Пошуковий запит: (<.>K=аналіз<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Яковенко, М. Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій [Текст] / М. Яковенко> // Вища школа. - 2013. - № 8. - С. 70-77
Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) Знайти схожі
|
>2. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Щербакова, О. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні [Текст] / О. Щербакова> // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 70-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>3. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Чорномидз, А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті [Текст] = Barriers of pedagogical communication between a lecturer and a student in the medical university / А. В. Чорномидз> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Отдельные направления воспитания студентов
Кл.слова (ненормовані): аналіз -- взаємодія Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>4. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Чирчик, С. Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти [Текст] / С. Чирчик> // Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Кл.слова (ненормовані): регресійна модель -- дисперсійний -- аналіз Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>5. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Чабан, Т. Аналіз об"єктивності тестового контролю знань студентів вищих медичних навчальних закладів. [Текст] / Т. Чабан, Н. Ткачишина> // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №3. - С. 11-13
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Дод.точки доступу: Ткачишина, Н.
Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) Знайти схожі
|
>6. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Хриков, Є. Порівняльний аналіз підготовки магістрів з управління освітніми установами в Україні та США [Текст] / Є. Хриков, С. Бурдіна> // Вища школа. - 2006. - № 3. - С. 46-56
Рубрики: Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Дод.точки доступу: Бурдіна, С.
Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) Знайти схожі
|
>7. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Хоменко, Л. О. Аналіз якості тестових завдань з дитячої терапевтичної стоматології до ліцензійного державного тестового іспиту "Крок 2.Стоматологія" [Текст] / Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва> // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 3. - С. 7-12
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Дод.точки доступу: Остапко, О.І. Голубєва, І.М.
Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) Знайти схожі
|
>8. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Тозюк, О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів [Текст] = Competence and integrative approach in the training of future pharmacists / О. Ю. Тозюк> // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Кл.слова (ненормовані): аналіз -- знання -- студенти -- компетентнісний метод Анотація: Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання Основна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання Висновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>9. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Тимченко, І. Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз [Текст] = Post-soviet and european educational terminology: compara¬tive analysis / І. Тимченко> // Вища освіта України. - 2015. - № 4. - С. 38-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>10. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Степаненко, С. Аналіз деяких тенденцій прийому за держзамовленням до закладів вищої освіти України у 2012-2019 роках [Текст] = Analysis of Peculiar Tendencies for State Commissioned Enrollment at Higher Education Institutions of Ukraine in 2012-2019 (According to the Unified State Open Data Web Portal) / С. Степаненко> // Вища школа. - 2020. - № 5. - С. 7-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Кл.слова (ненормовані): державне -- замовлення -- рівень -- бакалавр Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|
|