Пошуковий запит: (<.>K=аналіз<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Потапчук Т. Ціннісне ставлення студентів до праці: ретроспективний аналіз наукових джерел/Т. Потапчук // Вища школа, 2018,N № 7/8.-С.42-49
|
>2.
| Бех В. Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи/В. Бех // Вища освіта України, 2005,N №3.-С.13-19
|
>3.
| Сацик В. У пошуку ефективної стратегії розвитку вищої освіти в Україні (аналіз можливостей та обмежувальних факторів)/В. Сацик // Вища освіта України, 2015,N № 3.-С.40-52
|
>4.
| Захарова О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання/О. Захарова, Ж. Гончарова // Вища освіта України, 2017,N № 3.-С.13-22
|
>5.
| Щербакова О. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні/О. Щербакова // Вища освіта України, 2016,N № 3.-С.70-78
|
>6.
| Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/В. М. Лісовий [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.31-32
|
>7.
| Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/М. В. Гребеник [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.105-109
|
>8.
| Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.107-111
|
>9.
| Константінова Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм/Н. Константінова // Вища школа, 2013,N № 7.-С.79-91
|
>10.
| Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.5-9
|
|
|