Пошуковий запит: (<.>K=МОВА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Лисенко В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін./В. Лисенко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N № 4.-С.37-39
|
>2.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2002г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Вища школа - 2009г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>4.
| Вища освіта України - 2012г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Богута Н. Досвід, диплом та мова: рейтинг вищих навчальних закладів 2013/Н. Богута // Вища школа, 2013,N № 5.-С.60-71
|
>6.
| Вища школа - 2013г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>7.
| "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015;Вінниця). Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - 2015
|
>8.
| Краєвська Г. П. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика/Г. П. Краєвська // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.106
|
>9.
| Вища школа - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.18-35
|
>11.
| Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/І. Я. Заліпська // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.24-27
|
>12.
| Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/Л. П. Шеремета // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.103-107
|
>13.
| Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.108-112
|
>14.
| Пендзей І. Проблеми викладання і вивчення нової та новітньої історії країн Західної Європи й Америки у вищих закладах освіти України/І. Пендзей // Вища школа, 2019,N № 4.-С.79-82
|
>15.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>16.
| Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.14-18
|
>17.
| Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.69-73
|
>18.
| Beck G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions”/G. Beck // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.167-172
|
>19.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>20.
| Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.123-128
|
|
|