Пошуковий запит: (<.>K=МОВА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>3.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>4.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Вища школа - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Вища школа - 2013г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>9.
| Вища освіта України - 2012г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2002г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>11.
| Вища школа - 2009г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>12.
| "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015;Вінниця). Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - 2015
|
>13.
| Краєвська Г. П. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика/Г. П. Краєвська // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.106
|
>14.
| Stefanyshyn K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school/K. L. Stefanyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.82-86
|
>15.
| Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.123-128
|
>16.
| Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.85-90
|
>17.
| Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.117-121
|
>18.
| Лисенко В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін./В. Лисенко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N № 4.-С.37-39
|
>19.
| Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/I. A. Prokop, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.85-89
|
>20.
| Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.56-60
|
|
|