Пошуковий запит: (<.>K=МОВА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.122-128
|
>2.
| Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.117-121
|
>3.
| Palasiuk H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem/H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.103-107
|
>4.
| Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/І. Я. Заліпська // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.24-27
|
>5.
| Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/Л. П. Шеремета // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.103-107
|
>6.
| Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.108-112
|
>7.
| Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.69-73
|
>8.
| Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.85-90
|
>9.
| Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.123-128
|
>10.
| Vorona I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education/I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.148-152
|
>11.
| Zalipska I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees/I. Ya. Zalipska // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.161-166
|
>12.
| Beck G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions”/G. Beck // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.167-172
|
>13.
| Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.14-18
|
>14.
| Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/I. A. Prokop, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.85-89
|
>15.
| Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.51-55
|
>16.
| Богута Н. Досвід, диплом та мова: рейтинг вищих навчальних закладів 2013/Н. Богута // Вища школа, 2013,N № 5.-С.60-71
|
>17.
| Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.61-67
|
>18.
| Лисенко В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін./В. Лисенко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N № 4.-С.37-39
|
>19.
| Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.56-60
|
>20.
| Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.42-46
|
|
|