Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (174)Періодичні видання (2366)Бібліотечні видання (67)Краєзнавство (26)Рідкісні видання (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вивчення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Яковлева Л.В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни- фармакоекономіки/Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.15-18
2.

Шушковська Ю. Ю. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.167
3.

Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/Т. В. Шулятнікова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.124-127
4.

Шляхи оптимізації вивчення фармакології: точка зору студента/Г. І. Степанюк [и др.] // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.198
5.

Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/Л. П. Шеремета // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.103-107
6.

Шевченко А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології/А. Шевченко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №2.-С.108-110
7.

Шаповал Л. Вивчення шляхів оптимізації пізнавальної діяльності іноземних студентів/Л. Шаповал, Н. Ткачук, Є. Грабовецька // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.285-286
8.

Чала К. Використання інформаційних систем та електронних видань у процесі вивчення іноземної мови у ВНЗ/К. Чала, О. Чернік // Вища школа, 2009,N № 7.-С.47-51.
9.

Хомазюк Т. Досвід оптимізації мотивації іноземних студентів стоматологічного фаху вищої медичної школи до вивчення внутрішніх хвороб/Т. Хомазюк // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.209-211
10.

Федів В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі/В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура // Вища освіта України, 2018,N № 1.-С.72-76
11.

Фіра Л. Вивчення фітотерапії - необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця/Л. Фіра, П. Г. Лихацький, М. І. Шанайда // Медична освіта (Тернопіль), 2008,N № 4.-С.43-44
12.

Філімонов Ю. В. Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні/Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.215
13.

Тубулкан К. М. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/К. М. Тубулкан, Г. З. Личик // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.147
14.

Стеблюк М. Вивчення наукової лексики з біології на початковому етапі підготовки іноземних громадян у медичному вузі/М. Стеблюк, А. Попович, Т. Ємець // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.279
15.

Саврун Т. І. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/Т. І. Саврун, О. А. Биковська // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.133
16.

Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.122-128
17.

Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.123-128
18.

"Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015;Вінниця). Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - 2015
19.

Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
20.

Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)