Пошуковий запит: (<.>K=МОВА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Beck G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions”/G. Beck // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.167-172
|
>2.
| Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.85-90
|
>3.
| Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.61-67
|
>4.
| Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.108-112
|
>5.
| Palasiuk H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem/H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.103-107
|
>6.
| Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/I. A. Prokop, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.85-89
|
>7.
| Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.69-73
|
>8.
| Stefanyshyn K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school/K. L. Stefanyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.82-86
|
>9.
| Vorona I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education/I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.148-152
|
>10.
| Zalipska I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees/I. Ya. Zalipska // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.161-166
|
>11.
| Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.51-55
|
>12.
| Богута Н. Досвід, диплом та мова: рейтинг вищих навчальних закладів 2013/Н. Богута // Вища школа, 2013,N № 5.-С.60-71
|
>13.
| Вища освіта України - 2012г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>14.
| Вища школа - 2009г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>15.
| Вища школа - 2013г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>16.
| Вища школа - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>17.
| Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.14-18
|
>18.
| Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/І. Я. Заліпська // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.24-27
|
>19.
| Краєвська Г. П. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика/Г. П. Краєвська // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.106
|
>20.
| Лисенко В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін./В. Лисенко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N № 4.-С.37-39
|
|
|