Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (98)Періодичні видання (240)Бібліотечні видання (20)Краєзнавство (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОГРАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-23 
1.

Медична освіта (Тернопіль) - 2011г.,N 4 (Введено оглавление)
2.

Вища школа - 2013г.,N 4 (Введено оглавление)
3.

Вища школа - 2020г.,N 11/12 (Введено оглавление)
4.

Медична освіта (Тернопіль) - 2003г.,N 2 (Введено оглавление)
5.

Вища школа - 2005г.,N 3 (Введено оглавление)
6.

Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.144-148
7.

Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.114-121
8.

Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.67-74
9.

Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.74-78
10.

Нестуля О. Варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі: досвід ПУЕТ/О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец // Вища школа, 2021,N № 11.-С.7-20
11.

Бакалюк Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії/Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.5-9
12.

Концепція Державної програми відновлення та розбудови мережі гуртожитків для проживання студентів закладів вищої освіти на 2021-2025 роки // Вища освіта України, 2020,N № 6.-С.99-104
13.

Євтух В. Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету/В. Євтух // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.39-48
14.

Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/Ю. В. Козлова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.13-17
15.

Любкіна О. Освіта без кордонів: магістерська програма "Корпоративні фінанси" під егідою CFA Institute/О. Любкіна, Н. Плєшакова // Вища школа, 2013,N № 4.-С.79-84
16.

Опанасюк Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва/Ю. Опанасюк // Вища освіта України, 2017,N № 2.-С.64-70
17.

Бондар П. Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти/П. Бондар, Г. Михальчишин // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.68-69
18.

Програма розвитку освіти в Україні на 2005-2010:проект // Вища школа, 2005,N №3.-С.76-103
19.

Лисак О. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності/О. Лисак // Вища освіта України, 2017,N № 4.-С.68-73
20.

Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.82-84
 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)