Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (55)Періодичні видання (106)Бібліотечні видання (8)Краєзнавство (227)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=НАВЧАЛЬНИЙ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 83
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
1.


    Protsyk, Η. M.
    Development of students’ cognitive activity [Текст] = Розвиток пізнавальної активності студентів / Η. M. Protsyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 113-121. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність -- особистісно-орієнтоване -- навчання -- самостійна -- робота -- інтерактивні -- технології -- навчальний -- процес
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Fedchyshyn, N. O.
    Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity [Текст] = Гербарт і Гербартіанство в європейській педагогіці: історія й сучасність / N. O. Fedchyshyn, E. Protner // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 25-31. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

Кл.слова (ненормовані):
навчальний -- план
Дод.точки доступу:
Protner, E.
Гербарт, Йоганн Фрідріх (німецький філософ, психолог і педагог ; 1776-1841) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
61:378
І-54


    "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця).
    Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. [Текст] / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця : [б. в.], 2016. - 180 с. - 1-138
    Зміст:
Мороз, В. М. Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту» / В. М. Мороз [и др.]. - С .3
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся T. Л.
Афонасюк, О. І. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова / О. І. Афонасюк. - С .7
Бахнівський, В. С. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ / B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. - С .9
Башинська, О. І. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини / О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. - С .10
Беднарчик, Т. Р. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук / Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. - С .11
Білик, Я. С. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення / Я. С. Білик. - С .12
Блажченко, В. В. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. В. Блажченко. - С .13
Богомолов, А. Є. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів / А. Є. Богомолов. - С .14
Богомолов, А. Є. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів / А. Є. Богомолов. - С .15
Бондар, С. А. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС / С. А. Бондар [и др.]. - С .16
Інші автори: Гармаш Л. Л., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Голодюк С. М.
Борейко, М. Р. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту» / М. Р. Борейко. - С .18
Булавенко, О. В. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу / О. В. Булавенко [и др.]. - С .18
Інші автори: Балабуєва С. В., Супрунова Т. В., Кливак В. В.
Булавенко, О. В. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти / О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. - С .20
Буртяк, Н. Г. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу / Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. - С .21
Ваколюк, Д. М. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання / Д. М. Ваколюк [и др.]. - С .22
Інші автори: Краснова Л. І., Сергета І. В., Лукіна Н. Ю.
Василенко, Г. Л. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики / Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. - С .23
Вергелес, К. М. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ / К. М. Вергелес. - С .25
Вергелес, К. М. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі / К. М. Вергелес. - С .26
Вільцанюк, О. О. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти / О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. - С .28
Власенко, М. В. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ / М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. - С .29
Вознюк, Л. А. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги / Л. А. Вознюк. - С .30
Волощук, Н. І. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології / Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. - С .31
Вуж, Т. Є. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти / Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. - С .32
Гаджула, Н. Г. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова / Н. Г. Гаджула. - С .33
Гайдаєнко, О. Ф. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту» / О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. - С .35
Гармаш, Л. Л. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія / Л. Л. Гармаш [и др.]. - С .36
Інші автори: Бондар С. А., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Голодюк С. М.
Гончаренко, О. В. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. - С .37
Горленко, О. В. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології / О. В. Горленко, І. М. Горленко. - С .38
Горленко, І. М. Роль візуалізації у викладанні стоматології / І. М. Горленко, О. В. Горленко. - С .39
Гулевич, А. М. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі / A. M. Гулевич. - С .40
Дзекан, О. В. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця / О. В. Дзекан. - С .42
Дзекан, О. В. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів / О. В. Дзекан. - С .43
Дмитренко, С. В. Автономія ВНЗ та академічні свободи / С. В. Дмитренко [и др.]. - С .44
Інші автори: Бондар С. А., Гармаш Л. Л., Наліжитий А. А., Пічкур О. М.
Дудік, О. П. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. - С .47
Дудник, В. М. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів / В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. - С .47
Дудник, В. М. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування / В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. - С .48
Дудник, В. М. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету / В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. - С .50
Дудник, В. М. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця / В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. - С .51
Дудник, В. М. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти / В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. - С .52
Дудник, В. М. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .53
Дудник, В. М. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .54
Жорняк, П. В. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам / П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. - С .55
Заічко, Н. В. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні / Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. - С .56
Заічко, Н. В. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання) / Н. В. Заічко [та ін.]. - С .57
Інші автори: Личик Г. З., Йолтухівський М. М., Тубулкан К. М.
Зелінська, Т. М. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії / Т. М. Зелінська. - С .58
Ігнащук, О. В. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. - С .59
Ільченко, О. В. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / О. В. Ільченко. - С .60
Ісакова, Н. М. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології / Н. М. Ісакова. - С .62
Істошин, В. М. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства / В. М. Істошин, А. В. Білошицька. - С .62
Йолтухівський, М. В. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету / М. В. Йолтухівський [и др.]. - С .63
Інші автори: Белік Н. В., Борейко Т. І., Шаповал О. М.
Какарькін, О. Я. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту » / О. Я. Какарькін [и др.]. - С .64
Інші автори: Костюк О. Г., Ковальчук А. П., Дроненко В. Г., Печевистий О. М.
Каніковський, О. Є. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір / О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. - С .66
Кіщук, В. В. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту» / В. В. Кіщук [и др.]. - С .67
Інші автори: Барціховський А. І., Дмитренко І. В., Лобко К. А., Бондарчук О. Д., Рауцкіс П. А., Скічко С. В., Грицун Я. П., Шамрай С. О., Максимчук В. В.
Кислова, Ю. О. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти / Ю. О. Кислова [и др.]. - С .67
Інші автори: Кулик Я. М., Процюк Т. Л., Антонець В. А., Мазулов О. В.
Колісник, П. Ф. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. - С .69
Колошко, О. М. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії / О. М. Колошко, А. В. Мельник. - С .70
Комарницька, Н. Т. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту» / Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. - С .71
Конопліцький, В. С. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова / B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. - С .73
Коньков, Д. Г. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури / Д. Г. Коньков. - С .74
Коньков, Д. Г. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти / Д. Г. Коньков. - С .75
Корзун, О. В. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури / О. В. Корзун. - С .76
Коробко, О. А. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи / О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. - С .78
Коспіюк, М. І. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / М. І. Коспіюк. - С .78
Коспіюк, А. Д. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції / А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. - С .80
Крижановська, А. В. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології / А. В. Крижановська. - С .80
Кулик, Д. Г. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології / Д. Г. Кулик. - С .81
Ладутько, С. В. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти / С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. - С .82
Леонова, Н. В. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова / Н. В. Леонова. - С .83
Лисенко, Д. А. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти / Д. А. Лисенко. - С .85
Лисенко, С. А. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам / С. А. Лисенко [и др.]. - С .86
Інші автори: Ткач А. А., Болюх Д. Б., Ткачук Т. В., Сміюха О. А., Лисенко Н. М.
Лісовий, М. І. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків / М. І. Лісовий. - С .86
Лісовий, М. І. Підручник як основний засіб навчання / М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. - С .88
Логутіна, Н. В. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я / Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. - С .90
Мазайкіна, І. О. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту» / І. О. Мазайкіна. - С .92
Макодай, І. І. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ / І. І. Макодай. - С .94
Максимович, Н. М. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності / Н. М. Максимович [и др.]. - С .96
Інші автори: Заліська О. М., Яцкова Г. Ю., Колач Т. С.
Малачкова, Н. В. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова / Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. - С .97
Марлова, А. С. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту» / А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. - С .98
Марчук, І. А. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів / І. А. Марчук. - С .100
Мацко, О. О. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. - С .101
Мруг, В. М. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності / В. М. Мруг. - С .103
Мудрак, І. Г. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів / І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. - С .104
Нечипорук, В. М. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту» / В. М. Нечипорук. - С .105
Остренюк, Р. С. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту» / Р. С. Остренюк. - С .105
Островський, В. А. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія / В. А. Островський. - С .106
Павлик, І. В. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір / І. В. Павлик. - С .107
Палій, Г. К. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології / Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. - С .109
Пархоменко, І. Л. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін) / І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. - С .110
Пархонюк, В. П. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання / В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. - С .111
Півторак, П. А. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету / П. А. Півторак, І. В. Феджага. - С .113
Піняжко, О. Б. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів / О. Б. Піняжко [и др.]. - С .114
Інші автори: Заліська О. М., Слабий М. В., Яцкова Г. Ю.
Піскун, Р. П. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців / Р. П. Піскун [и др.]. - С .115
Інші автори: Васенко Т. Б., Шевчук Т. І., Горбатюк С. М.
Піскун, Р. П. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні / Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. - С .116
Піскун, Р. П. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики / Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. - С .117
Пликанчук, О. В. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова / О. В. Пликанчук. - С .118
Пономарьова, Л. М. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО / Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. - С .120
Пономарьова, Л. М. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини / Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. - С .122
Понова, О. І. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту» / О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. - С .126
Пшук, П. Г. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» / П. Г. Пшук, А. О. Камінська. - С .127
Пшук, П. Г. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці / П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. - С .128
Рациборинська-Полякова, Н. В. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту / Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. - С .129
Редчіц, М. А. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія» / М. А. Редчіц, О. В. Яцина. - С .130
Римша, О. В. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. В. Римша. - С .131
Римша, С. В. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту / С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. - С .132
Саврун, Т. І. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії / Т. І. Саврун, О. А. Биковська. - С .133
Сергета, І. В. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі / І. В. Сергета. - С .134
Сергета, І. В. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини / І. В. Сергета. - С .135
Сливка, О. Я. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів / О. Я. Сливка. - С .136
Смірнова, О. В. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Смірнова. - С .137
Сторожук, І. В. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія» / І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. - С .138
Сулім, О. Г. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова / О. Г. Сулім. - С .139
Суходоля, А. І. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти / А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. - С .140
Тертииша, О. В. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. - С .142
Тихолаз, В. О. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С .143
Інші автори: Школьніков B. C., Стезьмащук П. О., Руцька І. А., Лопаткіна О. П., Грищенко Ю. В., Залевський Л. Л.
Тихолаз, В. О. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту» / В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. - С .144
Трухманова, С. Л. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі / С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. - С .146
Тубулкан, К. М. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії / К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. - С .147
Фомін, О. О. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам / О. О. Фомін. - С .148
Фещук, Н. М. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра / Н. М. Фещук [и др.]. - С .149
Інші автори: Краснов О. М., Александрова О. Є., Лукіна П. Ю.
Фоміна, Н. С. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей / Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. - С .150
Фоміна, Л. В. Вербальність у роботі лікаря / Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. - С .151
Чайка, Г. В. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти / Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. - С .153
Чекотун, Т. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту» / Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. - С .154
Черв’як, М. М. Особливості викладання біохімії англомовним студентам / М. М. Черв'як. - С .155
Черв’як, М. М. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам / М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. - С .156
Черв’як, М. М. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами / М. М. Черв'як, О. І. Штатько. - С .156
Черешнюк, Г. С. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування / Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. - С .157
Чернобровый, В. М. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. - С .159
Шаламай, М. О. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика» / М. О. Шаламай, В. М. Дудник. - С .160
Шевчук, Н. М. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті / Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. - С .161
Шпакова, Н. А. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю / Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. - С .162
Шунков, B. C. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» / B. C. Шунков. - С .163
Shust, N. Using copyright law / N. Shust. - С .164
Шушковська, Ю. Ю. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини / Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. - С .167
Ющенко, Т. І. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів / Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. - С .168
Яблонь, О. С. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / О. С. Яблонь [и др.]. - С .170
Інші автори: Биковська О. А., Пахнюща П. М., Рубіна О. С., Саврун Т. І.
Яблонь, О. С. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії / О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. - С .170
Яковлева, О. О. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті / О. О. Яковлева, К. В. Півторак. - С .171
ББК 61:378 + 74.58

Рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА

Анотація: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Полеся, T. Л.
Наліжитий, А. А.
Пічкур, О. М.
Голодюк, С. М.
Кливак, В. В.
Лукіна, Н. Ю.
Тубулкан, К. М.
Шаповал, О. М.
Дроненко, В. Г.
Печевистий, О. М.
Лобко, К. А.
Бондарчук, О. Д.
Рауцкіс, П. А.
Скічко, С. В.
Грицун, Я. П.
Шамрай, С. О.
Максимчук, В. В.
Антонець, В. А.
Мазулов, О. В.
Ткачук, Т. В.
Сміюха, О. А.
Лисенко, Н. М.
Колач, Т. С.
Яцкова, Г. Ю.
Горбатюк, С. М.
Руцька, І. А.
Лопаткіна, О. П.
Грищенко, Ю. В.
Залевський, Л. Л.
Лукіна, П. Ю.
Рубіна, О. С.
Саврун, Т. І.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 125-130. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- внтернатура
Дод.точки доступу:
Січкоріз, О. Є.
Пупін, Т. І.
Мінько, Л. Ю.
Колач, Т. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: ВВМО/2007/1
   Журнал

Вісник Вищої медичної освіти [Текст]. - періодичність невідома
2007р. № 1
Зміст:
Регеда, М. С. Львівський медичний інститут- новий приватний навчальний заклад ІІІ рівня акредитації / М. С. Регеда, І. Г. Гайдучок. - С.5-9
Кущ, О. О. Алексіс Каррель- видатний хірург-експериментатор / О. О. Кущ, Н. Є. Косован. - С.10-14
Миколишин, Л. І. Викладання пропедевтики дитячих хвороб та його вдосконалення / Л. І. Миколишин. - С.19-23
Цюра, С. Б. Формування професійної концепції студента: два підходи до управління самоорганізовуваними системами / С. Б. Цюра. - С.28-34
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Хасхачих, Д. А.
    Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків [Текст] = Use of horizontal communication and motivation methods in process of students’ stydying / Д. А. Хасхачих // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 51-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС -- акушерство -- гінекологія -- викладання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Губарець, В.
    Вища освіта, здобута за межами рідного краю (1921-2000 pp.) [Текст] = Higher Education Received Outside the Homeland (1921-2000) / В. Губарець // Вища школа. - 2021. - № 11. - С. 31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Кл.слова (ненормовані):
емігранти -- навчальний -- процес -- громада -- студентська
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
Шифр: 21876/2009/5
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 5
Зміст:
Бондаренко, М. Харківський національний університет радіоелектроніки: ми працюємо для майбутнього / М. Бондаренко. - С.3-20.
Лєсна, Н. Партнерська співпраця ХНУРЕ з роботодавцями як запорука успішного професійного старту його випускників / Н. Лєсна, Т. Шатовська. - С.21-27.
Левківський, К. Освіта для сталого розвитку / К. Левківський, С. Степаненко, Н. Тимошенко. - С.28-39.
Семенець, В. Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес. / В. Семенець, В. Каук, О. Аврунін. - С.40-57.
Бондаренко, М. Впровадження інноваційних технологій навчання задля забезпечення якості освіти та ефективного міжнародного співробітництва / М. Бондаренко, Н. Лєсна, В. Рєпка. - С.58-65.
Коляда, М. Варіативна частина освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою / М. Коляда. - С.66-76.
Васильченко, І. Удосконалення та реформування освітньої системи у провідних країнах світу / І. Васильченко, З. Васильченко. - С.77-89.
Цимбалюк, С. Роль держави в ефективному використанні фінансових ресурсів ВНЗ / С. Цимбалюк, А. Цимбалюк. - С.90-96.
Кривуля, Г. Контроль залишкових знань / Г. Кривуля, О. Шкіль, В. Каук. - С.97-110.
Дудар, З. Проблеми і перспективи післядипломної освіти в Україні / З. Дудар, І. Ревенчук. - С.111-118.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: 21876/2009/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 9
Зміст:
Губерський, Л. 175 років служіння Батьківщині під девізом Utilitas Honor et Gloria / Л. Губерський. - С.7-15.
Перестюк, М. Наукові школи в галузі математики та механіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка / М. Перестюк, І. Парасюк. - С.16-30.
Базилевич, В. Зміна базової парадигми економічної освіти - основа забезпечення сучасного рівня підготовки спеціалістів / В. Базилевич. - С.31-35.
Еш, С. Адаптація програми дисципліни "Фінансовий ринок" до кредитно-модульної системи навчального процесу / С. Еш. - С.36-49.
Зайцев, В. Інтеграція України у всесвітню наукову спільноту шляхом підвищення мобільності / В. Зайцев. - С.50-58.
Загірняк, М. Перспективи ранжування вищих навчальних закладів України / М. Загірняк, С. Сергієнко. - С.59-66.
Чередниченко, О. Мова та ідентичність у глобальному світі / О. Чередниченко. - С.67-72.
Куліш, М. Наноструктури - матеріали ХХІ століття / М. Куліш, Ю. Прилуцький. - С.73-75.
Василюк, А. Проблеми аналізу освітніх програм / А. Василюк. - С.76-82
Смирний, М. Методика розрахунку ставок науково-педагогічних працівників кафедр / М. Смирний. - С.83-89.
Розенбаум, М. Індивідуальна оцінка професіоналізму педагогічного персоналу в малих колективах навчальних закладів / М. Розенбаум [и др.] . - С.90-101.
Інші автори: Омельченко О., Греченкова Л., Смирнова О., Греченков С.
Семенюк, Г. Фольклористика - базова гуманітарна галузь національної освіти / Г. Семенюк, О. Івановська. - С.102-109.
Баранівський, В. Філософія: від витоків до сьогодення - новий навчальний посібник / В. Баранівський. - С.110-113.
Проект положення про дослідницький університет України. - С.114-124.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: 21876/2009/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 1
Зміст:
Вакурчук, І. Сучасна фізико-математична освіта і наука: тенденції та перспективи / І. Вакурчук. - С.3-22.
Андрейцев, В. Концепція законопроекту про наукові школи вчених / В. Андрейцев. - С.23-48.
Левочко, М. Наступність як філософська та педагогічна категорія у підготовці фахівців економічної галузі / М. Левочко. - С.49-57.
Ромащенко, І. Формування навичок ведення ділових переговорвів англійською мовою у майбутніх маркетологів / І. Ромащенко. - С.58-66.
Жорнова, О. Новочасні атрибути виробництва та особливості професійної підготовки студентів технічних університетів / О. Жорнова. - С.67-75.
Кліменко, В. Нарис про гуманітаризацію технічних дисциплін / В. Кліменко. - С.76-80.
Про затвердження Плану дій щодо поліпшення якості фізико-математичної освіти на 2009-2012 роки. - С.81.
План дій щодо поліпшення якості фізико-математичної освіти на 2009-2012 роки. - С.82-91.
Інформаційно-аналітичні матеріали за підсумками ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади та Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук. 2006/2007 навчальний рік. - С.92-113.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: 21876/2009/2
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 2
Зміст:
Півняк, Г. Національний гірничий університет: відповідність часу / Г. Півняк. - С.3-14.
Бешта, О. Науково-дослідна діяльність Національного гірничого університету / О. Бешта. - С.15-22.
Садовенко, І. Діяльність науково-освтнього центру з вирішення фундаментальних проблем функціонування геотехнічних систем і підготовки фахівців / І. Садовенко, О. Сдвижкова. - С.23-28.
Франчук, В. Концепція підготовки інженерів у віртуальних технологіях / В. Франчук, К. Заболотний, О. Панченко. - С.29-46.
Хоменко, О. Новації Національного гірничого університету у підготовці науково-педагогічних кадрів / О. Хоменко, С. Шевченко. - С.47-50.
Салов, В. Уніфікація інформаційної бази і методології оцінювання потенціалу та результативності вищих навчальних закладів / В Салов. - С.51-64.
Бондаренко, В. Еволюція структури вищої освіти / В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов. - С.65-71.
Роєнко, А. Якісна підготовка майбутніх студентів - важливе завдання середніх закладів освіти / А. Роєнко. - С.72-75.
Соболь, І. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу в Національному гірничому університеті / І. Соболь, Н. Гринько. - С.76-82.
Ігнатьєва, С. Центр культури української мови імені Олеся Гончара / С. Ігнатьєва. - С.83-85.
Швидько, Г. Історичні наукові студії у Національному гірничому університеті / Г. Швидько. - С.86-91.
Інформаційно-аналітичні матеріали за підсумками ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади та Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук. 2006/2007 навчальний рік. - С.92-124.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: 21876/2007/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2007р. № 3
Зміст:
Шрайберг, Я. Роль бібліотек у забезпеченні доступу до інформації та знань в інформаційному віці / Я. Шрайберг. - С.65-79
Шкира, О. Бібліотека університету і реалії часу / О. Шкира. - С.80-84
Гут, Дж. Болонський процес: вплив реформи вищої освіти на структуру та організацію докторантури в Німеччині / Дж. Гут. - С.85-94
Ніколаєнко, С. Про основні завдання вищих навчальних закладів України на 2007\2008 навчальний рік / С. Ніколаєнко. - С.99-116
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: 21876/2016/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2016р. № 4
Зміст:
Черевко, О. Університет, спрямований у майбутнє / О. Черевко. - С.7-16
Корновенко, С. Становлення та розвиток черкаської школи істориків-аграрників професора Анатолія Морозова / С. Корновенко. - С.17-21
Лизогуб, В. Розвиток наукової фізіологічної школи імені Михайла Босого: проблеми та перспективи / В. Лизогуб. - С.22-25
Салапатов, В. Перспективи розвитку наукових досліджень ФОТІУС / В. Салапатов, Б. Онищенко, І. Осауленко. - С.26-30
Шпак, В. Інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва: історія і сьогодення / В. Шпак, Г. Майборода. - С.31-38
Нінова, Т. Історичний шлях: від природничого відділення до навчально-наукового інституту природничих наук / Т. Нінова. - С.39-45
Земзюліна, Н. Навчально-науковий інститут історії і філософії / Н. Земзюліна. - С.46-52
Швидка, Л. Восьмирічний інститут із майже столітньою історією / Л. Швидка. - С.53-58
Яценко, Т. Психологічний факультет: традиції і сьогодення / Т. Яценко, Л. Туз, І. Дударенко. - С.59-64
Богатирьов, О. Фізмат ЧНУ: віхи становлення / О. Богатирьов, Л. Кляцька, Ю. Ляшенко. - С.65-69
Нечипоренко, Л. Історія становлення навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я / Л. Нечипоренко, І. Хоменко. - С.70-75
Погрібний, І. Слово — наша зброя / І. Погрібний. - С.76-83
Бондаренко, Т. Функціонування та перспективи розвитку студентського телебачення в контексті задоволення інформаційних потреб медійної аудиторії / Т. Бондаренко. - С.84-92
Кононенко, Ю. З думкою про майбутнє вищої освіти в Україні / Ю. Кононенко, Г. Данильчук. - С.93-100
Архипова, С. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у рамках програми подвійних дипломів / С. Архипова. - С.101-106
Десятов, Т. Концепції впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи: зарубіжний досвід / Т. Десятов. - С.107-114
Голиш, Г. Інформаційно-просвітницьке осердя університету / Г. Голиш. - С.115-120
Кірєєва, В. Бібліотека Черкаського педагогічного інституту в повоєнні роки (1946-1955) / В. Кірєєва, О. Силка. - С.121-126
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 21876/2005/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2005р. № 4 . - 12.69, р.
Зміст:
Загальноєвропейський простір вищої освіти - досягнення цілей.Комюніке Конференції міністрів країн Європи,відповідальних за сферу вищої освіти (м.Берген,19-20 травня 2005р. - С.20-25
Мачулін, В. ВАК України в контексті Болонського процесу / В. Мачулін, Р. Бойко, Л. Шкляр. - С.26-32
Майкова, Е. Соціологічна освіта і Болонський процес / Е. Майкова. - С.33-39
Воронка, Г. Додипломна і післядипломна освіта в Канаді та Великій Британії: плюралізм навчально-освітнього процесу / Г. Воронка. - С.56-60
Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні /Указ Президента України. - С.84-88
Міністерство, Освіти і науки України. Про основні завдання вищим навчальним закладам на 2005-2006 навчальний рік / Освіти і науки України Міністерство. - С.88-95
Замовлені прим-ки для відділів: ОК

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: 21876/2012/11
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2012р. № 11
Зміст:
Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков. - С.7-24
Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей. - С.25-35
Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.]. - С.36-43
Інші автори: Абдулгазіс У., Большаков А., Марковська О.
Артюх, С. Один із шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло. - С.44-48
Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспакти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський. - С.49-63
Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська. - С.64-70
Галиця, О. Безмашинниц програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця. - С.71-76
Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова. - С.77-82
Шрайберг, Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? / Я. Шрайберг. - С.83-119
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: 21876/2011/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2011р. № 4
Зміст:
Звєряков, М. Розвиток наукової складової в Одеському державному економічному університеті / М. Звєряков. - С.7-14.
Ковальов, А. Перспективні напрямки наукових досліджень Одеського державного економічного університету / А. Ковальов. - С.15-22.
Звєряков, М. Особливості формування магістерських програм наукового і професійного спрямування з урахуванням вимог бізнес-середовища / М. Звєряков, А. Ковальов, Т. Кублікова. - С.23-33.
Проценко, О. Навчальний процес: проблеми та досвід їх вирішення / О. Проценко, О. Русєва. - С.34-41.
Суворовський, О. Проблеми формування контингенту студентів у вищих навчальних закладах / О. Суворовський. - С.42-47.
Тринчук, О. Центр сприяння працевлаштуванню студентів у сучасному університеті / О. Тринчук. - С.48-53.
Корольова, Т. Профспілкова організація Одеського державного економічного унівнрситету: віхи історії та сьогодення / Т. Корольова, Г. Шамаєва. - С.54-58.
Шубартовський, Г. Інтернаціоналізація університетської освіти / Г. Шубартовський. - С.59-63.
Кузнєцова, Л. Конкурентоспроможність України у сфері освіти / Л. Кузнєцова. - С.64-69.
Никифоренко, В. Селективна підтримка обдарованих студентів як складова формування інтелектуального капіталу України / В. Никифоренко. - С.70-77.
Окландер, М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні / М. Окландер. - С.78-82.
Козлова, Г. Компетентнісний підхід до навчання студентів і викладачів / Г. Козлова, Т. Кублікова. - С.83-93.
Кіршо, С. Забезпечення якості компетентнісно орієнтованої мовної підготовки майбутніх економістів / С. Кіршо. - С.94-100.
Допіра, І. Подовжена освіта - шлях у майбутнє / І. Допіра, О. Обнявко, О. Чернега. - С.101-106.
Беспалов, В. Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ / В. Беспалов, С. Стеценко. - С.107-112.
Іваницька, Т. Інформаційний простір бібліотеки: нові технології - нові можливості / Т. Іваницька, Н. Фадєєва. - С.113-123.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: 21876/2016/7/8
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2016р. № 7/8
Зміст:
Ткачук, П. Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного — провідний видовий вищий військовий навчальний заклад України / П. Ткачук. - С.7-13
Дяков, C. Підвищення ефективності спеціальної підготовки майбутніх офіцерів інженерних військ / C. Дяков. - С.14-26
Голова, М. Управлінська компетентність як складова професійної діяльності майбутнього офіцера / М. Голова, Д. Торопчин. - С.27-34
Семак, В. Фізична підготовка як елемент підвищення ефективності бойової діяльності військовослужбовців / В. Семак [и др.]. - С.35-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романчук С., Федак С., Афоній В.
Окіпняк, Д. Етапи професійної готовності саперів до дій в екстремальних ситуаціях в умовах проведення АТО / Д. Окіпняк, А. Окіпняк. - С.43-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шабатура, Ю. Сучасні завдання природничо-наукової підготовки майбутніх офіцерів / Ю. Шабатура. - С.52-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Капінус, О. Потенціал інтерактивних технологій у формуванні соціальної відповідальності майбутніх офіцерів Збройних сил України / О. Капінус. - С.66-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Івасюк, М. Мотивація як елемент формування науково-дослідницької компетентності курсантів / М. Івасюк [и др.]. - С.75-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горчинський І., Мартинюк І., Стаднічук О.
Романишин, А. Педагогічні умови викладання навчальної дисципліни “Морально-психологічне забезпечення діяльності військовослужбовців” у ВВНЗ / А. Романишин. - С.88-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Польцев, І. Навчальна дисципліна “Бойова система виживання воїна” як складова професійної підготовки майбутніх офіцерів сухопутних військ / І. Польцев. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Похнатюк, С. Набуття бойових тактичних навичок дрібними підрозділами з використанням лазерних систем імітації стрільби методом послідовних цільових сценаріїв / С. Похнатюк. - С.103-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горман, О. Сучасні виміри професійної підготовки військових диригентів Збройних сил України / О. Горман, І. Чернова. - С.109-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лаврут, О. Формування професійних компетентностей у майбутніх офіцерів під час вивчення дисципліни “Організація військового зв’язку” / О. Лаврут, С. Івко, С. Давіденко. - С.115-120
Коломієць, М. Психологічні аспекти формування початкових умінь і навичок курсантів при вивченні будови та експлуатації бронетанкового озброєння і техніки / М. Коломієць, І. Бондарев, В. Кохан. - С.121-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Сулейман, М. М.
    Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу [Текст] = Innovative methods implementation into educational process of the pharmaceutical university / М. М. Сулейман // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Для проведення дослідження були використані новітні інформаційно-комунікаційні технології, а саме: Інтернет-сайти, блог-технології, аудіо- і відеоресурси, програма Skype, мультимедійні презентації, проведення тренінгів, рольових ігор та тестування на комп’ютерах. Використання інноваційних освітніх технологій e Національному фармацевтичному університеті надає великі можливості для підвищення ефективності процесу навчання. Інформаційні і мультимедійні навчальні програми сприяють не лише якісному засвоєнню теоретичного матеріалу, але й удосконаленню навичок володіння комп’ютерною технікою. Інновації у змісті освіти мають доповнюватися і реалізовуватися через оволодіння інноваційними методами. Одним із таких методів, який доцільно застосовувати в підготовці майбутніх фармацевтів, є кейс-метод. Використання цього методу у формі кейс-випадку, кейс-вправи та кейс-ситуації на заняттях із клінічної фармації, фармакогнозії, фармацевтичної хімії, аптечної та заводської технології ліків в осінньому семестрі 2016 р. привело до підвищення показників якісної успішності студентів середньостатистичної групи на 20–25 %. Висновки. Використання інноваційних методів навчання в освітньому процесі несе в собі великий потенціал, бо прискорює оволодіння знаннями і робить цей процес цікавим і динамічним. Застосування інтерактивного методу (кейс-методу) щодо профільних дисциплін показало підвищення якісної успішності студентів порівняно з використанням традиційних методів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Марценюк, В. П.
    Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій [Текст] / В. П. Марценюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 40-42

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   Методи навчання -- Методы обучения


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

20.


   
    Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів [Текст] / Ю. Г. Романова [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 4. - С. 107-111

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Романова, Ю. Г.
Бас, О. А.
Заградська, О. Л.
Бас, Н. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)