Пошуковий запит: (<.>K=аналіз<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Яковенко М. Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій/М. Яковенко // Вища школа, 2013,N № 8.-С.70-77
|
>2.
| Возняк О. Аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” в аспекті компетентнішого підходу до навчання/О. Возняк // Вища школа, 2019,N № 10.-С.66-75
|
>3.
| Константінова Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм/Н. Константінова // Вища школа, 2013,N № 7.-С.79-91
|
>4.
| Чирчик С. Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти/С. Чирчик // Вища школа, 2019,N № 9.-С.71-77
|
>5.
| Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.31-35
|
>6.
| Абрамов А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.6-10
|
>7.
| Громовик Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.35-38
|
>8.
| Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/О. В. Курята [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.100-104
|
>9.
| The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle/N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.96-102
|
>10.
| Hantimurova N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results/N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.40-45
|
|
|