Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (75)Періодичні видання (232)Бібліотечні видання (10)Краєзнавство (8)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вдосконалення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-68 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубінін С.
Назва : Особливості викладання і вдосконалення навчання іноземних студентів на кафедрі медичної біології та генетики
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 198-200 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гудима А.
Назва : Шляхи вдосконалення організації навчання студентів-іноземців на кафедрі екстремальної і військової медицини
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 138-140 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Охорона здоров'я України в світлі вимог Європейського Союзу, конституційних реформ/ В. Москаленко (стр.5-7)
Вороненко Ю. Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року)/ Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга (стр.8-14)
Сіліна Т. Форми та методи вдосконалення підготовки студентів у медичному університеті/ Т. Сіліна (стр.15-16)
Шершун Г. Шляхи подальшого вдосконалення викладання біохімії у медичному ВНЗі/ Г. Шершун (стр.17-19)
Дмитрієва С. Співвідношення методів традиційного та програмованого навчання у післядипломній підготовці сімейних лікарів. / С. Дмитрієва (стр.20-21)
Гощинський В. Деякі аспекти проведення практичних занять з циклу невідкладної допомоги на кафедрі "Поліклінічна та сімейна медицина"/ В. Гощинський, Л. Бабінець, Н. Корильчук, Архіпова Н. (стр.22-24)
Талалаєнко О. Організаційні моменти виробничої практики в медичному університеті./ О. Талалаєнко, І. Саглай, А. Чуриліна, Ляхов І. (стр.25-26)
Ясній О. Особливості викладання педіатрії на кафедрі поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. Ясній, В. Павліковська, Н. Боцюк, Пінь Н. (стр.27-29)
Косубв Р. Методичні підходи викладання фармакології іноземним студентам/ Р. Косубв, І. Заморський, А. Петрюк, Філіпець Н. (стр.30-31)
Роман О. Особливості підготовки іноземних студентів на кафедрах хімічного профілю вищого навчального закладу./ О. Роман, М. Авраменко, Д. Дочинець (стр.32-33)
Гнатов М. Творчий характер контролю знань та навичок іноземних учнів початкового етапу навчання./ М. Гнатов, К. Гейченко, Л. Хіль (стр.36)
Лисенко В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін./ В. Лисенко (стр.37-39)
Грищенко В. Особливості викладання дитячих інфекційних захворювань іноземним студентам медичного факультету./ В. Грищенко, О. Усачова (стр.40-41)
Казакова Р. В. Сюжетно-рольова гра як метод навчальної діяльності./ Р. В. Казакова, Н. Гевкалюк, М. Лучинський, Воляк М. (стр.42-44)
Файфура В. Тернопільська медакадемія-у фалеристиці./ В. Файфура, І. Юхименко (стр.50-53)
Ганіткевич Я. Історія медицини як наука і університетська дисципліна у світі та в Україні/ Я. Ганіткевич (стр.54-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шершун Г.
Назва : Шляхи подальшого вдосконалення викладання біохімії у медичному ВНЗі
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 17-19 (Шифр МУ7/2002/4)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сіліна Т.
Назва : Форми та методи вдосконалення підготовки студентів у медичному університеті
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 15-16 (Шифр МУ7/2002/4)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 1
Цікаві статті :
Вороненко Ю. Про необхідність створення інформаційної системи "Інтермедвуз"/ Ю. Вороненко, В. Гирін, О. Мінцер (стр.3-9)
Кобзар О. Дидактична роль проблемного навчання в підготовці лікарів/ О. Кобзар (стр.10-13)
Мисула І. Самостійна робота студентів та її вдосконалення/ І. Мисула, В. Файфура (стр.14-16)
Павленко О. . Сучасні підходи до покращення післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ О. Павленко, Т. Волосовець (стр.17-20)
Черних В. Розвиток дистанційного навчання в НФАУ як перспективної форми освіти/ В. Черних (стр.21-24)
Лезвинський Я. Шляхи підвищення якості викладання травматології і ортопедії/ Я. Лезвинський (стр.25-26)
Гоженко А. Біоетика та методологія викладання патологічної фізіології/ А. Гоженко (стр.27-29)
Нейко Є. Технології мультимедіа: новий підхід до лекційних курсів/ Є. Нейко, І. Головач (стр.30-32)
Бакалюк О. Питання первинної профілактики неінфекційних захворювань внутрішніх органів і пропаганди здорового способу життя в програмі підготовки сімейного лікаря/ О. Бакалюк, (стр.33-38)
Матейко Г. Шляхи покращення підготовки субординаторів на кафедрі інфекційних хвороб/ Г. Матейко (стр.39-41)
Чигур Р. Вплив навколишнього природнього середовища на стан здоров"я населення західного регіону України у 1970-1990-х роках/ Р. Чигур (стр.42-45)
Бітенський В. Студентський науковий гурток і викладання психіатрії/ В. Бітенський (стр.46-48)
Бобак М. Формування особистості медика третього тисячоліття/ М. Бобак (стр.49-50)
Півторак В. Формування особистості лікаря і проблема гуманізму біологічних та медичних експериментів/ В. Півторак (стр.51-54)
Ухач В. Українські лікарі в національно-визвольних змаганнях 40-50 рр. (до питання діяльності організаторів мережі вишколів підпільного Українського Червоного хреста (УЧХ) в УПА)/ В. Ухач (стр.55-57)
Стефанюк В. Лікування хворих на виразкову хворобу, які контактують із сполуками хрому/ В. Стефанюк, Ю. Поспішіль, І. Тихоненко (стр.58-61)
Білоус С. Особливості ранньої діагностики алкогольної залежності/ С. Білоус (стр.62-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І., Файфура В.
Назва : Самостійна робота студентів та її вдосконалення
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 14-16 (Шифр МУ7/2002/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 3
Цікаві статті :
Вороненко Ю. Актуальні проблеми розвитку системи підготовки іноземних громадян у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України / Ю. Вороненко, Ю. Фисун (стр.14-16)
Сухолиткий О. Стан та перспективи підготовки фахівців для зарубіжних країн у вищих навчальних закладах України / О. Сухолиткий (стр.17-18)
Абрамов В. Досвід підготовки іноземних студентів у Дніпропетровській державній медичній академії/ В. Абрамов (стр.18-20)
Андрейчин М. Особливості навчання Іноземних студентів на випускному курсі медичного вищого навчального закладу/ М. Андрейчин, І. Господарський, О. Івахів (стр.21-23)
Бочаров В. Нововведення в навчально-дослідницькій роботі іноземних студентів - "Мотиваційна наскрізна система НДРС"/ В. Бочаров (стр.24-26)
Бочаров В. Математичне обгрунтування оцінок ("тестової", "поточної", "залікової", "рейтингової", "екзаменаційної") у студентів-іноземців/ В. Бочаров (стр.27-29)
Горячев П. Особистісні детермінанти стійкості до стресу іноземних студентів/ П. Горячев, О. Кривоногова, К. Аймедов (стр.30-31)
Гульчій О. Роль міжнародного співробітництва у підготовці іноземних студентів/ О. Гульчій (стр.32-34)
Дудник І. Соціальні аспекти адаптації іноземних студентів до умов перебування і навчання в Україні на прикладі медичного університету/ І. Дудник (стр.35-38)
Зайченко Г. До постановки проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів в Україні/ Г. Зайченко, К. Іванова (стр.39-41)
Казаков В. Оцінка якості навчання іноземних студентів / В. Казаков (стр.42-44)
Ковальчук Л. Навчання іноземних студентів- досвід і проблеми/ Л. Ковальчук (стр.45-47)
Ковальчук Л. Використання сучасних технологій в процесі підготовки іноземних студентів в ТДМА/ Л. Ковальчук (стр.48-49)
Ковальчук Л. Навчання іноземців- шлях до світової спільноти/ Л. Ковальчук (стр.50- 52)
Костяк Н. Психолого-педагогічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання у вищих навчальних закладах України/ Н. Костяк, Н. Козак, Г. Паласюк (стр.53-55)
Мороз В. Досвід організації навчально-виховної роботи зі студентами-іноземцями/ В. Мороз, В. Коваленко, В. Півторак (стр.56-58)
Мороз В. Особливості психофізіологічної та психічної професійної адаптації іноземних студентів на додипломному етапі навчання у медичному вищому навчальному закладі/ В. Мороз, І. Сергета, М. Йолтухівський, Дацишин П., Коваленко Т. (стр.59-62)
Мороз В. Перспективи використання психофізіограм та психограм основних медичних професій у діяльності медичних вищих навчальних закладів / В. Мороз, І. Сергета, О. Молчанова (стр.63-69)
Пентюк О. Про інститут кураторства іноземних студентів/ О. Пентюк, М. Луцюк, Б. Борисенко (стр.72-73)
Сєркова В. Значення комп'ютерного тестування в системі оцінки знань іноземних студентів/ В. Сєркова, Ю. Монастирський, О. Шиш (стр.74-75)
Томаш В. Навчання іноземних студентів в медичному вузі: реалії, проблеми, пошуки, перспективи/ В. Томаш, Є. Рождєственський, Н. Скородумова (стр.76-79)
Шапринський В. Значення наукового студентського гуртка як однієї з форм якісної підготовки іноземних студентів/ В. Шапринський (стр.80-82)
Субота Л. До питання про концепцію підручника з російської мови для студентів-іноземців вузів медико-фармацевтичного профілю/ Л. Субота (стр.82-83)
Самсонов О. Основні шляхи поліпшення викладання біології для іноземних студентів. які навчаються на підготовчому відділенні медичного університету/ О. Самсонов, Ш. Брагін, С. Овчінніков (стр.84-86)
Слесаренко О. Особливості викладання біології на підготовчому відділенні іноземних слухачів Дніпропетровської державної медичної академії/ О. Слесаренко, В. Гарець, І. Кононова, Тісова Р. (стр.87-88)
Токарська Л. Про викладання російської мови на підготовчому відділенні медичної академії/ Л. Токарська (стр.88-91)
Богиня Л. Взаємозв'язок і наступність вивчення загальноосвітніх дисциплін на етапі довузівської та додипломної підготовки іноземних студентів/ Л. Богиня, І. Колєчкін, Т. Криворучко, Явор Р. (стр.92-94)
Рибак П. Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання / П. Рибак, І. Гатаулліна, П. Титаренко, Руденко О. (стр.95- 96)
Стеблюк М. Основні принципи побудови занять з біології на підготовчому факультеті/ М. Стеблюк, А. Попович, Т. Ємець, Приходько О. (стр.97-98)
Токуєва Н. Про проблеми навчання студентів-іноземців підготовчих факультетів монологічного мовлення на матеріалі мови спеціальності/ Н. Токуєва, Т. Савицька (стр.98-99)
Чернов В. Урахування комунікативних потреб іноземних студентів у процесі навчання їх мови спеціальності на початковому етапі (медико- біологічний профіль)/ В. Чернов, В. Радіонова, Г. Михайлюк (стр.100-102)
Баранник С. Методологічні особливості викладання курсу загальної хірургії іноземним студентам / С. Баранник (стр.103-105)
Баринов Е. Можливі шляхи оптимізації навчання іноземних студентів медико-біологічних дисциплін на молодших курсах медичного факультету/ Е. Баринов (стр.105-109)
Бактіміров В. Особливості викладання паталогічної анатомії та біопсійно-секційного курсу іноземним студентам на додипломному етапі/ В. Бактіміров, О. Федорченко (стр.110-111)
Богачик Н. Оптимізація навчання іноземних студентів на кафедрі інфекційних хвороб/ Н. Богачик (стр.112-113)
Бойчук Б. Проблеми та перспективи викладання загальної гігієни студентам-іноземцям/ Б. Бойчук (стр.114-115)
Бутвін Г. Досвід та проблеми інтегрованого викладання променевих методів діагностики і променевої терапії іноземним студентам/ Г. Бутвін (стр.116-118)
Вакуленко І. Досвід проведення практичних занять на кафедрі радіології та променевої анатомії з іноземними студентами/ І. Вакуленко (стр.119-120)
Волков К. Особливості викладання гістології, цитології та ембріології іноземним студентам/ К. Волков (стр.121-123)
Воробйов Є. Різноманітність видів контролю підготовки з внутрішніх хвороб як засіб підвищення якості додипломного навчання студентів-іноземців/ Є. Воробйов (стр.124-125)
Галалу С. Особливості системи навчання з акушерства та гінекології у іноземних студентів на випускному курсі в Донецькому державному медичному університеті/ С. Галалу (стр.126-128)
Гейченко В. Ставлення іноземних студентів до навчання і оцінок (за досвідом курсу госпітальної терапії)/ В. Гейченко (стр.129-130)
Гіленко І. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі госпітальної хірургії/ І. Гіленко (стр.131-132)
Гнатюк М. Ефективність використання навчальних фільмів при підготовці іноземних студентів на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ М. Гнатюк (стр.133-135)
Гонський Я. Деякі аспекти підвищення якості викладання іноземним студентам медичного факультету на кафедрі медичної хімії/ Я. Гонський (стр.136-137)
Гудима А. Шляхи вдосконалення організації навчання студентів-іноземців на кафедрі екстремальної і військової медицини/ А. Гудима (стр.138-140)
Денисенко О. Деякі аспекти оптимізації навчального процесу при викладанні шкірних та венеричних хвороб іноземним студентам/ О. Денисенко, М. Перепічка (стр.141-143)
Дубинська Г. Шляхи оптимізації навчального процесу при викладанні інфекційних хвороб іноземним студентам/ Г. Дубинська (стр.143-145)
Єльський В. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі паталогічної фізіології Донецького медичного університету/ В. Єльський (стр.146-147)
Єрьоміна О. Вибір методів навчання на практичних заняттях при програмному вивченні лікувальної фізкультури та спортивної медицини студентами-іноземцями/ О. Єрьоміна, Л. Котова (стр.148-149)
Казаков В. Про особливості навчання іноземних студентів на кафедрі фізіології Донецького медуніверситету/ В. Казаков (стр.150-151)
Калугін В. . Деякі проблемні питання удосконалення навчання іноземних студентів на додипломному етапі/ В. Калугін, М. Яцків, Л. Малюх (стр.152-153)
Корда М. Особливості викладання медичної біології іноземним студентам/ М. Корда (стр.154-155)
Марценюк В. Новітні інформаційні технології при викладанні медичної інформатики та фізики для іноземних студентів/ В. Марценюк (стр.156-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бобкова С.
Назва : Методичні підходи до вдосконалення викладання студентам із країн дальнього зарубіжжя
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №1. - С. 57-58 (Шифр МУ7/2003/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2003р.,N 2
Цікаві статті :
Мисула І. Особливості застосування мультимедійних презентацій на лекціях у вищому медичному навчальному закладі./ І. Мисула, А. Гудима, С. Шкробот, Коваль В. (стр.10-15)
Романишина Л. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів/ Л. Романишина, Г. Загричук, О. Криховець (стр.23-26)
Сміян І. Особливості викладання дитячих хвороб іноземним студентам/ І. Сміян, Л. Волянська, В. Стеценко, Левенець С. (стр.36-37)
Бабінець Л. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі"Поліклінічна терапія" (Кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини)/ Л. Бабінець, І. Корніцька-Боровик (стр.38-40)
Матеріали Всеукраїнської науково-медичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" 16-17 квітня 2003року,м.Тернопіль. (стр.53-231)
Підаєв А. Основні підсумки діяльності та шляхи розвитку вищої медичної школи в Україні/ А. Підаєв, О. Волосовець (стр.53-58)
Вітенко І. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН україни- основа якісного управлуння методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні/ І. Вітенко (стр.59-62)
Ковальчук Л. Фаховий підручник з дисципліни - складова якісної підготовки спеціалістів/ Л. Ковальчук (стр.62-64)
Андреєва Л. Етапи інформатизації ВНЗ: розробка онлайн-інформаційного ресурсу й універсальних стандартизованих форм навчально-методичної документації/ Л. Андреєва, Л. Георгієвська (стр.65-67)
Бондар П. Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти/ П. Бондар, Г. Михальчишин (стр.68-69)
Бойко В. Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб./ В. Бойко, Ю. Козін, Л. Гончаренко, Макаров В. (стр.70-72)
Булах І. Методологія розробки навчальних програм нового покоління/ І. Булах (стр.72-77)
Василенко Г. Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації / Г. Василенко, Г. Петрук, О. Рябоконь, Тищенко Л. (стр.78-80)
Волосовець О. Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ О. Волосовець (стр.85-88)
Григорчук Л. Структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів/ Л. Григорчук, І. Сергета, Т. Постоловська, Яцина О. (стр.99-100)
Жученко С. Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників для медичних ВНЗ на сучасному етапі/ С. Жученко, О. Сербреннікова, О. Рубіна (стр.114-115)
Капітан Т. Видання україномовного підручника з пропедевтики дитячих хвороб для студентів вищих навчальних закладів/ Т. Капітан (стр.132)
Латанюк С. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів / С. Латанюк, І. Сергета, І Стемпен (стр.142-143)
Сергета І. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі/ І. Сергета, І Стемпен, Р. Теклюк (стр.172-175)
Хіміч С. Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін/ С. Хіміч, М. Желіба, С. Жученко, Погорілий В. (стр.204-206)
Чернобровий В. Навчальний посібник як джерело інформації/ В. Чернобровий, Л. Черешнюк, Л. Мороз, Півторак Н. (стр.218)
Шатило В. Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної форми навчання/ В. Шатило, Л. Бойченко, К. Васьків, Жовнерчук В. (стр.219-220)
Шевчук В. Проблема створення підручників для ВМНЗ в сучасних умовах/ В. Шевчук (стр.224-225)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жученко С., Сербреннікова О., Рубіна О.
Назва : Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників для медичних ВНЗ на сучасному етапі
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №2. - С. 114-115 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Методи навчання -- Методы обучения
ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2003р.,N 1
Цікаві статті :
Сергета І. Шляхи удосконалення викладання навчальної дисципліни "Основи екології" для студентів фармацевтичного факультету/ І. Сергета, І Стемпен (стр.5-8)
Шекера О. Соціально-медичні аспекти державної політики України/ О. Шекера, Н. Мудрик (стр.9-13)
Дзяк Г. Перший досвід атестаії випускників медичного ВНЗ за формою практично-орієнтованого державного іспиту/ Г. Дзяк, Т. Перцева, МітрохінаЛ., Ковтуненко Р. (стр.14-17)
Педанов Ю. Алгоритми засвоєння знань і здобуття практичних навичок у системі морфо-функціональних наук у ВУЗах I-II рівнів акредитації/ Ю. Педанов, Р. Макулькін, А. Даниленко (стр.18-21)
Роговий Ю. Роль альтернативних методів навчання при викладанні теоретичних та клінічних медичних дисциплін/ Ю. Роговий, А. Бочаров, Р. Кобилянська (стр.22-24)
Кабанова Н. Тестовий контроль знань у студентів факультету "Сестринська справа" при вивченні невідкладних станів/ Н. Кабанова, С. Москаленко (стр.25-27)
Сидорук Л. Форми навчальної роботи в системі підготовки сімейного лікаря/ Л. Сидорук (стр.28-29)
Вітенко І. Роль психофізіологічних особливостей онкологічних хворих у формуванні якості життя/ І. Вітенко, В. Завізон, О. Ольхов, Коссе В. (стр.33-35)
Воронцов О. Метод індивідуальної психопрофілактичної роботи роботи в системі знань та вмінь майбутніх сімейних лікарів/ О. Воронцов, В. Павліковська (стр.36-38)
Гуркалова І. Досвід викладання патологічної фізіології англомовним іноземним студентам/ І. Гуркалова, А. Гоженко (стр.39-40)
Бобак М. Деякі питання адекватного перекладу медичної наукової літератури/ М. Бобак, Н. Козак (стр.45-47)
Вадзюк С. Формування у студентів домінанти на емпатію/ С. Вадзюк, С. Шкробот, О. Денефіль, Волкова Н. (стр.48-50)
Ващенко Н. Сучасні інформаційні процеси і технології у медицині та охороні здоров"я/ Н. Ващенко (стр.51-53)
Протасевич Г. Підготовка фахівців-оториноларингологів у інтернатурі / Г. Протасевич, І. Яшан, П. Ковалик, Яшан О. (стр.54-56)
Бобкова С. Методичні підходи до вдосконалення викладання студентам із країн дальнього зарубіжжя/ С. Бобкова (стр.57-58)
Возіанов О. Нобелівські лауреати у галузі фізіології та медицини(до сторіччя нобелівського фонду)/ О. Возіанов, Ю. Губський (стр.59-69)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2004р.,N 4
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Запровадження положень Болонського процесу у Тернопільському медуніверситеті/ Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко (стр.4-6)
Грубінко В. Нова парадигма вищої освіти в контексті Болонського процесу / В. Грубінко, І. Бабін (стр.7-14)
Масний З. Нові підходи до читання лекцій - один з шляхів вдосконалення навчального процесу/ З. Масний (стр.15-16)
Бугай Б. Нові аспекти викладання пропедевтики внутрішніх хвороб у контексті сучасних уявлень і знань стосовно HBV-I HCV-інфекцій/ Б. Бугай, С.М. Андрейчин, І. Кліщ (стр.20-24)
Чулак Л. Можливість використання програмного забезпечення FREE WARE для самостійної роботи студентів випускних курсів при підготовці до ліцензійного тестового іспиту " КРОК-2"/ Л. Чулак, В. Шутурмінський, А. Бас, Вальда В. (стр.29-32)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Масний З.
Назва : Нові підходи до читання лекцій - один з шляхів вдосконалення навчального процесу
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №4. - С. 15-16 (Шифр МУ7/2004/4)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Вища освіта України -2004р.,N 2
Цікаві статті :
Поляков М. Болонський процес: зближення а не уніфікація/ М. Поляков (стр.47-50)
Олексенко В. Ефективні шляхи вдосконалення змісту і форм підготовки спеціалістів ВНЗ/ В. Олексенко (стр.66-70)
Лосєва Н. Професійна абілітація викладача вищого навчального закладу/ Н. Лосєва (стр.92-97)
Зязюн Л. Психолого-педагогічні концепції виховання в системі вищих навчальних закладів Франції/ Л. Зязюн (стр.98-104)
Дорогань С. Національне виховання як світоглядне завдання: філософський і педагогічний аспект/ С. Дорогань (стр.105-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олексенко В.
Назва : Ефективні шляхи вдосконалення змісту і форм підготовки спеціалістів ВНЗ
Місце публікування : Вища освіта України. - 2004. - №2. - С. 66-70 (Шифр 23823/2004/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рудень В., Гутор Т.
Назва : Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров`я" у світлі вимог Болонської угоди
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №3. - С. 27-31 (Шифр МУ7/2005/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2005р.,N 3
Цікаві статті :
Москаленко В. Національний медичний університет на шляху до Європейської інтеграції/ В. Москаленко, О. Яворовський, А. Свінціцький (стр.4-7)
Вороненко Ю. Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти./ Ю. Вороненко, Ю. Вдовиченко, О. Мінцер, Гойда Н. (стр.8-12)
Ждан В. Ступенева система підготовки стоматологів у світлі положень Болонської декларації/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова, Каськова Л. (стр.13-16)
Сулима В. Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи(ЕСТS)/ В. Сулима, В. Дубас (стр.21-26)
Рудень В. Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров`я" у світлі вимог Болонської угоди./ В. Рудень, Т. Гутор (стр.27-31)
Герасимюк І. Створення навчально-наукових інститутів як структурних підрозділів медичного університету-вимога часу/ І. Герасимюк (стр.32-35)
Волошин В. Новітні педагогічні прийоми викладання на кафедрі анатомії людини медичного університету/ В. Волошин, О. Киричок, Н. Шовдра, Флекей п. (стр.38-39)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у Національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращання адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [та ін.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни- фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19-21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В Саварин (стр.25-28)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [та ін.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [та ін.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [та ін.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "медична біологія" :перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-47)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випусника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [та ін.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологов на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [та ін.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі кліничної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.61-63)
Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів : Матеріали наук.-практ. конф. 24-25 листопада 2006 р. (стр.64-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вакалюк І.П., Боцюрко Ю.В., Звонар П.П.
Назва : Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випусника до державного практично-орієнтованого іспиту
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - № 4. - С. 50-53 (Шифр МУ7/2006/4)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-68 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)