Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (75)Періодичні видання (232)Бібліотечні видання (10)Краєзнавство (8)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вдосконалення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-68 
1.


    Гаращук, О.
    Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки [Текст] / О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль // Вища освіта України. - 2013. - № 2. - С. 102-108

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Куценко, В.
Содоль, І.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

2.


    Нікітіна, О. О.
    Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання [Текст] / О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 3. - С. 117-119

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Таллер, О.Ю.
Скворець, М.Г.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.


    Головчак, І. С.
    Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти [Текст] / І. С. Головчак // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 4. - С. 34-36

Рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Пригодій, М.
    Запровадження рефлексивно-контекстного навчання як способу вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у НУБіП України [Текст] / М. Пригодій // Вища школа. - 2014. - № 8. - С. 47-53

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Перцева, Т.
    Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні [Текст] / Т. Перцева, В. І. Снісарь // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 66-68

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Дод.точки доступу:
Снісарь, В.І.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

6.


    Рудень, В.
    Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров`я" у світлі вимог Болонської угоди [Текст] / В. Рудень, Т. Гутор // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №3. - С. 27-31

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Гутор, Т.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.


    Ритікова, Л.
    Організація вищої сільськогосподарської освіти у США та шляхи її вдосконалення [Текст] / Л. Ритікова // Вища школа. - 2010. - № 9. - С. 92-99

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

8.


   
    Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випусника до державного практично-орієнтованого іспиту [Текст] / І. П. Вакалюк, Ю. В. Боцюрко, П. П. Звонар // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - № 4. - С. 50-53

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Вакалюк, І.П.
Боцюрко, Ю.В.
Звонар, П.П.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

9.


    Вітченко, А.
    Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення [Текст] = Standardization of Higher Education in Ukraine: Situation, Problems and Prospects of Perfection / А. Вітченко // Вища школа. - 2016. - № 9. - С. 36-56. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Синьов, В.
    Тенденції професійної підготовки фахівців спеціальної освіти в системі вищої школи [Текст] / В. Синьов, Д. Супрун, М. Шеремет // Вища освіта України. - 2020. - № 1. - С. 34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
система -- компоненти -- вдосконалення
Дод.точки доступу:
Супрун, Д.
Шеремет, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Мясоєдова, В. А.
    Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря [Текст] / В. А. Мясоєдова // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормовані):
оперативна хірургія -- клінічна анатомія -- наукова робота
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Писаренко, О. А.
    Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта» [Текст] = Prospects for improving the curriculum for dentistry interships in the section of periodontal tissues diseases / О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА СТОМАТОЛОГІЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ СТОМАТОЛОГИЧЕСКОЕ

   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Кл.слова (ненормовані):
гінгівіт -- пародонти -- періімпланти -- рецесія -- періодонтит
Дод.точки доступу:
Удальцова-Гродзинська, К. О.
Шинкевич, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» [Текст] = Prospects for improving the curriculum for dentist interns in the caries section / П. М. Скритиков [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
індекс -- післядипломна -- освіта
Дод.точки доступу:
Скритиков, П. М.
Шинкевич, В. І.
Удальцова-Гродзинська, К. О.
Писаренко, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Курбатов, С.
    Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів [Текст] = Problem of measuring learning outcomes and modernization of current systems of university rankings / С. Курбатов // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
якість -- вища -- освіта
Анотація: У статті розглядаються сучасна критика університетських рейтингів і пропозиції щодо вдосконалення їх теорії та методології. Зокрема, акцент робиться на тому, що в існуючих моделях університетських рейтингів недостатньо оцінюється процес навчання та його результати. Проаналізовано основні підходи до вимірювання результатів навчання в англомовній літературі та подальші перспективи досліджень у цій галузі. Наголошується на важливості адекватного вимірювання результатів навчання у контексті становлення нової системи забезпечення якості вищої освіти в Україні
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Перцева, Т. О.
    Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів [Текст] = The ways to improve teaching of clinical disciplines for english-speaking students / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Досліджено контингент англомовних іноземних студентів, показники їх успішності з клінічних дисциплін, рівень засвоєння практичних навичок, набуття діагностичних, терапевтичних та хірургічних вмінь. Вивчали результати впровадження в навчальний процес сучасних симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій для опанування практичних навичок та вмінь при викладанні клінічних дисциплін у студентів-іноземців з англомовною формою навчання. Результати дослідження свідчать, що для підвищення якості підготовки англомовних іноземних студентів доцільно підвищити вимоги щодо англомовного кон­тингенту студентів. При вступі на англомовну форму навчання слід надавати перевагу іноземним громадянам, які є носіями англійської мови, для вступників збільшити критерії щодо рівня знань у документах про попередню освіту та безпосередньо з профільних конкурсних предметів на вступних іспитах. Для підвищення якості практично-орієнтованого навчання та опанування практичних навичок роботи безпосередньо з пацієнтом у студентів-іноземців з англомовною формою навчання ми намагаємось привчити студента до збору скарг та хоча б основних елементів анамнезу українською чи російською мовою ще з середніх курсів, щоб на старших він міг працювати більш самостійно. Результати впровадження новітніх симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій у навчальний процес в англомовних іноземних студентів наочно демонструють покращення показників успішності таких груп, збільшення швидкості виконання студентами діагностичних маніпуляцій та практичних навичок, підвищення самооцінки і впевненості у собі при відтворенні цих навичок безпосередньо біля ліжка хворого. При цьому результати виявляються краще як відразу після заняття, так і при віддаленому контролі якості навичок. Висновки. Ефективне поєднання класичної організації системи навчально-методичного процесу у студентів-іноземців з англомовною формою навчання та інноваційних технологій дозволяє досягти кінцевих цілей, визначених в освітньо-професійних програмах підготовки спеціалістів
Дод.точки доступу:
Науменко, Л. Ю.
Разумний, Р. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах [Текст] / І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 39-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
медична реабілітація -- наукова робота -- концепції
Дод.точки доступу:
Мисула, І. Р.
Голяченко, А. О.
Бакалюк, Т. Г.
Зятковська, О. Я.
Завіднюк, Ю. В.
Сірант, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Фіра, Д. Б.
    Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів [Текст] = Simulation teaching of students as one of promising techniques of future doctors’ professional skills in surgery formation and improvement / Д. Б. Фіра // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
симуляційний метод
Анотація: Мета роботи – дослідити взаємозв’язок між симуляційними методами навчання та формуванням професійних навичок у студентів
Основна частина. У роботі проаналізовано ефективність використання Міжкафедрального навчально-тренінгового центру симуляційного навчання ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” у відпрацюванні практичних навичок студентів з дисципліни “Загальна хірургія”. Засвоєння матеріалу і відпрацювання навичок студентами на фантомах дозволяють залучати їх до виконання певних маніпуляцій на пацієнтах під ретельним контролем з боку викладачів (промивання шлунка, катетеризація сечового міхура, перев’язки та ін.). Опанування на симуляторах таких навичок, як внутрішньовенна та внутрішньом’язова ін’єкції, навичок серцево-легеневої реанімації необхідне для навчання студентів на будь-якій клінічній кафедрі. Симуляційний центр, створений у ТДМУ, забезпечує теоретичну частину, вивчення практичних випадків, відеосесію, тренінг мануальних навичок та вмінь, роботу на анімальних моделях, спеціалізовані тренінги, участь у конференціях. Для адекватного засвоєння навичок виділено понад 10 % від загального навчального навантаження
Висновок. Використання симуляційних методів значно покращує якість презентації навчального матеріалу й ефективність його засвоєння студентами, збагачує зміст навчального процесу, підвищує мотивацію до навчання та дозволяє об’єктивно оцінити досягнутий рівень професійної підготовки кожного студента
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Шляхи подальшого вдосконалення викладання біохімії у медичному ВНЗі [Текст] / Г. Шершун // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 17-19

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Шершун, Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Сіліна, Т.
    Форми та методи вдосконалення підготовки студентів у медичному університеті [Текст] / Т. Сіліна // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 15-16

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Жученко, С.
    Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників для медичних ВНЗ на сучасному етапі [Текст] / С. Жученко, О. Сербреннікова, О. Рубіна // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №2. - С. 114-115

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Методи навчання -- Методы обучения


   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Дод.точки доступу:
Сербреннікова, О.
Рубіна, О.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-68 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)