Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (174)Періодичні видання (2368)Бібліотечні видання (67)Краєзнавство (26)Рідкісні видання (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вивчення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/Т. П. Мельник // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.75-78
2.

Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/О. І. Новіцька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.79-84
3.

Павлиш В. Організація вивчення студентами навчальних дисциплін та захисту кваліфікаційних робіт іноземними мовами/В. Павлиш, А. Загородній, Л. Пилипенко // Вища школа, 2012,N № 4.-С.86-91
4.

Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.14-18
5.

Вікторова Л. Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови/Л. Вікторова, О. Комарова // Вища школа, 2012,N № 9.-С.62-67
6.

Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі/Д. В. Вакуленко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.62-65
7.

Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/Л. П. Шеремета // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.103-107
8.

Nakhaieva Ya. М. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities/Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.92-95
9.

Андрющенко В.П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.7-9
10.

Ulishchenko V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school/V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.142-147
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)