Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (153)Періодичні видання (47)Бібліотечні видання (7)Краєзнавство (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МОВА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-36 
1.

Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.122-128
2.

Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.117-121
3.

Palasiuk H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem/H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.103-107
4.

Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/І. Я. Заліпська // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.24-27
5.

Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/Л. П. Шеремета // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.103-107
6.

Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.108-112
7.

Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.69-73
8.

Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.85-90
9.

Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.123-128
10.

Vorona I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education/I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.148-152
11.

Zalipska I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees/I. Ya. Zalipska // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.161-166
12.

Beck G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions”/G. Beck // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.167-172
13.

Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.14-18
14.

Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/I. A. Prokop, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.85-89
15.

Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.51-55
16.

Богута Н. Досвід, диплом та мова: рейтинг вищих навчальних закладів 2013/Н. Богута // Вища школа, 2013,N № 5.-С.60-71
17.

Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.61-67
18.

Лисенко В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін./В. Лисенко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N № 4.-С.37-39
19.

Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.56-60
20.

Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.42-46
 1-20    21-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)