Пошуковий запит: (<.>K=ФОРМИ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.14-17
|
>2.
| Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.25-31
|
>3.
| Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.125-130
|
>4.
| Андрушкевич Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці/Ф. Андрушкевич // Вища освіта України, 2011,N № 1.-С.108-113.
|
>5.
| Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.15-18
|
>6.
| Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації/В. В. Родінкова [и др.] // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.184
|
>7.
| Виткалов С. Форми стимулювання професійного становлення молоді: досвід кафедри культурології та музеєзнавства Рівненського державного гуманітарного університету/С. Виткалов, В. Виткалов // Вища школа, 2021,N № 9.-С.65-69
|
>8.
| Вища освіта України - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Вища освіта України - 2011г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Вища школа - 2015г.,N 4/5 (Введено оглавление)
|
>11.
| Вища школа - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>12.
| Вища школа - 2019г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>13.
| Вища школа - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>14.
| Вища школа - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>15.
| Вища школа - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>16.
| Вища школа - 2021г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>17.
| Волосовець О. Зміст і форми організації самостійної роботи студента у вищих медичних навчальних закладах ІV рівня акредитації/О. Волосовець, І. Вітенко // Медична освіта (Тернопіль), 2004,N №1.-С.5-8
|
>18.
| Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення/Л. В. Галій [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2019. т.№ 3.-С.14-20
|
>19.
| Димань Т. Актуальні проблеми змішаного навчання у системі вищої освіти/Т. Димань // Вища школа, 2022,N № 1/2.-С.7-18
|
>20.
| Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики/Н. В. Довганич // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.40-42
|
|
|