Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Періодичні видання (22)Бібліотечні видання (2)Краєзнавство (24)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=СТУДЕНТСЬКА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи з 1 по 10
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шанайда М. І.
Назва : Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі
Паралельн. назви :Students’ scientific research as a component of the implementation of student-centered approach in the educational process
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 64-71 (Шифр МУ7/2021/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ковід--короновірус--карантин
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шанайда М.І.
Назва : Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - № 4. - С. 58-60 (Шифр МУ7/2006/4)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Губарець В.
Назва : Вища освіта, здобута за межами рідного краю (1921-2000 pp.)
Паралельн. назви :Higher Education Received Outside the Homeland (1921-2000)
Місце публікування : Вища школа. - 2021. - № 11. - С. 31-39 (Шифр 21876/2021/11)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емігранти--навчальний--процес--громада--студентська
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Турчин М., Табалюк Т., Гнатко К.
Назва : Студентська "Історія хвороби" з офтальмології
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №4. - С. 46-48 (Шифр МУ7/2005/4)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Білавич Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.5-10)
Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/ І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко (стр.11-16)
Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.17-22)
Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/ О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков (стр.23-30)
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків (стр.31-39)
Журавльова Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. В. Журавльова [та ін.] (стр.40-48)
Мартинюк В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/ В. М. Мартинюк [та ін.] (стр.49-52)
Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.53-57)
Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/ Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич (стр.58-63)
Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/ М. І. Шанайда (стр.64-71)
Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/ І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva (стр.72-76)
Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук (стр.77-80)
Ворона І. І. . Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/ І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська (стр.81-86)
Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/ І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький (стр.87-91)
Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/ Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький (стр.92-96)
Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/ І. І. Розман (стр.97-100)
Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/ Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська (стр.101-105)
Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/ N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn (стр.106-112)
Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/ J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.113-118)
Фіра Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/ Л. С. Фіра [та ін.] (стр.119-122)
Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/ Ю. Б. Моцюк (стр.123-128)
Fedchyshyn N. О. Old age as a pedagogical problem/ N. О. Fedchyshyn [та ін.] (стр.129-133)
Fedoniuk L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/ L. Ya. Fedoniuk [та ін.] (стр.134-141)
Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/ Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska (стр.142-147)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вища освіта України -2021р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Соціально-просвітницька злиденність марксистського матеріалізму/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Євтух В. Мультикультурна/міжкультурна освіта: зарубіжний досвід та перспективи для України/ В. Євтух (стр.13-33)
Курбатов С. У пошуках сови Мінерви: оцінка освітніх програм із філософії у провідних міжнародних університетських рейтингах/ С. Курбатов (стр.34-38)
Рубанець О. Мережевий освітній простір/ О. Рубанець (стр.39-46)
Корсак К. Ноостратегія планування розвитку вищої освіти та економіки України у XXI столітті/ К. Корсак, А. Похресник (стр.47-56)
Козобродова Д. Творчість крізь призму концепту «brain-psyche-(mind/consiousness)»/ Д. Козобродова (стр.57-63)
Свириденко Д. Відповідальне громадянство через наукову освіту: соціокультурні механізми реалізації в Україні/ Д. Свириденко (стр.64-70)
Тріпак М. Соціально-економічні механізми соціалізації інклюзивного коледжу в умовах євроіитеграційних тенденцій та цінностей/ М. Тріпак, Н. Жиляк (стр.71-76)
Любарець В. Мовленнєва адаптація іноземних здобувачів освіти через онлайн підготовчі факультети та онлайн краєзнавчі студії/ В. Любарець, Н. Скибун (стр.77-84)
Тріпак М. III Міжнародна наукова студентська конференція «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства»/ М. Тріпак, І. Гуменюк (стр.85-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у Національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращання адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [та ін.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни- фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19-21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В Саварин (стр.25-28)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [та ін.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [та ін.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [та ін.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "медична біологія" :перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-47)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випусника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [та ін.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологов на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [та ін.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі кліничної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.61-63)
Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів : Матеріали наук.-практ. конф. 24-25 листопада 2006 р. (стр.64-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2005р.,N 4
Цікаві статті :
Яковлева Л. Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації/ Л. Яковлева, Н. Бездітко (стр.4-7)
Скакун М. Клінічна епідеміологія як важливий фактор реформування вищої медичної освіти в Україні/ М. Скакун (стр.8-11)
Швед М. Медична освіта на шляху до доказової медицини: постановка проблеми та шляхи її вирішення/ М. Швед, М. Гребеник, Н. Пасєчко, Мартинюк Л. (стр.12-14)
Фіра Л. Створення навчально-наукових інститутів у вищих навчальних закладах освіти - вимога часу/ Л. Фіра, С. Вадзюк, Н. Ткачук (стр.15-16)
Банадига Н. Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО/ Н. Банадига, Л. Слободян, Н. Ходорчук, Боярчук О. (стр.19-22)
Гощинський В. Впровадження елементів доказовості у викладання основ сімейної медицини на додипломному рівні - вимога часу/ В. Гощинський, Л.С. Бабінець, Н.Є. Боцюк, Бутвин С. (стр.23-26)
Галникіна С. Методи впровадження основ доказової медицини у навчальний процес курсу дерматології/ С. Галникіна, О. Хара (стр.29-30)
Федорців О. Застосування основ доказової медицини в навчальному процесі на кафедрі педіатрії/ О. Федорців, Т. Воронцова, Л. Волянська, Цідилко У. (стр.31-33)
Жмурський С. Математичне моделювання дидактичних модулів з курсу медичної біофізики згідно з вимогами Болонського процесу/ С. Жмурський, Н. Біляк, Й. Крижанівський (стр.37-44)
Турчин М. Студентська "Історія хвороби" з офтальмології/ М. Турчин, Т. Табалюк, К. Гнатко (стр.46-48)
Квасніцький М. Історія викладання нейрохірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ М. Квасніцький, А. Скляр (стр.49-51)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Вища школа -2012р.,N 8
Цікаві статті :
Суханцева В. Прогрес філософії чи філософія прогресу/ В. Суханцева, О. Яценко (стр.7-13)
Вижва С. Підготовка наукової еліти України/ С. Вижва (стр.14-27)
Куклін О. Стратегічні пріоритети розвитку вищої освіти України/ О. Куклін (стр.28-36)
Горбань А. Сучасний стан кримінології як науки/ А. Горбань, В. Міщук (стр.37-41)
Русинка І. Роль курсу "Психології" у підготовці студентів до успішної професійної діяльності/ І. Русинка (стр.42-51)
Стецюк К. Екологічна компетентність як складова професіоналізму агронома/ К. Стецюк (стр.52-59)
Сейдаметова З. Інфраструктура підтримки освітнього процесу на базі інтегрованих веб-сервісів/ З. Сейдаметова, Л. Меджитова, С. Сейтвелієва (стр.60-71)
Кофанова О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. Кофанова (стр.72-87)
Кравченко В. Розробка системи підтримки прийняття рішень при визначенні здобувачем наукового керівника через мережу Інтернет/ В. Кравченко, В. Кравченко (стр.88-95)
Передерій О. Методологічні засади вальдорфської педагогіки/ О. Передерій (стр.96-103)
Андрюшина О. Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США/ О. Андрюшина (стр.104-113)
Яковенко М. Всеукраїнська студентська олімпіада з філософії та релігієзнавства/ М. Яковенко (стр.114-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2011р.,N 4
Цікаві статті :
Ковальчук Л.Я. Особливості викладання дисципліни "Хірургія" за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Ковальчук Л.Я. Типова навчальна програма із дисципліни "Медичне право" для студентів вищих юридичних навчальних закладів/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.7-11)
Огарь С.В. Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти/ С. В. Огарь, В. П. Черних (стр.12-16)
Князевич-Чорна Т.В. Особливості викладання теоретичних дисциплін студентам факультету підготовки іноземних громадян у вищих медичних навчальних закладах/ Т. В. Князевич-Чорна [и др.] (стр.17-19)
Омельчук С.Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.20-23)
Курята О.В. Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи/ О. В. Курята [и др.] (стр.24-27)
Півторак К.В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага (стр.28-31)
Кліщ Г.І. Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.32-38)
Заволович А.Й. Особливості викладання навчального предмета "Медичне правознавство" студентам стоматологічних факультетів у вищих медичних навчальних закладах/ А. Й. Заволович, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк (стр.39-40)
Унгурян Л.М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця/ Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко (стр.41-43)
Швед М.І. Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації/ М. І. Швед [и др.] (стр.44-46)
Глушко Л.В. Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.47-49)
Смірнов С.М. Кредитно-модульна система - шлях до підвищення ефективності навчання/ С. М. Смірнов [и др.] (стр.50-52)
Ніженковська І.В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи/ І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко (стр.53-57)
Лисенко В.Й. Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних HR-технологій/ В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко (стр.58-59)
Лучко І.М. Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання/ І. М. Лучко [и др.] (стр.60-62)
Голуб І.І. Медичний дискурс як тип інституційного спілкування/ І. І. Голуб (стр.63-69)
Хрипаченко І.А. Проблемні питання щодо викладання невідкладних станів і необхідність створення кафедр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф/ І. А. Хрипаченко [и др.] (стр.70-73)
Бурда К.Л. Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря/ К. Л. Бурда [и др.] (стр.74-76)
Гулюк А.Г. До проблеми виховання і формування особи майбутнього фахівця на кафедрі хірургічної стоматології ОНМУ/ А. Г. Гулюк, В. В. Парасочкіна (стр.77-78)
Гулюк А.Г. Особливості навчання студентів стоматологічного факультету на модулі "Місцеве знеболення в стоматології"/ А. Г. Гулюк [и др.] (стр.79-80)
Унгурян Л.М. Кредитно-модульна організація навчального процесу/ Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина (стр.81-83)
Бобак М.І. Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови/ М. І. Бобак [и др.] (стр.84-86)
Славута О.П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.87-89)
Шатило В.Й. Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві/ В. Й. Шатило (стр.90-93)
Кукуруз Я.С. Особливості викладання для офіцерів запасу хірургічної тактики при вогнепальній та відкритій травмі кінцівок/ Я. С. Кукуруз, І. Й. Сличко, В. А. Яловенко (стр.94-96)
Вієвська А.М. Комплексна багаторівнева система медико-соціальної профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків як база сучасних медичних освітніх програм у цих напрямках/ А. М. Вієвська (стр.97-102)
Гасюк П.А. Сучасний стан науково обгрунтованої стоматологічної практики/ П. А. Гасюк, Н. О. Гевкалюк (стр.103-105)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)