-31.)
Івченко О. Розуміння свободи в реаліях ХХІ століття/ О. Івченко (стр.32-39.)
Шидловський А. Відповідальність часу - визначальний пріоритет діяльності Національного гірничого університету/ А. Шидловський (стр.40-45.)
Рябченко В. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та межі осягнення ними особистості/ В. Рябченко (стр.46-54.)
Покась В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення/ В. Покась (стр.55-62.)
Кожедуб Л. Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів/ Л. Кожедуб (стр.63-69.)
Андрущенко Т. Романтизм та діалектика естетичного/ Т. Андрущенко (стр.70-78.)
Корсак К. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності/ К. Корсак (стр.79-85.)
Бойчук М. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя/ М. Бойчук (стр.86-92.)
Білогур В. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей/ В. Білогур, С. Макаренко (стр.93-99.)
Скулиш Є. Реалізація сучасних освітніх підходів та гуманістичних моделей у процесі професійної підготовки співробітників правоохоронних органів України/ Є. Скулиш (стр.100-107.)
Андрушкевич Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці/ Ф. Андрушкевич (стр.108-113.)
Козлакова Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто/ Г. Козлакова (стр.114-119.)
Артюшенко О. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління/ О. Артюшенко (стр.120-125.)
Мацько Л. Система проти суржику/ Л. Мацько (стр.126.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Вища школа -2011р.,N 7/8
Цікаві статті :
Гунчак В. Університет - кузня елітарних кадрів/ В. Гунчак (стр.7-19)
Величко О. Вплив застосування "лідер-груп" на якість освіти у вищій школі/ О. Величко [и др.] (стр.19-30)
Галиця І. Інноваційні механізми активізації педагогічного і наукового процесів/ І. Галиця, О. Михайлов, О. Галиця (стр.31-37)
Брюховецький В. Дослідження ефективності реорганізаційних кроків у процедурі вступу до ВНЗ України на прикладі Києво-Могилянської академії/ В. Брюховецький, О. Кирієнко, В. Ковальчук (стр.38-51)
Головенкін В. Аналіз успішності засвоєння вищої математики студентами першого курсу/ В. Головенкін (стр.52-63)
Гуйтур М. Правові механізми захисту наукових ідей при їх комерціалізації/ М. Гуйтур, В. Коноваленко (стр.64-73)
Жорнова О. Сучасна вища школа: to be or not to be?/ О. Жорнова, О. Жорнова (стр.74-83)
Очеретяний А. Сутність політики у навчальній літературі для ВНЗ України/ А. Очеретяний (стр.84-95)
Стецюк К. Екологічна культура як джерело ціннісних орієнтацій освіти для збалансованого розвитку/ К. Стецюк (стр.96-103)
Кліменко В. Економіка знань в усвідомленні студентів і викладачів вищої школи/ В. Кліменко (стр.104-109)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Вороненко В.В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру/ В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін (стр.6-11)
Ковальчук Л.Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід'ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні/ Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький (стр.12-14)
Гребеник М.В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.15-19)
Унгурян Л.М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі/ Л. М. Унгурян, М. С. Образенко (стр.20-22)
Кліщ Г.І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.23-30)
Кушик М.Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів/ М. Л. Кушик (стр.31-34)
Паласюк Г.Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.35-39)
Скрипко В.Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю/ В. Д. Скрипко [и др.] (стр.40-41)
Абдуллаєв Р.Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики/ Р. Я. Абдуллаєв [и др.] (стр.42-43)
Акуліна О.О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти/ О. О. Акуліна (стр.44-46)
Бабов Є.Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ/ Є. Д. Бабов [и др.] (стр.47-48)
Бесполудіна Г.В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров'я/ Г. В. Бесполудіна [и др.] (стр.49-52)
Бородаєв І.Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ І. Є. Бородаєв, І. В. Шарапов (стр.53-54)
Воробйов Є.О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу/ Є. О. Воробйов, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна (стр.55-58)
Григор'єва Т.Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії/ Т. Г. Григор'єва [и др.] (стр.59-61)
Грищенко О.В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти/ О. В. Грищенко [и др.] (стр.63-64)
Громов О.В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології/ О. В. Громов [и др.] (стр.65-66)
Грона Н.В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. В. Грона [и др.] (стр.67-69)
Гудз І.М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. М. Гудз [и др.] (стр.70-72)
Даценко І.Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія"/ І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко (стр.73-75)
Дубініна В.Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова (стр.76-78)
Думанський Ю.В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.79-81)
Каськова Л.Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання/ Л. Ф. Каськова [и др.] (стр.82-84)
Клименко Т.М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених"/ Т. М. Клименко [и др.] (стр.85-87)
Клименко Т.М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі/ Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк (стр.88-91)
Климнюк С.І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.92-94)
Коломієць В.В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи/ В. В. Коломієць [и др.] (стр.95-98)
Лобас В.М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі/ В. М. Лобас [и др.] (стр.99-101)
Лосєв О.О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті/ О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко (стр.102-104)
Машталір М.А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету/ М. А. Машталір [и др.] (стр.105-106)
Мітін Ю.В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.107-109)
Мітін Ю.В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.110-112)
Ніженковська І.В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. В. Ніженковська (стр.113-116)
Нікітіна О.О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець (стр.117-119)
Перцева Т.О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.120-122)
Рибіцька Л.Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології/ Л. Н. Рибіцька [и др.] (стр.123-124)
Родинський О.Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський [и др.] (стр.125-128)
Хоменко Л.О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання/ Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва (стр.129-131)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вища школа -2011р.,N 10
Цікаві статті :
Губерський Л. Одна з головних функцій сучасної освіти - плекання людини/ Л. Губерський (стр.7-14)
Удод О. Київська держава і родоплемінна культура/ О. Удод, М. Юрій (стр.15-31)
Григорук В. Державний та комерційний вплив на реформування університетів: західноєвропейський досвід/ В. Григорук, Р. Пилипенко (стр.32-36)
Романовський О. Розвиток університетського підприємництва/ О. Романовський (стр.37-53)
Півняк Г. Дослідницький університет як механізм удосконалення інноваційної діяльності/ Г. Півняк (стр.54-61)
Поляков М. Трансформація університету в Україні/ М. Поляков, В. Савчук (стр.62-70)
Жарких Ю. Об'єднання навчальних ресурсів університетів для створення дистанційних лабораторних практикумів/ Ю. Жарких [и др.] (стр.71-81)
Жилінська О. Університет: генеза ідеї та трансформація діяльності від класичної до інноваційної моделі/ О. Жилінська (стр.82-95)
Шрайберг Я. Електронна інформація, бібліотеки і суспільство: що нам чекати від нового десятиліття інформаційного століття?/ Я. Шрайберг (стр.96-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Вища освіта України -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Державно-громадський характер управління освітою/ В. Андрущенко (стр.5-8)
Зубов В. Глобалізована соціальність/ В. Зубов (стр.9-13)
Бойчук М. Основні форми демократії: український контекст/ М. Бойчук (стр.14-20)
Шандор Ф. Національна ідея як осердя національної свідомості/ Ф. Шандор (стр.21-26)
Линовицька О. Академічні свободи та університетська автономія/ О. Линовицька (стр.27-31)
Рябченко В. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента/ В. Рябченко (стр.32-38)
Іваній О. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя/ О. Іваній (стр.39-44)
Бикова К. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення)/ К. Бикова (стр.45-52)
Тарасенкова Н. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики/ Н. Тарасенкова, І. Акуленко (стр.53-66)
Акопян В. Екологічне самовиховання особистості/ В. Акопян (стр.67-73)
Білогур В. Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді/ В. Білогур (стр.74-81)
Грабар Г. Технологія дослідження гостинності як соціального явища/ Г. Грабар (стр.82-89)
Богданова Н. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі/ Н. Богданова (стр.90-93)
Сахневич І. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації/ І. Сахневич (стр.94-98)
Костирєв А. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін/ А. Костирєв (стр.99-105)
Боркач Є. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині/ Є. Боркач (стр.106-111)
Зварич І. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.112-118)
Шубін О. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ/ О. Шубін, І. Сіменко, І. Пальцун (стр.119-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Вища освіта України -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Рябченко В. Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива й сучасність з позицій світоглядно-компетентнісного підходу/ В. Рябченко (стр.12-27)
Сокурянська Л. Слово про вчителя/ Л. Сокурянська (стр.28-33)
Курбатов С. Теоретико-методологічні перспективи розробки міжнародних університетських рейтингів/ С. Курбатов (стр.34-39)
Нестерова М. Інформаційно-когнітивні технології в системі вищої освіти суспільства знань/ М. Нестерова ; В. Андрущенко (стр.40-45)
Корсак Ю. Можливий відгук вищої школи на технологічні та суспільні зміни/ Ю. Корсак (стр.46-51)
Морозова А. Ключові слова фахового журналу як індикатори термінологічного стану предметної галузі (на прикладі часопису «Вища освіта України»)/ А. Морозова (стр.52-57)
Береза В. Політична освіта і самоосвіта як фактори політичної соціалізації особистості/ В. Береза (стр.58-64)
Завальнюк О. Фізична культура і спорт в структурі патріотичного виховання особистості/ О. Завальнюк (стр.65-71)
Бак М. Мультимедіа в освітньому просторі сучасної Польщі/ М. Бак (стр.71-74)
Дебич М. Європейський підхід до інтернаціоналізації вищої освіти/ М. Дебич (стр.75-80)
Якимчук О. Філософсько-психологічні підвалини освітнього простору тоталітарного суспільства/ О. Якимчук (стр.81-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завальнюк О.
Назва : Фізична культура і спорт в структурі патріотичного виховання особистості
Місце публікування : Вища освіта України. - 2015. - № 1. - С. 65-71 (Шифр 23823/2015/1)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Вища освіта України -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Ціннісна невизначеність особистості та її подолання засобами освіти/ В. Андрущенко (стр.5-13)
Астахова В. Приватна вища освіта України напередодні свого чвертьвікового ювілею/ В. Астахова (стр.14-18)
Терепищий С. Проблема універсальної картини світу в структурі розуміння сучасної людини/ С. Терепищий (стр.19-25)
Шовш К. Основні суперечності технологізації інформаційної культури вчителя/ К. Шовш (стр.26-34)
Нестерова М. Когнітивістика в системі вищої освіти: інформаційно-комунікативний контекст/ М. Нестерова (стр.35-39)
Сацик В. У пошуку ефективної стратегії розвитку вищої освіти в Україні (аналіз можливостей та обмежувальних факторів)/ В. Сацик (стр.40-52)
Корінець З. Професійна культура як чинник самоорганізації педагогічної діяльності/ З. Корінець (стр.53-58)
Кульбашна Я. Інтернаціоналізація вищої медичної освіти: проблеми і перспективи/ Я. Кульбашна (стр.59-64)
Богданова Н. Естетичний чинник у структурі студентського самоврядування/ Н. Богданова (стр.65-70)
Завальнюк О. Значення фізичної культури і спорту у вихованні патріотичних почуттів особистості/ О. Завальнюк (стр.71-76)
Дебич М. Імплементація програм спільних / подвійних ступенів: досвід вищої школи Ірландії/ М. Дебич (стр.77-84)
І міжнародна конференція «Реформа вищої освіти в Україні: критичні питання у сфері законодавчих та інституційних трансформацій»85 (стр.85)
Реферативный обзор статей номера (стр.86-89)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корінець З.
Назва : Професійна культура як чинник самоорганізації педагогічної діяльності
Місце публікування : Вища освіта України. - 2015. - № 3. - С. 53-58 (Шифр 23823/2015/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

16.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 61:378/П 78
Назва : Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2015
Кільк.характеристики :255 с
Колективи : "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
Ціна : 120.00 р.
УДК : 61:378 + 610.207
Предметні рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Освіта медична -- Образование медицинское
Зміст : Проблеми та перспективи вищої медичної освіти у реалізації Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я України/ В. М. Мороз [и др.]. Національна стратегія побудови внутрішньої медицини на період 2015-2025 роках/ О. І. Афанасюк, В. І. Денесюк. Використання принципу АВС В.Парето для підвищення ефективності підготовки лікарів-інтернів в умовах Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. І. Барціховський [и др.]. Проблеми та особливості викладання економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів №1 та №2 вищих навчальних закладів медичного профілю/ В. С. Бахнівський. Міждисциплінарний взаємозв’язок у викладанні організації охорони здоров’я та внутрішньої медицини як компонент реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. С. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Деякі питання організації роботи теоретичних та клінічних кафедр в розбудові системи охорони здоров’я України на період 2015-2025 років/ Г. П. Башинський, О. І. Башинська. Сучасні принципи викладання дисципліни «Ресурсознавство лікарських рослин» для студентів фармацевтичного факультету/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ С. А. Бондар [и др.]. Особливості викладання акушерства та гінекології в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва. Досвід проведення і-го та іі-го турів олімпіади з акушерства і гінекології/ О. В. Булавенко [и др.]. Особливості формування профілактичного мислення у майбутніх лікарів-стоматологів/ Л. М. Ваколюк. Вивчення професійних ціннісних орієнтацій студентів-медиків як механізм формування професійного відбору абітурієнтів/ В. С. Василик. Проблемні питання викладання патоморфології та секційно-біопсійного курсу в рамках реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я/ С. В. Вернигородський, П. С. Жученко. Реформа вищої медичної освіти - шлях до вдосконалення ринку медичних послуг/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Методичні підходи до лекцій з мікробіології на медичних факультетах/ І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Роль патологічної анатомії в системі медичної освіти та формуванні професійних навичок майбутніх лікарів/ А. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король. Біопсійний метод дослідження в медицині, значення, проблеми і перспективи/ А. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкієне, М. Р. Борейко. Перспективні напрямки покращення вищої стоматологічної освіти у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. Г. Гаджула. Культура спілкування лікаря з пацієнтом/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Управління якістю фармацевтичного товару згідно принципів GMP/ О. Д. Гайдай, І. О. Псюк, А. С. Псюк. Патріотичне виховання студентів/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Підвищення ефективності засвоєнні знань з фармакології студентами фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко. До питання застосування сучасних комп’ютерних технологій при вивченні промислової технології лікарських засобів/ Н. А. Гордзієвська, В. В. Гуцол, Я. В. Іщенко. Вдосконалення обліку та звітності в галузі охорони здоров’я в умовах реформування/ Л. О. Грабович, Н. І. Венцківська, Н. В. Коробчинська. Труднощі у викладанні української мови як іноземної студентам медичних спеціальностей/ А. М. Гулевич. Ситуаційні задачі, як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів- стоматологів/ А. А. Глушак, Е. В. Беляєв, О. О. Коцюра. Особливості викладання абдомінальної хірургії в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ А. І. Годлевський, С. І. Саволюк, В. В. Балабуєва. Шляхи удосконалення якості освіти майбутніх лікарів - стоматологів в контексті розвитку нової системи охорони здоров’я/ М. А. Горай. Формування клінічного мислення - пріоритетне завдання у вихованні майбутніх лікарів в Україні/ А. Ф. Гуменюк, І. В. Баранова. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні на період 2015-2025 р.р/ І. П. Гуменюк. Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова/ П. Т. Дацишин [и др.]. Проблематика номенклатурних найменувань у сучасних латинській та українській терміносистемах/ М. Т. Денека. Самостійна позааудиторна робота англомовних студентів - важлива складова сучасного освітнього процесу у вищому навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Переваги методу багатосторонньої комунікації над традиційною формою навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Перспективи вищої медичної школи на терені побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. В. Дідик. Тенденції врегулювання охорони здоров’я на обласному рівні/ С. В. Дмитренко. Стратегії розвитку охорони здоров’я України/ С. В. Дмитренко, Л. Л. Гармаш, С. А. Бондар. Підготовка майбутніх лікарів в умовах побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. П. Дністрянська. Використання електронних симуляторів в процесі підготовки студентів до занять з медичної та біологічної фізики/ К. В. Добровольська, В. М. Дідич. Європейський досвід. Чи дають можливість його реалізувати?/ А. Б. Дудник. Навчання фаховому мовленню, розвиток навичок наукового стилю спілкування студентів-іноземців І курсу медичного факультету/ О. М. Дудник. Удосконалення практичної підготовки студентів 6 курсу до державної підсумкової атестації/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Організація самостійної роботи студентів 6 курсу медичних факультетів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Практична підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в навчальному симуляційному центрі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ В. М. Дудник, В. П. Попов, О. О. Зборовська. Перспективи викладання медичної генетики в розрізі розробки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Задачі підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в світі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. Реалізація національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник [и др.]. Програмна підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в розрізі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Л. А. Шангутова. Питання надання медичної допомоги дітям з гематологічною та онкогематологічною патологією у вищій медичній школі/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Особливості викладання курсу мікробіології іноземним студентам/ О. І. Жорняк, П. В. Жорняк. Використання тестового контролю для вивчення дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ П. В. Жорняк. Досвід і перспективи навчання провізорів з питань доказової фармації для рослинних препаратів/ О. М. Заліська, І. Г. Мудрак. Організаційний стрес-менеджмент та основи крос-культурної психології у варіативній частині навчальних програм з профілактичної медицини для майбутніх лікарів в умовах міграції біженців з зони проведення АТО та необхідності реабілітації учасників бойових дій на території України/ К. А. Зайцева, В. С. Василик. Напрями оптимізації післядипломної і неперервної освіти провізорів на основі наукових досліджень/ О. М. Заліська [и др.]. Обґрунтування необхідності робіт по професійній орієнтації молоді на медичні спеціальності/ Т. М. Зелінська. Впровадження основ GDP у підготовку провізора за допомогою інтерактивних методів навчання/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк. Досвід викладання менеджменту в охороні здоров'я на етапах післядипломної освіти/ О. В. Ігнащук. Патріотичне виховання студентів-медиків як одна зі складових роботи куратора академічної групи/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Організація самостійної роботи студентів фармацевтичного факультету на кафедрі нормальної фізіології/ М. В. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Альтернативне бачення перспектив побудови медичної системи нового зразку / О. Є. Каніковський [и др.]. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Роль керівника клініки в реалізації стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик, С. В. Сандер. Впровадження критичного мислення орієнтованого на забезпечення якості засвоєння навчального матеріалу у студентів під час вивчення ортодонтії/ Д. М. Касьяненко, П. С. Фліс, О. І. Попова. Значення експериментальних досліджень у викладанні «Біологічної та біоорганічної хімії» за сучасних умов/ С. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик. Критерії складання іншомовного лексичного мінімуму для студентів медичних ВНЗ/ Л. М. Кім, І. І. Макодай. Основні методичні принципи вивчення іноземної мови у вищій медичній школі / Л. М. Кім, В. О. Мороз. Шляхи удосконалення навчання лікарів-інтернів з оториноларингології та загальної практики - сімейної медицини у світлі реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ В. В. Кіщук [и др.]. Дослідження навчальних мотивів діяльності студентів ВНМУ імені М.І. Пирогова/ І. М. Коваленко, Н. С. Фоміна. Важливість вивчення іноземної мови у реалізації побудови нової системи охорони здоров’я України/ Н. В. Козак, С. Г. Пойда. Багаторівнева медична реабілітація як складова частина системи охорони здоров’я/ П. Ф. Колісник [и др.]. Невирішені питання медичної реабілітації: понятійний апарат, нормативно- оранізаційна база, кваліфікаційна підготовка, стандартизація допомоги/ П. Ф. Колісник, О. В. Марчук, С. П. Колісник. Досвід викладання біологічної хімії студентам, що навчаються за спеціальністю медична психологія та перспективи на 2015-2025 р.р/ О. М. Колошко. Питання вдосконалення післядипломної підготовки організаторів охорони здоров‘я на сучасному етапі розробки і реалізації «Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров‘я в Україні на період 2015-2025 р.р.»/ Н. Т. Комарницька, Т. А. Малик. Зворотний зв'язок в управлінні медичним закладом/ Н. Т. Комарницька, В. М. Цебрик. Проблеми та перспективи вищої медичної школи щодо удосконалення підготовки лікарів у контексті Національної стратегії побудови нової системи/ А. І. Кондратюк [и др.]. Дослідження проблеми психоемоційного вигорання та роль вищої медичної школи у профілактиці та запобіганні професійної деформації серед викладачів та/ А. І. Кондратюк [и др.]. Удосконалення ефективності перевірки знань студентів за допомогою тестового контролю/ Ю. В. Кордон, О. І. Жорняк, С. А. Колодій. Методи морального впливу на особистість майбутнього лікаря/ О. Ю. Корж, В. О. Мороз. Родовід моєї родини як творча робота в межах курсів «Історія України» та «Історія української культури»/ О. В. Корзун. Шляхи удосконалення навчального процесу на клінічній кафедрі/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, Т. В. Степанюк. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика/ Г. П. Краєвська. Викладання питань біоетики та біобезпеки для студентів медичного факультету/ Л. І. Краснова [и др.]. Організаційні підходи з оптимізації засвоєння студентами тестових завдань з аптечної технології лікарських засобів в рамках підготовки до складання/ О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська. Аналіз результатів навчання студентів коледжного потоку з мікробіології та шляхи його вдосконалення/ А. В. Крижановська, Є. Ф. Макац. Особливості проведення лекцій та практичних занять з мікробіології англомовним слухачам/ А. В. Крижановська, С. А. Іванова, І. М. Вовк. Застосування нових методів викладання фтизіатрії в умовах реорганізації фтизіатричної служби в Україні/ Л. Г. Кулик. Передача в приватні руки ПМСД - це реформування охорони здоров’я чи подальше поглиблення кризи в галузі?/ С. М. Кулєшова, Т. О. Слєпова, О. В. Ткаченко. Тематика знеболення, як складова частина викладання предмету хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ А. О. Кушта, С. С. Поліщук, С. М. Шувалов. Значення викладання біохімії у формуванні фахового менталітету у студентів вищих медичних закладів/ С. В. Ладутько, С. О. Качула. Сучасне бачення історії України/ В. П. Лациба, Н. В. Іванова. Самостійна робота - як формування пізнавальної діяльності студентів-медиків / Н. В. Леонова, І. А. Руцька, І. А. Марчук. Проблеми адаптації навчання студентів медичних ВУЗів до вимог нової системи медицини/ Д. А. Лисенко. Професійні жаргонізми в медичному дискурсі/ О. М. Лисенко. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії розбудови системи охорони здоров’я в Україні/ О. В. Лисунець. Використання ситуаційних задач під час викладання біологічної хімії в ВНМУ імені Пирогова М. І./ Г. З. Личик, К. М. Тубулкан. Мотивація навчальної діяльності студентів-медиків на заняттях з формування культури професійного мовлення/ М. І. Лісовий. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Оптимізації навчального процесу на клінічній кафедрі через алгоритмізацію побудови діагнозу у відповідності до виявлених ознак захворювання/ І. Л. Лук'янович. Особливості викладання органічної хімії для англомовних студентів фармацевтичного факультету/ О. І. Мазур, О. В. Полонець. Роль іноземної мови у професійній підготовці студентів вищих медичних навчальних закладів/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко. Економічні проблеми та перспективи в системі медичної освіти/ І. А. Марчук. Актуальні проблеми створення сучасних підручників з медицини/ О. В. Марчук, В. В. Георгієв, С. І. Мазур. Форми оптимізації практичної підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Створення сучасних фахових комп’ютерних словників з латинської мови як складова якісної підготовки студентів вищої медичної школи/ Г. Т. Михайлюк, М. В. Плотницька. Комунікативний підхід при вивченні англійської мови у вищих медичних навчальних закладах/ В. В. Мікаєлян. Особливості засвоєння практичних навичок студентами 4 та 5 курсів медичного факультету під час літньої виробничої практики/ Г. О. Мовчан [и др.]. Проблеми викладання нормальної фізіології іноземним студентам, що навчаються англійською мовою та шляхи їх вирішення/ В. М. Мороз [и др.]. Лекційна складова навчального процесу: зміна парадигми?/ С. П. Московко, Л. М. Желіба, Г. С. Московко. Паліативна допомога у викладенні питань сестринської практики/ Ю. М. Мостовой, Л. В. Распутіна, Д. В. Діденко. Вивчення сучасних методів індикації збудників інфекційних хвороб/ В. М. Мруг. Оптимізація підходу до вивчення психіатрії, наркології та психотерапії з використанням інтерактивної педагогіки/ О. Ф. Мруг. Тренінгові центри медичних університетів та їх роль в реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Л. М. Мунтян [и др.]. Що могло б стати найефективнішим вкладом медичних вишів у реалізацію Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні? / О. І. Наливайко. Застосування тестового контролю при вивченні фармацевтичної хімії студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ Н. С. Недорезанюк, О. В. Білик. Використання навчальних мультимедійних технологій у роботі з студентами- медиками при вивченні «Медичної хімії»/ В. М. Нечипорук. Проблеми викладання на теоретичних кафедрах як складова проблем медичної освіти в Україні/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, О. В. Богомаз. Методичне забезпечення англомовної форми викладання фармакогнозії та фітотерапії на кафедрі фармацевтичної хімії/ А. О. Очеретнюк. Особливості післядипломного навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015- 2025 р.р/ І. В. Павлик. Метод пошуково-дослідницьких проектів у міждисциплінарному аспекті/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко. Сучасні підходи до оптимізації навчання іноземних студентів у медичному вузі / І. Г. Палій. Роль викладання клінічної мікробіології на етапі післядипломної підготовки у формуванні лікаря/ Г. К. Палій, В. П. Ковальчук, С. А. Іванова. Організація виробничої практики студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк [и др.]. Ресурси та резерви національної системи охорони здоров’я для забезпечення нових потреб у медичній допомозі/ В. Л. Пилипчук. Про врахування впливу пізнавальної мотивації на формування особистості студента-іноземця/ В. П. Півошенко. Про культурологічний аспект загальноосвітньої підготовки фахівців для зарубіжних країн/ В. П. Півошенко, Н. В. Іванова. Роль та значимість лекції у викладанні клінічної фармакології в процесі реалізації освітньо-професійної програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста/ К. В. Півторак, Л. А. Вознюк, О. О. Яковлева. Професійна компетентність викладача як важливий фактор підготовки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / Н. А. Півторак, І. В. Феджага. Проблеми та перспективи викладання медичної біології в підготовці висококваліфікованих лікарів/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, С. С. Хлєстова. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун [и др.]. Удосконалення викладання курсу фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Інтерактивні технології у процесі удосконалення викладання латинської мови у вищих навчальних медичних закладах/ М. В. Плотницька, Г. Т. Михайлюк. Проблеми та перспективи підготовки сучасного лікаря дитячого-хірурга у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. Г. Якименко. Концепція викладання дитячої хірургії для студентів-педіатрів/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Обґрунтування потреби вивчення англійської мови у ВНЗ/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Особистісний підхід в освіті студентів-стоматологів/ О. І. Попова, Д. М. Касьяненко, М. В. Попов. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я України/ К. П. Постовітенко. Особливості створення навчальних програм на кафедрах стоматологічного факультету/ Т. Т. Постоловська [и др.]. Сучасні актуальні питання педагогічного процесу вищих медичних навчальних/ Т. Л. Процюк, Т. В. Капітан, О. В. Герасимова. Умови формування комунікативної культури студентів у процесі професійної підготовки в медичному вузі/ І. І. Ратушняк. Оптимізація підготовки майбутніх лікарів з питань організації санітарно- гігієнічних заходів в осередку надзвичайних ситуацій/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина, О. Є. Александрова. Підвищення якості підготовки студентів стоматологічного факультету на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. А. Рикало, В. В. Пилипонова. Використання інновацій в галузі мікробіології для підготовки майбутніх лікарів/ О. В. Римша, О. А. Назарчук. Формування фахового менталітету лікаря як основа підготовки у ВНЗ/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації/ В. В. Родінкова [и др.]. З досвіду здійснення моніторингу знань у англомовних студентів стоматологічного факультету на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів - забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. А. Биковська, Т. І. Саврун. Проблемні питання сучасної психогігієни у контексті їх інтеграції у процес навчальної підготовки студентів/ І. В. Сергета [и др.]. Особливості викладання військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій у структурі навчальної дисципліни “Гігієна та екологія”/ І. В. Сергета. Роль когнітивних спотворень у професійній діяльності провізора/ С. В. Сергєєв. Шляхи формування світогляду майбутнього лікаря на клінічній кафедрі/ В. К. Сєркова, О. О. Савицька, Г. О. Мовчан. Актуальність викладання медичного права в вищих навчальних медичних закладах України/ І. Я. Сенюта, А. О. Гаврилюк. Необхідність нових орієнтирів для лікарів в освіті і в суспільстві/ В. П. Сливка, О. Я. Сливка. Роль та значення практик з технології ліків в професійній підготовці провізорів/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзієвська, Т. І. Ющенко. Роль фундаментальних наук у підготовці лікарів/ О. В. Смірнова. Знання - це воля до навчання та розумова праця/ С. О. Сокур. Шляхи оптимізації вивчення фармакології: точка зору студента/ Г. І. Степанюк [и др.]. До питання покращення якості навчання студентів з мікробіології/ О. К. Стукан. Впровадження новітніх інформаційних технологій у структуру освіти вищої медичної школи/ О. Г. Сулім. Проблеми та перспективи викладання клінічних дисциплін у англомовних студентів для підвищення якості навчання/ О. К. Тарасюк. Метод муляжування в системі вивчення екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф та безпеки життєдіяльності/ В. С. Тарасюк [и др.]. Втілення в життя Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні викладачами курсу латинської мови та основ медичної термінології/ С. І. Тихолаз. Основні напрямки методики викладання української мови як іноземної/ Л. А. Ткаченко. Особливості навчання та підвищення кваліфікації працівників охорони здоров’я в умовах реформування галузі/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці кваліфікованого провізора/ О. Ю. Тозюк. Питання викладання невідкладних станів для студентів IV курсу - напрямок Національної стратегії охорони здоров’я в Україні/ Н. І. Токарчук [и др.]. Методологія викладання: попередній діагноз - синдром чи нозологія/ Г. І. Томашкевич. Актуальність викладання курсу « Основи гомеопатії» у вітчизняних студентів з позицій Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні на період 2015-2025р.р/ І. В. Феджага. Актуальні напрямки модернізації вищої медичної школи у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Т. В. Федик. Про необхідність удосконалення диференційованого навчання з охорони праці в галузі/ А. Н. Фещук [и др.]. Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні/ Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська. Міждисциплінарна інтеграція при навчанні лікарів-інтернів наданню медичної 216 допомоги при полі травмі/ В. О. Фіщенко, В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук. Використання «кейс» методу навчання в учбовому процесі на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук. Викладач - головна фігура навчального процесу/ Л. В. Фоміна, Д. О. Меркулова. Інформаційні комп'ютерні технології у підготовці лікарів/ О. О. Фомін, О. О. Фомін. Стратегії формування фахової компетентності майбутніх лікарів при вивченні медичної біології/ С. С. Хлєстова [и др.]. Використання уніфікованих клінічних протоколів як стандартів надання медичної допомоги при викладанні внутрішньої медицини/ В. М. Хоменко, Г. О. Мовчан, О. І. Остапчук. Реформування системи охорони здоров’я України: реалії, стратегічні можливості та перспективи/ І. Ф. Хурані. Проблеми та перспективи в системі підготовки викладачів вищих медичних закладів України/ Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. Л. Костюк. Шляхи удосконалення якості практичної підготовки у вищій медичній школі, як одного з перспективних напрямків розвитку системи охорони здоров’я України/ Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, В. В. Буран. Погляд фахівців щодо реформування системи охорони здоров'я на первинному рівні/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Вдосконалення навчального процесу у вищому навчальному закладі - сучасні підходи та шляхи реалізації/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок студентами 6 курсу на циклі «Загальна практика-сімейна медицина»/ І. В. Чернова. Особливості викладання спеціальних розділів хірургії студентам медичного факультету/ В. О. Шапринський [и др.]. Реформа вищої медичної школи: ідеї та реалії/ Л. В. Швець. Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам фармацевтичного факультету/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Проблеми викладання внутрішніх хвороб у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Ю. Ю. Шушковська, В. С. Бахнівський. Особливості викладання предмету «Дитячі хвороби» для студентів стоматологічного факультету/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, Т. В. Чугу. Самостійна робота студентів як елемент формування професійних навиків провізора/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Роль і місце педіатрії у системі охорони здоров’я, яка реформується/ О. С. Яблонь, Я. М. Кулик, Н. М. Пахнюща. Орієнтація провізорів за спеціальністю «загальна фармація» на сучасні вимоги/ О. О. Яковлева, Л. А. Вознюк. Інтернатура з медицини невідкладних станів - сьогодні та завтра (яке це завтра?)/ О. О. Яковлева [и др.].
Анотація: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров'я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 61:378/П 78
Автор(и) : Гайдаєнко О. Ф., Горпинюк О. П.
Назва : Культура спілкування лікаря з пацієнтом
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова, "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.
Місце публікування : "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 29 (Шифр 61:378/П 78-185158)
УДК : 61:378 + 610.207
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Вища освіта України -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. «Школа майбутнього» для України і європейського простору/ В. Андрущенко (стр.5-16)
Андрущенко В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність/ В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович (стр.17-24)
Возняк О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів»/ О. Возняк, Г. Козлакова (стр.25-29)
Кірик Т. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст./ Т. Кірик (стр.30-36)
Опанасюк Ю. Філософія інформаційної освіти/ Ю. Опанасюк (стр.37-41)
Луговий В. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі/ В. Луговий, Ж. Таланова (стр.42-50)
Щедрін А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри/ А. Щедрін (стр.51-58)
Силадій І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти/ І. Силадій (стр.59-64)
Шовш К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації/ К. Шовш (стр.65-71)
Пасько К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога/ К. Пасько (стр.72-76)
Nesterova M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension/ M. Nesterova (стр.77-83)
Щудло С. Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”)/ С. Щудло, С. Курбатов (стр.84-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шовш К.
Назва : Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 1. - С. 65-71 (Шифр 23823/2017/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Захаренко К.
Назва : Проблеми формування ефективної державної інформаційної політики і освіта
Паралельн. назви :Problems of effective state information policy and education
Місце публікування : Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 44-49 (Шифр 23823/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людина--культура--законодавча база--інформаційна безпека
Знайти схожі

 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)