Пошуковий запит: (<.>K=вивчення<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/L. A. Kim, O. O. Nefodov // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.131-136
|
>2.
| Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.108-112
|
>3.
| Nakhaieva Ya. М. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities/Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.92-95
|
>4.
| Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.69-73
|
>5.
| Ulishchenko V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school/V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.142-147
|
>6.
| Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.87-92
|
>7.
| Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.62-68
|
>8.
| Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.106-112
|
>9.
| Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.51-55
|
>10.
| Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.113-118
|
>11.
| Івануса І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті/І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.74-77
|
>12.
| "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016;Вінниця). Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - 2016
|
>13.
| Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”/В. О. Кавин [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.69-72
|
>14.
| Андрющенко В.П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.7-9
|
>15.
| Богиня Л. Деякі аспекти соціально-культурної адаптації іноземних студентів у процесі вивчення украінської мови та лінгвокраєзнавчого курсу "Народознавство"/Л. Богиня, О. Мізіна // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.230-231
|
>16.
| Вікторова Л. Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови/Л. Вікторова, О. Комарова // Вища школа, 2012,N № 9.-С.62-67
|
>17.
| Василик В. С. Вивчення професійних ціннісних орієнтацій студентів-медиків як механізм формування професійного відбору абітурієнтів/В. С. Василик // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.20
|
>18.
| Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/М. О. Вацеба // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.34-36
|
>19.
| Взаємозв'язок і наступність вивчення загальноосвітніх дисциплін на етапі довузівської та додипломної підготовки іноземних студентів/Л. Богиня, І. Колєчкін, Т. Криворучко, Явор Р. // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.92-94
|
>20.
| Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/С. А. Бондар [и др.] // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.14
|
|
|