Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Періодичні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=автономія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи з 1 по 17
1.

Назва журналу :Вища освіта України -2005р.,N 2
Цікаві статті :
Дем'яненко Н. Автономія університету: ретроспектива, модернізація/ Н. Дем'яненко (стр.42-49)
Вікторов В. Нові моделі управління освітою/ В. Вікторов (стр.66-71)
Димитров М. Професійно орієнтовані громадські організації: формування фахових якостей майбутніх спеціалістів/ М. Димитров, Г. Онкович (стр.106-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дем'яненко Н.
Назва : Автономія університету: ретроспектива, модернізація
Місце публікування : Вища освіта України. - 2005. - №2. - С. 42-49 (Шифр 23823/2005/2)
Предметні рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища школа -2005р.,N 2
Цікаві статті :
Дмитриченко М. Автономія вищого навчального закладу - вимога Болонської декларації/ М. Дмитриченко (стр.22-34)
Бондарчук Ю. Удосконалення форм і методів навчання відповідно до вимог Болонського процесу/ Ю. Бондарчук, Г. Чуйко, Н. Чуйко (стр.35-41)
Головчук В. Викладання предметів гуманітарного циклу в непрофільних ВНЗ у контексті гуманізації вищої освіти/ В. Головчук, І. Голубович (стр.63-69)
Сєбкова Х. Акредитація і забезпечення якості вищої освіти в Європі/ Х. Сєбкова (стр.77-84)
План проведення науково-методичних конференцій та науково-практичних семінарів з проблем вищої освіти і науки в системі Міністерства освіти і науки України у 2005 році (стр.109-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дмитриченко М.
Назва : Автономія вищого навчального закладу - вимога Болонської декларації
Місце публікування : Вища школа. - 2005. - №2. - С. 22-34 (Шифр 21876/2005/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корлюк С.
Назва : Реальна автономія ВНЗ- основна умова розвитку вищої освіти в Україні
Місце публікування : Вища школа. - 2008. - № 9. - С. 3-11 (Шифр 21876/2008/9)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Экономика образования
Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вища школа -2008р.,N 9
Цікаві статті :
Корлюк С. Реальна автономія ВНЗ- основна умова розвитку вищої освіти в Україні/ С. Корлюк (стр.3-11)
Шинкарук В. Системний підхід до дослідження інтеграційних процесів у вищій освіті України/ ; ; ; ; ; ; , Х. Раковський, К. Метешкін ; , Х. Раковський, К. Метешкін ; , Х. Раковський, К. Метешкін ; , Х. Раковський, К. Метешкін ; , Х. Раковський, К. Метешкін (стр.12-28)
Каленюк І. Вища освіта в сучасному глобальному середовищі/ І. Каленюк (стр.55-62)
Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України (стр.102-108)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вища освіта України -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Державно-громадський характер управління освітою/ В. Андрущенко (стр.5-8)
Зубов В. Глобалізована соціальність/ В. Зубов (стр.9-13)
Бойчук М. Основні форми демократії: український контекст/ М. Бойчук (стр.14-20)
Шандор Ф. Національна ідея як осердя національної свідомості/ Ф. Шандор (стр.21-26)
Линовицька О. Академічні свободи та університетська автономія/ О. Линовицька (стр.27-31)
Рябченко В. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента/ В. Рябченко (стр.32-38)
Іваній О. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя/ О. Іваній (стр.39-44)
Бикова К. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення)/ К. Бикова (стр.45-52)
Тарасенкова Н. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики/ Н. Тарасенкова, І. Акуленко (стр.53-66)
Акопян В. Екологічне самовиховання особистості/ В. Акопян (стр.67-73)
Білогур В. Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді/ В. Білогур (стр.74-81)
Грабар Г. Технологія дослідження гостинності як соціального явища/ Г. Грабар (стр.82-89)
Богданова Н. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі/ Н. Богданова (стр.90-93)
Сахневич І. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації/ І. Сахневич (стр.94-98)
Костирєв А. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін/ А. Костирєв (стр.99-105)
Боркач Є. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині/ Є. Боркач (стр.106-111)
Зварич І. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.112-118)
Шубін О. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ/ О. Шубін, І. Сіменко, І. Пальцун (стр.119-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Вища освіта України -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Міністерство повідомляє (стр.5)
Андрущенко В. Роздуми про вчителя/ В. Андрущенко (стр.6-12)
Шидловський А. Талановитому вченому, педагогові, ректору Національного гірничого університету Генадію Півняку - 70!/ А. Шидловський (стр.13-19)
Линовицька О. Освіта як чинник соціокультурного розвитку особистості/ О. Линовицька (стр.20-26)
Девтеров І. Етнічні простори кіберпростору/ І. Девтеров (стр.27-32)
Терепищий С. Ціннісні орієнтири стандартизації вищої освіти України/ С. Терепищий (стр.33-40)
Акопян В. Основні чинники формування екологічної свідомості особистості/ В. Акопян (стр.41-47)
Крячко Ю. Гриф Міністерства і університетська автономія/ Ю. Крячко (стр.48-52)
Андрушкевич Ф. Досвід українсько-польської співпраці у сфері академічної освіти/ Ф. Андрушкевич (стр.53-58)
Дем'яненко Н. Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині ХХ - на початку ХХІ століття/ Н. Дем'яненко (стр.59-65)
Сергиенко Т. Компьютерные технологии как средство формирования профессионально-адаптационных способностей инвалидов по зрению/ Т. Сергиенко (стр.66-72)
Шандор Ф. Поняття свідомості в сучасному філософському дискурсі/ Ф. Шандор (стр.73-79)
Богданова Н. Проблема формування творчої особистості/ Н. Богданова (стр.80-87)
Білогур В. Світоглядні орієнтації сучасної студентської молоді: теоретико-методологічний контекст/ В. Білогур (стр.88-93)
Гарбар Г. Методологічні засади дослідження гостинності як соціального явища/ Г. Гарбар (стр.94-99)
Сокуренко О. Формування світорозуміння особистості як психолого-педагогічна проблема/ О. Сокуренко (стр.100-105)
Демченко В. Якість навчально-виховного процесу як індикатор ефективності системи управління ВНЗ/ В. Демченко, О. Хотомлянський (стр.106-111)
Кордіяк А. Способи управління якістю вищої медичної освіти в процесі її реформування/ А. Кордіяк (стр.112-115)
Ненько Ю. Творча самореалізація курсанта: експериментальне визначення/ Ю. Ненько (стр.116-120)
Андрущенко В. Світоглядні основи ідеології/ В. Андрущенко (стр.121-124)
Муляр В. Вища педагогічна освіта і наука України. Херсонська область/ В. Муляр (стр.125-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Соціальний статус учителя/ В. Андрущенко (стр.5-9)
Самчук З. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери/ З. Самчук (стр.10-19)
Уваркіна О. Особливості сучасного розвитку української національної освіти/ О. Уваркіна (стр.20-24)
Кивлюк О. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки/ О. Кивлюк (стр.25-30)
Корсак К. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі/ К. Корсак (стр.31-37)
Касьянов Д. Основні наноресурси людства: природа сутність нанотехнологічного розвитку/ Д. Касьянов (стр.38-41)
Дуденко В. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні/ В. Дуденко (стр.42-48)
Вернидуб Р. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя/ Р. Вернидуб (стр.49-55)
Линовицька О. Автономія і відповідальність навчального закладу/ О. Линовицька (стр.56-60)
Макаренко С. Поєднання навчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей/ С. Макаренко (стр.61-66)
Прудченко І. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя/ І. Прудченко (стр.67-74)
Слюсаренко О. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу/ О. Слюсаренко (стр.75-80)
Косенко О. Європейський союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті/ О. Косенко (стр.81-86)
Коваль Т. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції/ Т. Коваль (стр.87-92)
Капера І. Українська молодь у контексті соціальних змін/ І. Капера (стр.93-100)
Сахневич І. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей/ І. Сахневич (стр.101-105)
Іващенко О. Психолого педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби/ О. Іващенко (стр.106-112)
Клепко С. Прецедентний текст української освітології/ С. Клепко (стр.113-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61:378/І-54
Автор(и) : Дудник В. М., Фурман В. Г., Фурман В. Г.
Назва : Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.
Місце публікування : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 52 (Шифр 61:378/І-54-845021)
ББК : 61:378 + 74.58
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61:378/І-54
Автор(и) : Чайка Г. В., Яренчук Л. В.
Назва : Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.
Місце публікування : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 153 (Шифр 61:378/І-54-845021)
ББК : 61:378 + 74.58
Предметні рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением
Знайти схожі

12.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378/І-54
Назва : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2016
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 70.00 р.
ББК : 61:378 + 74.58
Предметні рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Зміст : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ Я. С. Білик. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [та ін.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Д. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ І. В. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ І. В. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв'як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Анотація: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61:378/І-54
Автор(и) : Дмитренко С. В., Бондар С. А., Гармаш Л. Л., Наліжитий А. А., Пічкур О. М.
Назва : Автономія ВНЗ та академічні свободи
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.
Місце публікування : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 44 (Шифр 61:378/І-54-845021)
ББК : 61:378 + 74.58
Предметні рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дараган Т., Тимошенко Н., Власюк О.
Назва : Автономія вищих навчальних закладів: нормативно-правові акти, встановлені Законом України “Про вищу освіту”
Паралельн. назви :The Autonomy of Universities: Regulations Established by the Law of Ukraine “On Higher Education”
Місце публікування : Вища школа. - 2017. - № 7. - С. 40-45 (Шифр 21876/2017/7)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Вища школа -2017р.,N 7
Цікаві статті :
Спориш К. Зарплатний рейтинг вищих навчальних закладів/ К. Спориш (стр.7-20)
Дзвінчук Д. Вплив футурологічних першоджерел на визначення освітньої стратегії в Україні/ Д. Дзвінчук, В. Петренко (стр.21-30)
Ткаченко В. Стандарти вищої освіти у сфері кібербезпеки — важливий інструмент модернізації освітнього процесу та запорука національної безпеки України/ В. Ткаченко (стр.31-39)
Дараган Т. Автономія вищих навчальних закладів: нормативно-правові акти, встановлені Законом України “Про вищу освіту”/ Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк (стр.40-45)
Загірняк М. Комп’ютеризовані засоби проведення лабораторних робіт — шлях до ефективної професійно-практичної складової підготовки і формування компетентного фахівця/ М. Загірняк [та ін.] (стр.46-56)
Базилевич В. Інтелектуальна власність: теоретичні виміри та практика реалізації/ В. Базилевич [та ін.] (стр.57-85)
Ткаченко Н. Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов: методологічні, теоретичні та практичні засади реалізації/ Н. Ткаченко (стр.86-98)
Будугай О. Ще один крок до співпраці науковців України і Німеччини/ О. Будугай, А. Будугай (стр.99-105)
Наказ МОН України “Про затвердження Порядку забезпечення доступу вищих навчальних закладів і наукових установ, що знаходяться у сфері управління Міністерства освіти і науки України, до електронних наукових баз даних” (стр.106-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шульгай А. Г., Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Назва : Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії
Паралельн. назви :Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 56-64 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість--компетентнісний--підхід--матрикули--практичні--навички--симуляційне--навчання--автономія--зво
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко О.
Назва : Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика
Паралельн. назви :Statutes of european and ukrainian universities: a descriptive characteristic
Місце публікування : Вища освіта України. - 2020. - № 3. - С. 79-86 (Шифр 23823/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища--освітнє--законодавство--освіта--автономія--принципи--завдання
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)