Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (89)Періодичні видання (830)Краєзнавство (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МОЗ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.32-37
2.

Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України/О. К. Толстанов [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 2.-С.9-12
3.

Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.80-84
4.

Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"/Н. С. Колісник [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.81-84
5.

Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік/С. В. Григоровська [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 2.-С.10-12
6.

Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.5-9
7.

Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.35-38
8.

Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.107-111
9.

Вітенко І. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН України- основа якісного управління методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні/І. Вітенко // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.59-62
10.

The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/L. Ya. Fedoniuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.134-141
11.

Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.35-40
12.

Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/О. М. Мочульська // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.47-53
13.

Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України/О. П. Волосовець [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 2.-С.31-36
14.

Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” /М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.22-26
15.

Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України”/О. С. Никоненко [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.62-64
16.

Мельник В. І. Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України: стан та першочергові завдання/В. І. Мельник, М. О. Поліщук // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.13-21
17.

Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”/Г. С. Маслак [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.90-95
18.

Медична освіта (Тернопіль) - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
19.

Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
20.

Медична освіта (Тернопіль) - 2013г.,N 3 (Введено оглавление)
 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)