Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (184)Періодичні видання (1073)Бібліотечні видання (27)Краєзнавство (3)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ФОРМИ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-85 
1.

Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.14-17
2.

Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.25-31
3.

Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.125-130
4.

Андрушкевич Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці/Ф. Андрушкевич // Вища освіта України, 2011,N № 1.-С.108-113.
5.

Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.15-18
6.

Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації/В. В. Родінкова [и др.] // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.184
7.

Виткалов С. Форми стимулювання професійного становлення молоді: досвід кафедри культурології та музеєзнавства Рівненського державного гуманітарного університету/С. Виткалов, В. Виткалов // Вища школа, 2021,N № 9.-С.65-69
8.

Вища освіта України - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
9.

Вища освіта України - 2011г.,N 3 (Введено оглавление)
10.

Вища школа - 2015г.,N 4/5 (Введено оглавление)
11.

Вища школа - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
12.

Вища школа - 2019г.,N 7 (Введено оглавление)
13.

Вища школа - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
14.

Вища школа - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
15.

Вища школа - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
16.

Вища школа - 2021г.,N 9 (Введено оглавление)
17.

Волосовець О. Зміст і форми організації самостійної роботи студента у вищих медичних навчальних закладах ІV рівня акредитації/О. Волосовець, І. Вітенко // Медична освіта (Тернопіль), 2004,N №1.-С.5-8
18.

Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення/Л. В. Галій [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2019. т.№ 3.-С.14-20
19.

Димань Т. Актуальні проблеми змішаного навчання у системі вищої освіти/Т. Димань // Вища школа, 2022,N № 1/2.-С.7-18
20.

Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики/Н. В. Довганич // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.40-42
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-85 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)