Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (152)Періодичні видання (47)Бібліотечні видання (7)Краєзнавство (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МОВА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-36 
1.

Медична освіта (Тернопіль) - 2002г.,N 4 (Введено оглавление)
2.

Лисенко В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін./В. Лисенко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N № 4.-С.37-39
3.

Вища школа - 2009г.,N 9 (Введено оглавление)
4.

Вища освіта України - 2012г.,N 4 (Введено оглавление)
5.

Вища школа - 2013г.,N 5 (Введено оглавление)
6.

Богута Н. Досвід, диплом та мова: рейтинг вищих навчальних закладів 2013/Н. Богута // Вища школа, 2013,N № 5.-С.60-71
7.

Вища школа - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
8.

"Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015;Вінниця). Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - 2015
9.

Краєвська Г. П. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика/Г. П. Краєвська // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.106
10.

Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.18-35
11.

Пендзей І. Проблеми викладання і вивчення нової та новітньої історії країн Західної Європи й Америки у вищих закладах освіти України/І. Пендзей // Вища школа, 2019,N № 4.-С.79-82
12.

Медична освіта (Тернопіль) - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
13.

Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.14-18
14.

Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/І. Я. Заліпська // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.24-27
15.

Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/Л. П. Шеремета // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.103-107
16.

Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.108-112
17.

Stefanyshyn K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school/K. L. Stefanyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.82-86
18.

Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
19.

Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
20.

Palasiuk H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem/H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.103-107
 1-20    21-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)